Η INALAN προσέλκυσε 40 εκατ. ευρώ ξένων επενδύσεων στην Ελλάδα, τριπλασίασε το προσωπικό της σε ένα χρόνο και παρέχει δυνατότητα σύνδεσης γρήγορου internet σε πάνω από 600.000 νοικοκυριά - Κατά 44% αυξήθηκε ο κύκλος εργασιών της.
Νίνα Λοτσάρη: Αποθεώστε την, αποθεώστε την
Νίνα Λοτσάρη: Αποθεώστε την, αποθεώστε την
Υπάρχει ένα σοσιαλμιντιακό alter ego που ξεπερνά τα εμβληματικά duckfaces της Δέσποινας Βανδή, υπερβαίνει τα αριστοτεχνικά κάδρα του Νίκου Αλιάγα και αποδομεί τα larger than life στιγμιότυπα του δημάρχου Μαραθώνα Ηλία Ψηνάκη στο Instagram. Εκεί όπου η αυτοαναφορικότητα τέμνεται με την αυτοαποθέωση ξεκινά το Facebook προφίλ της Νίνας Λοτσάρη
Τρία πράγματα μπορεί να καταλάβει κανείς, ακόμη και με μια επιδερμική «φυλλομέτρηση» των posts της Νίνας Λοτσάρη, για την κοσμοθεωρία πάνω στην οποία έχει δομήσει την πραγματική αλλά κυρίως την καλλιτεχνική περσόνα της. Λατρεύει το ροζ λιπ γκλος με το οποίο «λουστράρει» με συνέπεια τα τορνευτά χείλη της, έχει στην κατοχή της κάθε πιθανό κaι απίθανο γεωμετρικό σχήμα -τετράγωνο, κύκλο, πολύγωνο, τραπέζιο- γυαλιών ηλίου και απεχθάνεται τα ψευτοδιλήμματα τύπου «ολόσωμο ή μπικίνι», έχοντας ταχθεί από κτίσεως κόσμου, θαρρείς, στην υπηρεσία του μαγιό που άντλησε το όνομά του από την τραγική ιστορία της ατόλης του Ειρηνικού Ωκεανού. Επίσης, είναι ξεκάθαρο ότι λατρεύει τη νέα τεχνολογία και αυτό όχι μόνο επειδή περνά μεγάλο μέρος της καθημερινότητάς της με το κινητό στο χέρι, τερματίζοντας τη χρήση της μπρος αλλά και της πίσω κάμεράς του, αλλά πολύ περισσότερο διότι συνηθίζει να φωτογραφίζει το είδωλό της στον καθρέφτη του ασανσέρ της με τόση και τέτοια επιμονή που θα υπέθετε κανείς ότι ζει τουλάχιστον σε κάποιους από τους 70 ορόφους του Rockefeller Center της Νέας Υόρκης, μόνο που οι περιορισμένες διαστάσεις του ανελκυστήρα της προσγειώνουν ανώμαλα την οργιώδη φαντασιακή υπόθεση στα μικροαστικά αρχιτεκτονικά ήθη και έθιμα των προαστίων της Αθήνας - βορείων ή νοτίων το ίδιο κάνει.
Με μαγιό: Η γυναίκα που δεν υποκύπτει σε ψευτοδιλήμματα τύπου «ολόσωμο ή μπικίνι». Είναι νάρκισσος παντός καιρού και παντός μαγιό (sic)
Με μαγιό: Η γυναίκα που δεν υποκύπτει σε ψευτοδιλήμματα τύπου «ολόσωμο ή μπικίνι». Είναι νάρκισσος παντός καιρού και παντός μαγιό (sic)
Η ζέση με την οποία η Νίνα μοιράζει στιγμιότυπα γρηγορότερα -και σίγουρα πιο επισταμένα- και από υποψήφιο βουλευτή της Β’ εκλογικής περιφέρειας Αθηνών γεννά μια εύλογη υπόθεση. Αν κάθε φωτογραφία με κεντρικό πρόσωπο την ίδια, εκείνη και τον εαυτό της που συνηθίζει να ανεβάζει καθημερινά στο προφίλ της στο Facebook απόσβενε ένα ευρώ ελληνικού χρέους, εκείνου που στροβιλίζεται με χάρη στο 175% του εθνικού ΑΕΠ, η χώρα δεν θα χρειαζόταν παρά μερικές μόλις εβδομάδες για να επιστρέψει στις παλιές καλές τρυφηλές ημέρες.
Στο ασανσέρ: Θα αστράψει η selfie και θα βροντήξει το duckface αν ποτέ βρεθεί στους ανελκυστήρες του Rockefeller Center ή έστω του Burj Khalifa
Μη βιαστείτε να καταλογίσετε υπερβολή στην τραγουδίστρια-performer-entertainer, που από παιδί ακόμη τραγουδούσε από Γλυκερία μέχρι «Τραβιάτα», όπως έχει δηλώσει. Η Νίνα φαίνεται πως έχει βρει μέσα από τα social media τον δίαυλο να επικοινωνήσει τα σπάνια και αξιοθαύμαστα φυσικά προσόντα της: το βαθύ βλέμμα, εκείνο που ρέπει μεταξύ ηδυπάθειας και μυωπίας, τα πυκνά εβένινα μαλλιά της, τις φιλντισένιες βλεφαρίδες της. Την ίδια στιγμή δεν πρέπει κανείς να παραγνωρίζει τη θέση και τον ρόλο της ως trend setter, μια και τα αξεσουάρ με τα οποία επιλέγει να φωτογραφηθεί -κυρίως τα γυαλιά, αλλά και τα λουσάτα faux γουνάκια ή τα υπερμεγέθη κοσμήματα- μπορούν κάλλιστα να αποτελέσουν παράδειγμα προς μίμηση (ή έστω προς αποφυγήν) για νεαρές ακολούθους της ειδωλολάτριδος -αφού αφήνει να εννοηθεί πως δεν θα άλλαζε με τίποτα στον κόσμο το είδωλό της- καλλιτέχνιδος. Σε έναν κόσμο όπου όλα επαναδιαπραγματεύονται, σε μια εποχή όπου οι μονολιθικές πεποιθήσεις, τα αξιώματα και τα θέσφατα αναθεωρούνται, η Νίνα κηρύττει στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ένα βαθιά ανθρωπιστικό μήνυμα, δηλώνοντας παράφορα δοσμένη στον ένα και μοναδικό άνθρωπο, δηλαδή τον εαυτό της. Οφείλουμε ειλικρινή ευγνωμοσύνη στη γενέτειρά της, την Πάτρα, για τα δύο μέγιστα αγαθά που προσέφερε στην ανθρωπότητα. Τη Νίνα. Και φυσικά το πατρινό καρναβάλι (για πάντα).
Τετράγωνα, ορθογώνια, στρογγυλά, πολυγωνικά, ακανόνιστου σχήματος μα πάντα υπερμεγέθη, τα γυαλιά της καλλιτέχνιδος που δεν καταλαβαίνει από UVA ακτινοβολία
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα