Το “Τρελό Πεπρωμένο” των Freaky Fortune και Riskykidd

Το “Τρελό Πεπρωμένο” των Freaky Fortune και Riskykidd

Μια γιορτή αφιερωμένη στα 40 χρόνια της Eurovision ήταν ο ελληνικός τελικός του ευρωπαϊκού μουσικού διαγωνισμού που τα είχε όλα: μια Δέσποινα Βανδή που άλλαζε το ένα φόρεμα MΙ-RΟ μετά το άλλο, μνήμες από παλιές συμμετοχές και φυσικά την πρόκριση για τους Freaky Fortune με τον εκ Λονδίνου ορμώμενο φίλο τους Riskykidd, που βρέθηκαν στην πρώτη θέση με διαφορά

Το “Τρελό Πεπρωμένο” των Freaky Fortune και Riskykidd
Εκπληξη ήταν για πολλούς το αποτέλεσμα των νικητών της ελληνικής εκπροσώπησης στη Eurovision, αφού ούτε ο Κώστας Μαρτάκης ως φαβορί και πιο αναγνωρίσιμος κατάφερε να πάρει το χρίσμα, ούτε η Κρυσταλλία ως «η φωνή», ούτε όμως και η Josephine ως «η ωραία» των διαγωνιζομένων. Στον ελληνικό τελικό της Eurovision επικράτησε με άνεση το νεανικό συγκρότημα Freaky Fortune και ο Riskykidd με το τραγούδι «Rise Up» που κέρδισε με τις πρώτες νότες τη θερμή ανταπόκριση από το κοινό που το παρακολουθούσε live - αλλά και εκείνων που ψήφιζαν από τον καναπέ τους.

Kάτι που για τους γνώστες της μουσικής δεν προκάλεσε έκπληξη, καθώς οι Freaky Fortune είναι το ελληνικό δίδυμο που έκανε πριν από μερικά χρόνια τη μεγαλύτερη «έχιδνα» του Χόλιγουντ, τον Πέρεζ Χίλτον, να αναφωνήσει ένα τρανταχτό «not bad» για τη διασκευή τους στο κομμάτι «Part of me» της Κέιτι Πέρι. Σημασία έχει ότι και οι τρεις διαγωνιζόμενοι, όλοι «παιδιά» της δισκογραφικής εταιρείας Panik Records που δίνει έμφαση σε νέα πρόσωπα αφουγκραζόμενη τις τάσεις της εποχής, έφεραν φρέσκο αέρα σε έναν διαγωνισμό που, παρά τις αρνητικές κριτικές, εξακολουθεί να διαθέτει εκατομμύρια φαν μέσα από τη δύναμη της μουσικής - είτε στην καλή είτε στην κιτς εκδοχή του.  Οσο για τους Freaky Fortune και τους γνώστες των «γιουροβιζιονικών» τακτικών, η ανάδειξή τους σε νικητές δεν ήταν τόσο έκπληξη όσο δικαίωση για ένα συγκρότημα που έχει ήδη δείξει τις μουσικές του περγαμηνές στο εγγύς παρελθόν, έχοντας αποκτήσει ένα πιστό φαν κλαμπ που τους ακολουθεί - και που ήδη με τη συμμετοχή τους στον μουσικό διαγωνισμό διευρύνθηκε περαιτέρω.

O Θεόφιλος Πουζμπούρης παίζει κιθάρα και πιάνο και έχει πτυχίο ειδικού αρμονίας, ενώ ο Νικόλας Ραπτάκης σπουδάζει φωνητική στο Εθνικό Ωδείο. Συναντήθηκαν τον Μάρτιο του 2011, ένωσαν τις καλλιτεχνικές τους φιλοδοξίες και έγιναν συγκρότημα. «Το Freaky Fortune, που στα ελληνικά σημαίνει “Τρελό πεπρωμένο”, προέκυψε από κάποιον φίλο που μας το πρότεινε», αποκαλύπτουν στο «thema people» μετά την επιτυχία τους. «Μας άρεσε και το υιοθετήσαμε», τονίζει ο Νικόλας Ραπτάκης για να  συνεχίσει ο Θεόφιλος Πουζμπούρης: «Πιστεύουμε στο πεπρωμένο. Αλλωστε η επιτυχία μας στη Eurovision κάτι τέτοιο δεν είναι; Λοιπόν, επειδή πολλοί είναι αυτοί που μας ρωτούν πώς προσθέσαμε στην παρέα μας και τον Shane Schuller, γνωστό ως Riskykidd, θέλω να αναφέρω μια ιστορία: όταν γράψαμε το συγκεκριμένο τραγούδι, πιστεύαμε ότι οι dance ήχοι μας ήθελαν και μια ράπερ πινελιά. Μέσω της δισκογραφικής μας εταιρείας, της Panik Records, ήρθαμε σε επαφή με τον Riskykidd και έτσι γίναμε ομάδα. Είμαστε μια κεφάτη νεανική παρέα που περνάμε ωραία είτε παίζοντας μουσική, είτε βολτάροντας και πίνοντας καφέ στο κέντρο της Αθήνας».

Κλείσιμο

Γιώργος Καπουτζίδης και Δέσποινα Βανδή άφησαν τις καλύτερες εντυπώσεις τόσο ως παρουσιαστές όσο και ως performers

Το νέο μέλος της παρέας είναι ένας γνήσιος ράπερ, γέννημα θρέμμα Λονδρέζος, ο οποίος χάρη στην Panik Records είχε την ευκαιρία να συμμετάσχει στο ραπ κομμάτι του Νο 1 dance hit και πολυβραβευμένου «All the time» μαζί με τους Playmen και  την Ελενα Παπαρίζου. Μετακόμισε στη χώρα μας πριν από τέσσερα χρόνια αφού, όπως λέει, «όταν ήρθαν ο πατέρας μου με τη μητριά μου θέλησα να μείνω κι εγώ, καθώς τον λάτρεψα αυτόν τον τόπο. Μου αρέσει το γεγονός ότι τις περισσότερες ημέρες του χρόνου έχει ήλιο, ότι οι άνθρωποι είναι ανοιχτοί, εξαιρετικά εξωστρεφείς και καλοπροαίρετοι, ενώ έχω πάθει πλάκα και με το ελληνικό φαγητό». Παρά το νεαρό της ηλικίας τους, οι Freaky Fortune έχουν πλούσιο βιογραφικό. Το single τους με τίτλο «Our Destiny» αποτέλεσε μεγάλη ραδιοφωνική επιτυχία, καθώς σκαρφάλωσε στις πρώτες θέσεις των ραδιοφωνικών charts, κάτι που συνέβη και αργότερα με τα κομμάτια «Stronger» και «This summer this life». Εχουν κάνει επιτυχημένη remix στην Demy, στις Μέλισσες και τους Rec, ενώ έχουν εμφανιστεί πλάι στον Γιώργο Μαζωνάκη, στη Δέσποινα Βανδή, στην Τάμτα και στην Ελένη Φουρέιρα.


Σε απόλυτο χρωματικό κοντράστ η Τάμτα, η οποία τραγούδησε με την Ελπίδα

«Δεν αντιμετωπίζουμε τη μουσική ως δουλειά αλλά ως αγάπη, λατρεία, πώρωση. Ηρθαμε στον συγκεκριμένο χώρο για να μείνουμε. Χαιρόμαστε που η πρώτη μας γνωριμία με το πλατύ κοινό έγινε μέσα από έναν διαγωνισμό που τον αγαπούν και τον παρακολουθούν όλοι. Εχουμε περάσει ατελείωτα βράδια τρώγοντας πίτσα και χαζεύοντας Eurovision», σχολιάζουν. Ο Θεόφιλος είχε εντυπωσιαστεί με την Τατού που κάποτε εκπροσώπησε τη Ρωσία, ενώ ο Νικόλας δηλώνει φαν της Ελενας Παπαρίζου με την εμφάνισή της -και την πρωτιά της- με το τραγούδι «Μy number one». «Το να κερδίζεις τη νίκη σε έναν τέτοιο διαγωνισμό δεν είναι και το ευκολότερο πράγμα στον κόσμο», τονίζει. Στον φετινό τελικό είχαν άγχος, ωστόσο διέθεταν αδιαφιλονίκητους άσους στο μανίκι. «Πριν φύγω, η μητέρα μου μού έδωσε ένα ματάκι κι ένα βραχιόλι του παππού μου», αποκαλύπτει ο Νικόλας, ενώ ο Θεόφιλος μας λέει: «Εγώ δεν είχα κάτι, παρά μόνο τη θετική ενέργεια των φίλων μου. Είχε πολλή πλάκα. Οταν τελείωσε η διοργάνωση και πήραμε τα κινητά στα χέρια μας, βρήκε ο καθένας παραπάνω από 200 μηνύματα. Μας είχαν θυμηθεί κυριολεκτικά όλοι!».«Οι δικοί μας είχαν ενθουσιαστεί τόσο που το τηλέφωνο χτυπούσε σαν δαιμονισμένο. Με το που ανακοινώθηκε ότι πάμε Eurovision, συγγενείς και φίλοι έσπευσαν να μας βρουν», λέει ο Νικόλας, ο οποίος συμπληρώνει: «Με το που βγήκα από το Acro Music Hall ο πατέρας μου έπεσε συγκινημένος στην αγκαλιά μου».


Η Δέσποινα Βανδή χορεύοντας υπό τις σκηνοθετικές οδηγίες του μετρ Φωκά Ευαγγελινού. Κατά τη διάρκεια της βραδιάς άλλαξε τρεις τουαλέτες διά χειρός MI-RO μόνο για τις ανάγκες της παρουσίασης

Τώρα βέβαια αρχίζουν τα ακόμα πιο δύσκολα για τους Freaky Fortune και τον Riskykidd αφού έχουν μπροστά τους τον μακρύ δρόμο του promo tour, τη σκηνική τους εμφάνιση και φυσικά την αναμέτρηση με τους ανταγωνιστές τους στον τελικό. «Δεν έχουμε ακόμη αποφασίσει πώς θα βγούμε, στοχεύουμε όμως σε κάτι εντυπωσιακό», παραδέχονται και συμπληρώνουν: «Είμαστε η μόνη βαλκανική χώρα που θα λάβει μέρος και αισθανόμαστε μια υπέροχη ευθύνη να έχει πέσει στους ώμους μας. Είμαστε αισιόδοξοι, χαρούμενοι και ευτυχείς, πιστεύοντας πάντα στο τρελό μας πεπρωμένο. Θα τα δώσουμε όλα στον αγώνα, απολαμβάνοντας όμως συγχρόνως και τη διαδρομή. Ευχαριστούμε από καρδιάς τον κόσμο που μας έδωσε την ευκαιρία να εκπροσωπήσουμε τη χώρα μας και μάλιστα σε μια τόσο δύσκολη περίοδο».

Το μπούστο της Βόσσου και τα ντουέτα

Η φετινή διοργάνωση του ελληνικού τελικού που προέκυψε από τη συνεργασία του  νεανικού μουσικού καναλιού MAD και της Δημόσιας Τηλεόρασης ήταν μια γιορτή αφιερωμένη στα 40 χρόνια συμμετοχής της χώρας μας στη Eurovision. Ο Φωκάς Ευαγγελινός, ο οποίος επιμελήθηκε σκηνοθετικά τη βραδιά, είχε την έμπνευση να τραγουδήσουν νεαροί καλλιτέχνες με γνωστούς Ελληνες τραγουδιστές που άφησαν το στίγμα τους στη συγκεκριμένη διοργάνωση. Η Ελπίδα συνοδεύτηκε από την Τάμτα, η Σοφία Βόσσου από την Demy, η Καίτη Γαρμπή από τους Vegas, η Καλομοίρα από τους Πασχάλη και Claydee και η Μαριάννα Τόλη από τις Mέλισσες.


Τώρα αρχίζουν τα ακόμα πιο δύσκολα για τους Freaky Fortune και τον Riskykidd, αφού έχουν μπροστά τους τον μακρύ δρόμο του promo tour, τη σκηνική τους εμφάνιση και φυσικά την αναμέτρηση με τους ανταγωνιστές τους στον τελικό

Οσο για τους παρουσιαστές της βραδιάς, Γιώργο Καπουτζίδη και  Δέσποινα Βανδή, οι εντυπώσεις ήταν καθ’ όλα θετικές αφού φαίνονταν σαφώς πιο συγχρονισμένοι, χαλαροί και άνετοι σε σχέση με την περσινή παρθενική τους εμφάνιση. Επιπλέον σκηνοθετικό κλου ήταν η ερμηνεία του «Οτοστοπ» από τη Δέσποινα Βανδή, με το οποίο εμφανίστηκε για πρώτη φορά η Αννα Βίσση στη Eurovision, σε ένα έξυπνο επικοινωνιακό τρικ για όσους αρέσκονται στα κουτσομπολιά περί αέναης έχθρας μεταξύ των δύο ερμηνευτριών. Επί της ουσίας, όμως, η Δέσποινα άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις όχι τόσο ερμηνευτικά -με την έννοια ότι ήταν αναμενόμενη η σκηνική της άνεση και απόδοση- όσο ως παρουσιάστρια αποφεύγοντας τα ψευτοαστειάκια και τις δηθενιές, βοηθούσης βέβαια και της χαλαρωτικής παρουσίας του πιο έμπειρου σε τέτοιες διοργανώσεις Γιώργου Καπουτζίδη. Αντίστοιχα θετικές κριτικές πήραν και οι στυλιστικές της επιλογές, αλλάζοντας τρεις τουαλέτες που όλες έφεραν την υπογραφή του σχεδιαστικού διδύμου MI-RO, ενώ όταν ο συμπαρουσιαστής της φόρεσε μπλουζάκι με λογότυπο «La crème de la crème», με το οποίο η ίδια συνήθως εμφανίζεται στο «The Voice», έπεσε τρελό χειροκρότημα. Η Καλομοίρα εμφανίστηκε με look που παρέπεμπε σε Tζένιφερ Λόπεζ, η Σάσα Σταμάτη αποκάλυψε ότι φορούσε δαντελένιο ρούχο χωρίς εσώρουχο, ενώ η Μελίνα Μακρή θύμιζε τη Lady Gaga σε βερσιόν Πίπη Φακιδομύτη - που όμως απέδειξε για άλλη μια φορά τις φωνητικές της ικανότητες. Γιώργος Λιάγκας και Γιώργος Λιανός επιδόθηκαν σε απανωτές αναρτήσεις στα social media, κάτι που σαφώς απέφυγε ο Φώτης Σεργουλόπουλος και η Λάουρα Νάργες, η οποία έκλεψε τα βλέμματα με το σούπερ μίνι σύνολό της. Τα φλας μονοπώλησε επίσης και η Σοφία Βόσσου, φορώντας μια άκρως αποκαλυπτική τουαλέτα που τόνιζε προκλητικά το ντεκολτέ της.



Από τα selfie των Οσκαρ στα selfie της Εurovision, αλλά με διαφορετικό καστ: Γεωργαντάς, Λιάγκας, Λιανός, Νάργες, Σταμάτη και Κουρή

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης