Η Coca-Cola ταυτίζεται διαχρονικά με τα Χριστούγεννα και τις εορτές του νέου έτους και το κάνει πάντοτε μοναδικά. Φέτος το κάνει ακόμη καλύτερα, πραγματοποιώντας με το κατακόκκινο φορτηγό το μεγαλύτερο χριστουγεννιάτικο tour που έγινε ποτέ στην Ελλάδα και μας προσκαλεί να φέρουμε τη μαγεία... στο χωριό μας!
Το Ευρωκοινοβούλιο ψηφίζει Facebook
Το Ευρωκοινοβούλιο ψηφίζει Facebook
Οι ευρωβουλευτές σταδιακά εγκαταλείπουν τα προσωπικά blogs (ως «χρονοβόρα» ασχολία) και προτιμούν την αμεσότητα της επικοινωνίας στο Facebook
Δεν είναι δημοφιλές το twitter ανάμεσα στους ευρωβουλευτές, καθώς οι περισσότεροι δηλώνουν ότι δύσκολα βλέπουν τη χρησιμότητά του. Σύμφωνα με σχετική έκθεση που παρουσιάστηκε στις Βρυξέλλες, ο «παράγων του φόβου» για το τι μπορεί να συμβεί στην περίπτωση μιας αρνητικής αντίδρασης σε κάποιο μήνυμα και η δυσκολία της γλώσσας, είναι αποτρεπτικοί παράγοντες στη χρήση του twitter. Η έκθεση σημειώνει ότι το 34% των ευρωβουλευτών χρησιμοποιούν το twitter, ιδιαίτερα ως μέσο ενημέρωσης και όχι συζήτησης με τους πολίτες. Το 57% θεωρεί ότι το μεγάλο πλεονέκτημα του twitter είναι η «άμεση έκφραση απόψεων» και μόλις το 25% εκτιμά τη συνεισφορά του στον διάλογο.
Ως προς το πολιτικό φάσμα που επιλέγει το twitter, οι Πράσινοι και οι Σοσιαλιστές είναι οι πιο θερμοί οπαδοί της νέας υπηρεσίας και ακολουθούν οι Φιλελεύθεροι και το Ευρωπαϊκό Λαϊκό Κόμμα. Στην έκθεση σημειώνεται επίσης, ότι οι ευρωβουλευτές σταδιακά εγκαταλείπουν τα προσωπικά blogs (ως «χρονοβόρα» ασχολία) και προτιμούν την αμεσότητα της επικοινωνίας στο Facebook - η έκθεση αναφέρει συγκεκριμένα ότι τα προσωπικά blogs των ευρωβουλευτών μειώθηκαν από 40% το 2009 σε 29%.
Οι προσωπικές ιστοσελίδες, το facebook και το mySpace συγκεκριμένα είναι πιο συχνές δραστηριότητες των ευρωβουλευτών, που πάντως στο σύνολό τους ως «πιο αποτελεσματικό» τρόπο επικοινωνίας επιλέγουν: τις τηλεοπτικές εμφανίσεις, τις ομιλίες σε εκδηλώσεις, τις κατ΄ιδίαν συνομιλίες, την ιστοσελίδα, την αρθογραφία σε εφημερίδα, τα δελτία τύπου, τις διαφημίσεις.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Ως προς το πολιτικό φάσμα που επιλέγει το twitter, οι Πράσινοι και οι Σοσιαλιστές είναι οι πιο θερμοί οπαδοί της νέας υπηρεσίας και ακολουθούν οι Φιλελεύθεροι και το Ευρωπαϊκό Λαϊκό Κόμμα. Στην έκθεση σημειώνεται επίσης, ότι οι ευρωβουλευτές σταδιακά εγκαταλείπουν τα προσωπικά blogs (ως «χρονοβόρα» ασχολία) και προτιμούν την αμεσότητα της επικοινωνίας στο Facebook - η έκθεση αναφέρει συγκεκριμένα ότι τα προσωπικά blogs των ευρωβουλευτών μειώθηκαν από 40% το 2009 σε 29%.
Οι προσωπικές ιστοσελίδες, το facebook και το mySpace συγκεκριμένα είναι πιο συχνές δραστηριότητες των ευρωβουλευτών, που πάντως στο σύνολό τους ως «πιο αποτελεσματικό» τρόπο επικοινωνίας επιλέγουν: τις τηλεοπτικές εμφανίσεις, τις ομιλίες σε εκδηλώσεις, τις κατ΄ιδίαν συνομιλίες, την ιστοσελίδα, την αρθογραφία σε εφημερίδα, τα δελτία τύπου, τις διαφημίσεις.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα