Η INALAN προσέλκυσε 40 εκατ. ευρώ ξένων επενδύσεων στην Ελλάδα, τριπλασίασε το προσωπικό της σε ένα χρόνο και παρέχει δυνατότητα σύνδεσης γρήγορου internet σε πάνω από 600.000 νοικοκυριά - Κατά 44% αυξήθηκε ο κύκλος εργασιών της.
Το σουτιέν που “ενώνει” αριστερά και δεξιά
Το σουτιέν που “ενώνει” αριστερά και δεξιά
Οι πολιτικοί αντίπαλοι που συσφίγγουν τις σχέσεις τους μέσα σε ένα στηθόδεσμο. Η περίεργη διαφημιστική καμπάνια της βραζιλιάνικης μάρκας εσωρούχων Hope, αποφάσισε να ενώσει τους πιο αναπάντεχους πολιτικούς ηγέτες μέσα από το προϊόν της.
Ο πρώην πρόεδρος Τζόρτζ Μπους και ο Ούγκο Τζάβεζ, ζωγραφισμένοι πάνω στο στήθος του μοντέλου που φοράει το σουτιέν της εταιρείας. «Αριστερά και δεξιά μαζί» λέει η διαφήμιση.
Ο Ρεπουμπλικάνος Ροναλντ Ρίγκαν και ο Κουβανός κομμουνιστής Φιντέλ Κάστρο σε ένα άλλο μπούστο, “σφιχταγκαλιασμένοι”.
Αλλά και η Μάργκαρτ Θάτσερ με τον Αργεντίνο Τσε Γκεβάρα σε τρίτη διαφήμιση.
Η εταιρεία σκαρφίστηκε την διαφήμιση για να προωθήσει τα νέα της push-up σουτιέν που βγαίνουν σε κόκκινο, μαύρο και ροζ.
Βέβαια η εταιρεία Hope είναι γνωστή για τις προκλητικές της διαφημίσεις. Το 2011 μάλιστα, προκάλεσε σχόλια με την τηλεοπτική της διαφήμιση όπου το γνωστό μοντέλο Ζιζέλ Μπούνχεν, “αποκαλύπτει” στον σύντροφο της ότι του τράκαρε το αυτοκίνητο, χρησιμοποίησε όλα τα χρήματα της πιστωτικής του και κάλεσε την μητέρα της να μείνει μαζί τους.
Φορώντας βέβαια τα εσώρουχα της εταιρείας... σύμφωνα με την διαφήμιση είναι ο μόνος τρόπος να λες κακά νέα και να σε συγχωρούν για όλα. Επειδή πολλοί θεατές παραπονέθηκαν οτι η διαφήμιση είναι σεξιστική, τελικά αποσύρθηκε αλλά οι αυξήσεις στις πωλήσεις των εσωρούχων ήταν τεράστιες.
Ο Ρεπουμπλικάνος Ροναλντ Ρίγκαν και ο Κουβανός κομμουνιστής Φιντέλ Κάστρο σε ένα άλλο μπούστο, “σφιχταγκαλιασμένοι”.
Αλλά και η Μάργκαρτ Θάτσερ με τον Αργεντίνο Τσε Γκεβάρα σε τρίτη διαφήμιση.
Η εταιρεία σκαρφίστηκε την διαφήμιση για να προωθήσει τα νέα της push-up σουτιέν που βγαίνουν σε κόκκινο, μαύρο και ροζ.
Βέβαια η εταιρεία Hope είναι γνωστή για τις προκλητικές της διαφημίσεις. Το 2011 μάλιστα, προκάλεσε σχόλια με την τηλεοπτική της διαφήμιση όπου το γνωστό μοντέλο Ζιζέλ Μπούνχεν, “αποκαλύπτει” στον σύντροφο της ότι του τράκαρε το αυτοκίνητο, χρησιμοποίησε όλα τα χρήματα της πιστωτικής του και κάλεσε την μητέρα της να μείνει μαζί τους.
Φορώντας βέβαια τα εσώρουχα της εταιρείας... σύμφωνα με την διαφήμιση είναι ο μόνος τρόπος να λες κακά νέα και να σε συγχωρούν για όλα. Επειδή πολλοί θεατές παραπονέθηκαν οτι η διαφήμιση είναι σεξιστική, τελικά αποσύρθηκε αλλά οι αυξήσεις στις πωλήσεις των εσωρούχων ήταν τεράστιες.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα