Μαριάννα Πολυχρονίδη: Πλέκοντας τους ρόλους με το βελονάκι!

Γνωστή στο τηλεοπτικό κοινό από τον ρόλο της κακιάς στα «Μυστικά της Εδέμ», αποτελεί τη μεγάλη έκπληξη στο μιούζικαλ «Ο βιολιστής στη στέγη», το οποίο έκανε πρόσφατα πρεμιέρα στο Θέατρο Badminton. Επιστρέφοντας στη θεατρική σκηνή μετά από χρόνια, η Μαριάννα αποδεικνύει ότι διαθέτει το ταλέντο της επαφής με το κοινό και αποκαλύπτει την εμμονή της με το πλέξιμο, τη δική της μορφή ψυχοθεραπείας

Ο Αμερικανός σκηνοθέτης Ρομπ Ρουτζιέρο, ο οποίος άφησε για λίγο τις υποχρεώσεις του στο Μπρόντγουεϊ για να επιμεληθεί σκηνοθετικά την παράσταση στο Badminton, θεώρησε τη Μαριάννα Πολυχρονίδη ένα ταλέντο που θα μπορούσε να βγει και εκτός συνόρων. Η ίδια, παραδομένη στα γέλια, σχολιάζει: «Υπερβολές! Βρισκόμαστε στη σκηνή επειδή αγαπάμε αυτό που κάνουμε και επειδή νιώθουμε την ανάγκη μιας βαθύτερης επικοινωνίας με τον κόσμο. Στη σκηνή οφείλεις να βγάλεις ενέργεια και αν την εισπράξει το κοινό αυτό είναι ευλογία».

Για τη Μαριάννα Πολυχρονίδη η συμμετοχή σε διεθνή παραγωγή όπως το μιούζικαλ «Ο βιολιστής στη στέγη» αποτελεί σίγουρα ενδιαφέρουσα εμπειρία. «Το να δουλεύεις με ανθρώπους όπως ο Ρομπ είναι θείο δώρο. Σκηνοθέτες που έχουν δουλέψει σε τόσο μεγάλα θέατρα προσφέρουν μιαν άλλη οπτική πάνω στη δουλειά. Εχουν την ικανότητα να σου περνούν αυτό που θέλουν με τρόπο ήπιο, φυσικό και χωρίς εκνευρισμό», επισημαίνει.

Στο έργο υποδύεται τη Χόντελ, μία από τις κόρες του Εβραίου πρωταγωνιστή Τέβιε. «Υπάρχει ένα εξαιρετικό team ηθοποιών το οποίο φυσικά συμβάλλει στο να έχουμε ένα αποτέλεσμα που θα μπορούσε εύκολα να χαρακτηριστεί υπερπαραγωγή - και όχι άδικα, αφού δεκάδες καλλιτέχνες βρίσκονται ταυτόχρονα πάνω στη σκηνή, παίζουν, τραγουδούν και χορεύουν προκαλώντας στους θεατές μοναδικά συναισθήματα δέους και απόλαυσης. Στην παράσταση ακούγονται όλα τα τραγούδια της ταινίας, ενώ οι χορογραφίες είναι ίδιες με αυτές του Μπρόντγουεϊ. Χωρίς αμφιβολία έχει γίνει μια εξαιρετική δουλειά. Εξάλλου το γεγονός ότι οι πρόβες κράτησαν τόσο πολύ επιβεβαιώνει το πόσο ψηλά είχε τοποθετηθεί ο πήχης. Και μάλιστα σε μια εποχή εξαιρετικά δύσκολη για την Ελλάδα», διευκρινίζει.





Τα εφηβικά χρόνια στην Κρήτη
Η Μαριάννα Πολυχρονίδη γεννήθηκε στην Αθήνα, αλλά σε ηλικία 12 ετών μετακόμισε οικογενειακώς στην Κρήτη, αφού ο πατέρας της -οικονομολόγος στη ΔΕΗ- πήρε μετάθεση εκεί. «Από την Αγία Παρασκευή ξαφνικά βρέθηκα στο Ηράκλειο της Κρήτης. Δεν ήταν εύκολο, ωστόσο ο ξεριζωμός αυτός περισσότερο με ωφέλησε παρά μου έκανε κακό. Μπορεί να έχασα τους φίλους μου, αλλά αμέσως ένιωσα μια αίσθηση ελευθερίας. Στην εφηβεία μου είχα τη δυνατότητα να κάνω βόλτες χωρίς να δημιουργείται άγχος και ανασφάλεια στους γονείς μου. Σε έναν μικρό τόπο όλοι γνωριζόμασταν και επομένως υπήρχε μια αίσθηση ασφάλειας και σιγουριάς», θυμάται.

Τελειώνοντας το σχολείο η Μαριάννα ήταν αποφασισμένη να δώσει εξετάσεις στο Εθνικό Θέατρο προκειμένου να ασχοληθεί επαγγελματικά με την υποκριτική. «Εγινα ηθοποιός γιατί ένιωθα ότι με αυτό τον τρόπο θα ξεπερνούσα το πρόβλημα επικοινωνίας που είχα με τον κόσμο. Ημουν ένα πολύ ντροπαλό παιδί που ανοιγόταν δύσκολα και έτσι κανένας δεν μπορούσε να πιστέψει ότι αυτό που έλεγα δεν αποτελούσε για μένα ένα νεανικό βίτσιο, αλλά μια δίοδος επίλυσης των προβλημάτων μου. Μπορεί να ήμουν μικρή, αλλά ήμουν αποφασισμένη», αποκαλύπτει. Στη συνέχεια εξομολογείται ότι η σκηνή ανέκαθεν ασκούσε μια έλξη πάνω της, πολύ πριν φτάσει στις τελευταίες τάξεις του λυκείου. Από τα χρόνια ακόμα των μαθητικών παραστάσεων, στις οποίες πάντα πρωταγωνιστούσε κερδίζοντας τα θετικά σχόλια συμμαθητών αλλά και καθηγητών.

Η πρώτη της δουλειά ήταν στη «Χιονάτη» με την Κάρμεν Ρουγγέρη. Το πρώτο εκείνο χειροκρότημα της έχει μείνει αξέχαστο: «Ουσιαστικά, είναι ακριβώς το ίδιο με το δεύτερο, το τρίτο και τα μετέπειτα. Ωστόσο, μένει μέσα στην ψυχή σου γιατί είναι η πρώτη φορά. Ακούς το χειροκρότημα και νιώθεις ευγνωμοσύνη γιατί ξέρεις ότι κατάφερες να κερδίσεις την πολυπόθητη επικοινωνία με το κοινό». Μετά τις σημαντικές συνεργασίες της στο θέατρο με τον Νίκο Κούνδουρο, τον Μιχάλη Κακογιάννη και τον Σταμάτη Φασουλή, άνοιξε και η πόρτα της τηλεόρασης. Εκανε το ντεμπούτο της στη σειρά «Με θέα στο πέλαγο», ενώ έγινε ευρύτερα γνωστή κάποια χρόνια αργότερα με το δημοφιλές σίριαλ «Τα μυστικά της Εδέμ». «Η Ελενα Ακρίτα είναι ένας συνεργάτης που σε βοηθάει αθόρυβα κρατώντας επαγγελματικά τις αποστάσεις, κάτι που μου αρέσει. Δεν σημαίνει ότι επειδή δουλεύουμε με κάποιον πρέπει υποχρεωτικά να γίνουμε και φίλοι. Αυτό το ‘‘είμαστε κολλητοί’’ μου ακούγεται υποκριτικό. Εμένα οι φίλοι μου είναι κυρίως εκτός χώρου», διευκρινίζει. Η αναγνωρισιμότητα όμως έκρυβε και εκπλήξεις για τη νεαρή ηθοποιό. «Δεν ήταν σπάνιες οι περιπτώσεις που με ταύτιζαν με τον ρόλο και μου έλεγαν διάφορα στον δρόμο. Το τι έχω ακούσει, ιδιαίτερα από ηλικιωμένες κυρίες, δεν λέγεται… Μόνο η μητέρα μου μού έλεγε χαριτολογώντας ότι πρέπει να πάρω κάνα μάθημα από τον ρόλο, μπας και ξεπεράσω την ευαισθησία μου», εξηγεί.

Ξαφνικά, και ενώ οι προτάσεις για συνεργασίες συνέχιζαν να πέφτουν βροχή, η Μαριάννα Πολυχρονίδη γνώρισε έναν Κρητικό. Αποφάσισε να κάνει μια μικρή παύση στα επαγγελματικά της προκειμένου να αφουγκραστεί την καρδιά της και να θέσει εκ νέου τις προτεραιότητές της. Θα θυσίαζε την καριέρα της για να βρίσκεται κοντά στον αγαπημένο της; «Ο έρωτας αυτός τελικά δεν ήταν ικανός να με απομακρύνει από το θέαμα», αποκρίνεται με ειλικρίνεια.



Με τους υπόλοιπους συντελεστές του μιούζικαλ «Ο βιολιστής στη στέγη», το οποίο έκανε πρόσφατα πρεμιέρα στο Θέατρο Badminton

«Γρήγορα συνειδητοποίησα ότι η δουλειά μας προσδιορίζει αυτό που είμαστε. Ολα τα άλλα αποτελούν μια ψευδαίσθηση, καθώς η εσωτερική ισορροπία του ατόμου προέρχεται κυρίως από εκεί. Ετσι χώρισα και γύρισα…». Την τρέχουσα τηλεοπτική σεζόν η Μαριάννα συμμετέχει σε μια σειρά της κυπριακής τηλεόρασης. Πρόκειται για μια παραγωγή του ΑΝΤ1 Κύπρου με τίτλο «Η πρώτη σταγόνα». «Είναι μια εξαιρετική δουλειά. Μια ρομαντική κωμωδία που με τράβηξε από την πρώτη στιγμή, γι’ αυτό και είπα εύκολα το ‘‘ναι’’. Ετσι, δύο ημέρες την εβδομάδα βρίσκομαι για γυρίσματα στην Κύπρο. Πιστεύω πραγματικά ότι η αλλαγή περιβάλλοντος αναζωογονεί έναν καλλιτέχνη».

Τον ελεύθερό της χρόνο ξεκουράζεται και φτιάχνει κοσμήματα, τα οποία μάλιστα πουλά. «Είναι η ψυχοθεραπεία μου», εξομολογείται. «Συνδυάζω διαφορετικά υλικά και έτσι βοηθώ το μυαλό μου να ξεφεύγει. Τα χέρια μου ‘‘πιάνουν’’ και φτιάχνω πολλά και διαφορετικά πράγματα. Στα διαλείμματα των γυρισμάτων είμαι μονίμως μ’ ένα βελονάκι στα χέρια και πλέκω. Γενικότερα, μου αρέσει να μαστορεύω. Ακόμα και στο σπίτι μου συχνά παίρνω παλιά έπιπλα και τα μετατρέπω».

Καλόβολη και ήπια, η Μαριάννα αντιδρά έντονα μόνο στη δημοσιότητα με την οποία αισθάνεται άβολα και την κακόβουλη ερμηνεία των λεγομένων της από τα media. «Με πειράζει να κάνει κάποιος τη δουλειά του στην πλάτη μου με κακή διάθεση. Την εποχή των ‘‘Μυστικών της Εδέμ’’ είχα βιώσει διάφορα. Από παρερμηνεία λόγων που είχα πει μέχρι σχέσεις που μου είχαν χρεώσει χωρίς να υπάρχουν».
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr