Το μότο “You Deserve WOW” εκφράζει το δημιουργικό πνεύμα, τη γιορτινή μαγεία, τη φιλοξενία και τη διακριτική πολυτέλεια του εμβληματικού THE DOLLI
Κέιτ Μπλάνσετ: Απλώς κορυφαία
Κέιτ Μπλάνσετ: Απλώς κορυφαία
Ο Γούντι Αλεν βρίσκει όχι μόνο τη μούσα του, αλλά και τον δάσκαλό του στο πρόσωπο της «Θλιμμένης Τζάσμιν». Η γυναίκα τα κάνει όλα και τα κάνει τέλεια: από τη βασίλισσα Ελίζαμπεθ στον Μπομπ Ντίλαν και από το ξωτικό του «Αρχοντα» στην αλαζονική και ευάλωτη Μπλανς Ντιμπουά του Αλεν
O νευρικός αλλά και χαρισματικός Νεοϋορκέζος σκηνοθέτης βρίσκεται ακριβώς εκεί που ήθελε (και τον θέλαμε κι εμείς) να είναι σεναριογραφικά και κινηματογραφικά με τη «Θλιμμένη Τζάσμιν» του. Αλλά η ταινία του Γούντι Αλεν δεν θα είχε καν τη μισή της δύναμη αν δεν πρωταγωνιστούσε η Κέιτ Μπλάνσετ στον ρόλο της νευρωτικής, κατεστραμμένης Τζάσμιν. Υπάρχουν πολλοί λόγοι για να αγαπά κανείς την Μπλάνσετ, αυτοί εδώ είναι μόνο δέκα:
1. «Elizabeth» (1998) - Η Μπλάνσετ δέχεται την πρώτη της υποψηφιότητα για Οσκαρ Α’ Γυναικείου Ρόλου για τη δυναμική ερμηνεία της ως Ελισάβετ Α’. Αξέχαστη η σκηνή που κάνει πρόβα τον λόγο της λίγο προτού απευθυνθεί στους λόρδους για το ψήφισμα της Πράξης της Ομοιομορφίας και της ένωσης των Εκκλησιών.
2. «Αρχοντας των δαχτυλιδιών: Η συντροφιά του δαχτυλιδιού» (2001) - Πώς μπορεί κάτι τόσο αιθέριο και ευγενικό όπως η Γκαλάντριελ να δημιουργήσει ανατριχίλες τρόμου στη σπονδυλική σου στήλη μέσα σε δευτερόλεπτα;
3. «Καφές και τσιγάρα» (2003) - Ο Τζιμ Τζάρμους αποτίει φόρο τιμής στα δύο αγαπημένα του πράγματα και η Κέιτ Μπλάνσετ αυτοσαρκάζεται παίζοντας ταυτόχρονα τον εαυτό της και τη μελαχρινή ροκ μουσικό «ξαδέλφη» της. Απόλαυση.
4. «Υδάτινες ιστορίες» (2004) - Αν και σχετικά μικρός ρόλος, η κυνική έγκυος δημοσιογράφος της Μπλάνσετ, η οποία ξαφνιάζεται από τις ορμόνες της, προσφέρει οξυγόνο στην πνιγμένη στην ψευτοχαριτωμενιά ταινία του Γουές Αντερσον.
5. «Aviator - Ιπτάμενος κροίσος» (2004) - Οσκαρ Β’ Γυναικείου Ρόλου για την Κάθριν Χέπμπορν της Μπλάνσετ. Δεν ήταν μόνο η προφορά, η φωνή, η στάση, τα τινάγματα του κεφαλιού - ακόμα και ο καπνός του τσιγάρου της φαινόταν να μετουσιώνει κάτι από τη Χέπμπορν.
1. «Elizabeth» (1998) - Η Μπλάνσετ δέχεται την πρώτη της υποψηφιότητα για Οσκαρ Α’ Γυναικείου Ρόλου για τη δυναμική ερμηνεία της ως Ελισάβετ Α’. Αξέχαστη η σκηνή που κάνει πρόβα τον λόγο της λίγο προτού απευθυνθεί στους λόρδους για το ψήφισμα της Πράξης της Ομοιομορφίας και της ένωσης των Εκκλησιών.
2. «Αρχοντας των δαχτυλιδιών: Η συντροφιά του δαχτυλιδιού» (2001) - Πώς μπορεί κάτι τόσο αιθέριο και ευγενικό όπως η Γκαλάντριελ να δημιουργήσει ανατριχίλες τρόμου στη σπονδυλική σου στήλη μέσα σε δευτερόλεπτα;
3. «Καφές και τσιγάρα» (2003) - Ο Τζιμ Τζάρμους αποτίει φόρο τιμής στα δύο αγαπημένα του πράγματα και η Κέιτ Μπλάνσετ αυτοσαρκάζεται παίζοντας ταυτόχρονα τον εαυτό της και τη μελαχρινή ροκ μουσικό «ξαδέλφη» της. Απόλαυση.
4. «Υδάτινες ιστορίες» (2004) - Αν και σχετικά μικρός ρόλος, η κυνική έγκυος δημοσιογράφος της Μπλάνσετ, η οποία ξαφνιάζεται από τις ορμόνες της, προσφέρει οξυγόνο στην πνιγμένη στην ψευτοχαριτωμενιά ταινία του Γουές Αντερσον.
5. «Aviator - Ιπτάμενος κροίσος» (2004) - Οσκαρ Β’ Γυναικείου Ρόλου για την Κάθριν Χέπμπορν της Μπλάνσετ. Δεν ήταν μόνο η προφορά, η φωνή, η στάση, τα τινάγματα του κεφαλιού - ακόμα και ο καπνός του τσιγάρου της φαινόταν να μετουσιώνει κάτι από τη Χέπμπορν.
6. «Βαβέλ» (2006) - Πολύ το κλάμα, αλλά και μεγάλο το θάρρος της Μπλάνσετ στο βαρύ κι ασήκωτο δράμα του Αλεχάντρο Γκονζάλες Ινιάριτου.
7. «I’m not there» (2006) - Μεταξύ αντρών, η Μπλάνσετ είναι ο καλύτερος Μπομπ Ντίλαν. Υποδυόμενη τον μουσικό κατά την περίοδο του «Don’t look back» -αδίστακτο και μισάνθρωπο, αδύνατο και νευρικό-, η Αυστραλή αψηφά διακρίσεις και όρια φύλου και κερδίζει υποψηφιότητα για Οσκαρ (τη δεύτερη εκείνη τη χρονιά, μαζί με αυτήν για την «Elizabeth: Η χρυσή εποχή») και Χρυσή Σφαίρα.
8. «Ιντιάνα Τζόουνς και το βασίλειο του κρυστάλλινου κρανίου» (2008) - Εντάξει, ο Χάρισον Φορντ είναι ο βασιλιάς εδώ, αλλά η Μπλάνσετ στον ρόλο σκύλας Ρωσίδας πράκτορα περνάει τόσο καλά (ιδίως στη σκηνή της ξιφομαχίας με τον Σάια ΛαΜπεφ πάνω στα τζιπ) που περνάς κι εσύ καλύτερα.
9. «Χάνα» (2011) - Η Μαρίσα Βίγκλερ μετρά ως μία από τις σατανικότερες κακές στην ιστορία του σινεμά, μια μαινάδα που κυνηγά ένα αθώο, αν και εν δυνάμει επικίνδυνο, κοριτσάκι. Η Μπλάνσετ, στεγνή και ψυχρή, πλένει απλώς τα δόντια της και σε στέλνει πάραυτα από τον φόβο στην αγκαλιά της μαμάς σου.
10. «Θλιμμένη Τζάσμιν» - Τρακαρισμένη, κακότροπη, αλαζόνας, τρελή, ευάλωτη, στερημένη: θες να την πάρεις αγκαλιά. Και την Τζάσμιν και την Κέιτ.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα