Ζήστε τη μαγεία των Χριστουγέννων στο νέο Flagship Store της Toys-Shop στην Αριστοτέλους
Χριστίνα Μαρτίνη: Τα σανδάλια των σταρ είναι ελληνικά!
Χριστίνα Μαρτίνη: Τα σανδάλια των σταρ είναι ελληνικά!
Charlize Theron, Elle Macpherson, Gwyneth Paltrow επιλέγουν σανδάλια με ελληνική υπογραφή! H Χριστίνα Μαρτίνη σχεδιάζει σανδάλια που «πετάνε» γρηγορότερα από εκείνα του φτερωτού Ερμή.
Από το ατελιέ της, στην Κέρκυρα, τα αρχαιοελληνικά σανδάλια της Χριστίνας Μαρτίνη «ταξιδεύουν» στις βιτρίνες 180 καταστημάτων σε 40 χώρες! Η 36άχρονη Χριστίνα, με τα μακριά καστανά μαλλιά και τα χαμογελαστά μάτια, έχει στήσει το καλλιτεχνικό της στρατηγείο 9 χιλιόμετρα από το κέντρο της Κέρκυρας, στην κατάφυτη περιοχή του Τζάβρου. Από τη σοφίτα του σπιτιού της, το βλέμμα της «χαϊδεύει» ένα φορτωμένο με καρπούς ελαιώνα. Τα υλικά των παιδικών ονείρων τηςΧριστίνας ήταν γεμάτα μαρκαδόρους και χαρτιά. «Ζωγράφιζα τα ρούχα και τα γοβάκια της Σταχτοπούτας, τουαλέτες και κορόνες για πριγκίπισσες.Σιγά σιγά, ήρθε το πάθος για τα παπούτσια: φορούσα τα παπούτσια της μαμάς και κυκλοφορούσα σε όλο το σπίτι. Όταν ήμουν 8 χρόνων είχα αδυναμία σε ένα ζευγάρι της δεκαετίας του 1980, το οποίο,τώρα που το σκέφτομαι, ήταν φριχτό: ασημένιες γόβες, με μαύρη δαντέλα και στρογγυλεμένη μύτη» διηγείται στο People. Όταν τα παραμύθια ξεχάστηκαν, τη θέση τους πήραν τα περιοδικά μόδας. Οι βασιλοπούλες αντικαταστάθηκαν από τις Cindy, Naomi, Christy, Kate, τις σούπερ σταρ της πασαρέλας, ένα όμως παρέμενε το απόλυτο φετίχ της: τα παπούτσια!
Την εποχή που οι φίλες της έψαχναν το μέλλον τους ανάμεσα σε σχολές όπως η Νομική και τα Οικονομικά, εκείνη, παρασυρμένη από το κύμα της πεπατημένης, έρχεται στην Αθήνα να σπουδάσει Marketing. Ήταν θέμα χρόνου να ακολουθήσει το όνειρό της:«Eγκατέλειψα τη σχολή μου και αποφάσισα να σπουδάσω σχέδιο μόδας. Καθώς προετοίμαζα το φάκελο που θα υπέβαλλα στη σχολή, παράλληλα παρακολουθούσα μαθήματα σχεδίου. Μία από τις εργασίες είχε θέμα “αξεσουάρ - παπούτσια”. Τα είχα πάει πολύ καλά και η καθηγήτρια μου πρότεινε να ασχοληθώ με το “υπόδημα”. Τα επόμενα χρόνια βρέθηκα να σπουδάζω στο Λονδίνο σχέδιο υποδημάτων» θυμάται η Χριστίνα. Ο δρόμος της θα περνούσε πια μέσα από σχέδια, μηχανικά μολύβια, καλαπόδια, δέρματα.
Μετά το πανεπιστήμιο, μαζεύει βαλίτσες και φιλοδοξίες για τη Βενετία.Τότε ήταν που η νέα της ζωή άρχισε να παίρνει μορφή και ουσία. «Εργάστηκα ως product manager για το γνωστό οίκο Chloé. Ήμουν ο άνθρωπος του σχεδιαστή της εταιρείας στο εργοστάσιο. Εκείνος, από το Παρίσι, μου έστελνε τα σχέδια κι εγώ έφτιαχνα τακούνια, καλαπόδια, διάλεγα δέρματα και μετά πήγαινα και τους τα παρουσίαζα». Πέρασε ένας χρόνος, με εκείνη να μυείται στο πολύβουο σύμπαν της μόδας. Η φήμη της έφτασε μέχρι το περίτεχνο παρισινό ατελιέ του Louis Vuitton και το 2003 βρέθηκε στη σχεδιαστική ομάδα του οίκου που δίνει το ρυθμό στη διεθνή μόδα. Τότε ήταν που το κορίτσι από την Κέρκυρα συνεργάστηκε με το θρυλικό σχεδιαστή Marc Jacobs.H Χριστίνα τον «σκιαγραφεί» για το People: «Είναι ιδιοφυής, απαιτητικός,τελειομανής, δεν δεχόταν “όχι” κι έτσι έβγαινε και βγαίνει το ξεχωριστό, το καινούριο. Εξελίσσει τη μόδα έως εκεί που δεν πάει».
Το 2008 αλλάζει σελίδα και ανοίγει έναν ακόμα κύκλο: αυτή τη φορά στον εμβληματικό οίκο Balenciaga. Νέες προκλήσεις, νέος αγώνας για την έμπνευση,νέα ξενύχτια. Η δεκαετής θητεία της στην πρώτη γραμμή τη ρίχνει στα βαθιά αλλά και τη φέρνει αντιμέτωπη με τη βιομηχανία της μόδας που κινεί την παγκόσμια οικονομία με περισσότερα από 2 δισ. δολάρια το χρόνο. «Είδα από κοντά ότι οι άνθρωποι της μόδας δεν είναι τρελοί να κάνουν ό,τι τους κατέβει, όπως πιστεύουν όσοι παρακολουθούν τη μόδα από μακριά. Όλα όσα δημιουργούμε έχουν μια σκέψη, κάνουμε έρευνα, δουλεύουμε πολύ. Τίποτα δεν συμβαίνει στην τύχη!».
Την εποχή που οι φίλες της έψαχναν το μέλλον τους ανάμεσα σε σχολές όπως η Νομική και τα Οικονομικά, εκείνη, παρασυρμένη από το κύμα της πεπατημένης, έρχεται στην Αθήνα να σπουδάσει Marketing. Ήταν θέμα χρόνου να ακολουθήσει το όνειρό της:«Eγκατέλειψα τη σχολή μου και αποφάσισα να σπουδάσω σχέδιο μόδας. Καθώς προετοίμαζα το φάκελο που θα υπέβαλλα στη σχολή, παράλληλα παρακολουθούσα μαθήματα σχεδίου. Μία από τις εργασίες είχε θέμα “αξεσουάρ - παπούτσια”. Τα είχα πάει πολύ καλά και η καθηγήτρια μου πρότεινε να ασχοληθώ με το “υπόδημα”. Τα επόμενα χρόνια βρέθηκα να σπουδάζω στο Λονδίνο σχέδιο υποδημάτων» θυμάται η Χριστίνα. Ο δρόμος της θα περνούσε πια μέσα από σχέδια, μηχανικά μολύβια, καλαπόδια, δέρματα.
Μετά το πανεπιστήμιο, μαζεύει βαλίτσες και φιλοδοξίες για τη Βενετία.Τότε ήταν που η νέα της ζωή άρχισε να παίρνει μορφή και ουσία. «Εργάστηκα ως product manager για το γνωστό οίκο Chloé. Ήμουν ο άνθρωπος του σχεδιαστή της εταιρείας στο εργοστάσιο. Εκείνος, από το Παρίσι, μου έστελνε τα σχέδια κι εγώ έφτιαχνα τακούνια, καλαπόδια, διάλεγα δέρματα και μετά πήγαινα και τους τα παρουσίαζα». Πέρασε ένας χρόνος, με εκείνη να μυείται στο πολύβουο σύμπαν της μόδας. Η φήμη της έφτασε μέχρι το περίτεχνο παρισινό ατελιέ του Louis Vuitton και το 2003 βρέθηκε στη σχεδιαστική ομάδα του οίκου που δίνει το ρυθμό στη διεθνή μόδα. Τότε ήταν που το κορίτσι από την Κέρκυρα συνεργάστηκε με το θρυλικό σχεδιαστή Marc Jacobs.H Χριστίνα τον «σκιαγραφεί» για το People: «Είναι ιδιοφυής, απαιτητικός,τελειομανής, δεν δεχόταν “όχι” κι έτσι έβγαινε και βγαίνει το ξεχωριστό, το καινούριο. Εξελίσσει τη μόδα έως εκεί που δεν πάει».
Το 2008 αλλάζει σελίδα και ανοίγει έναν ακόμα κύκλο: αυτή τη φορά στον εμβληματικό οίκο Balenciaga. Νέες προκλήσεις, νέος αγώνας για την έμπνευση,νέα ξενύχτια. Η δεκαετής θητεία της στην πρώτη γραμμή τη ρίχνει στα βαθιά αλλά και τη φέρνει αντιμέτωπη με τη βιομηχανία της μόδας που κινεί την παγκόσμια οικονομία με περισσότερα από 2 δισ. δολάρια το χρόνο. «Είδα από κοντά ότι οι άνθρωποι της μόδας δεν είναι τρελοί να κάνουν ό,τι τους κατέβει, όπως πιστεύουν όσοι παρακολουθούν τη μόδα από μακριά. Όλα όσα δημιουργούμε έχουν μια σκέψη, κάνουμε έρευνα, δουλεύουμε πολύ. Τίποτα δεν συμβαίνει στην τύχη!».
Το 2011, η Χριστίνα Μαρτίνη αποφασίζει να επαναπροσδιορίσει τις προτεραιότητές της. Παντρεμένη πια και μητέρα, επιστρέφει με την οικογένειά της στην Κέρκυρα για να προσφέρει απλόχερα το ταλέντο της σε δημιουργίες που θα προορίζονται αποκλειστικά για το δικό της οίκο, Ancient Greek Sandals.
Η ιδέα της απλή και ξεκινά από την αγάπη της για τα ελληνικά καλοκαίρια και το απαραίτητο αξεσουάρ τους, τα σανδάλια. «Το concept ήταν αρχαία ελληνικά σανδάλια, φτιαγμένα στην Ελλάδα. Πάντα μου άρεσαν τα τουριστικά σανδάλια, αλλά ήθελα να τα εξελίξω. Ήθελα να μοιάζουν με αρχαιοελληνικά ευρήματα, φτιαγμένα από πρώτης ποιότητας δέρματα και να μας συνοδεύουν πολλά καλοκαίρια παλιώνοντας όμορφα με τα χρόνια» λέει στο People. Η φετινή κολεξιόν της είναι «εμπνευσμένη από το μπλε της θάλασσας, τα χρώματα των Κυκλάδων, αλλά και από τα αρχαιοελληνικά κοσμήματα» εξηγεί η χαρισματική σχεδιάστρια.
Οι θεοί του Ολύμπου έβαλαν το...χεράκι τους και τα υπέροχα σανδάλια της Χριστίνας έχουν φτάσει ως το Hollywood. Μια επίσκεψη σε ένα μουσείο, ένα ταξίδι, ένα βιβλίο, μια ματιά στα παπούτσια κάποιου κινητοποιούν την έμπνευσή της. Η Χριστίνα δεν είναι μόνο «το κορίτσι με τα σανδάλια», αλλά ζει μέσα στα παπούτσια, αφού η προσωπική της συλλογή περιλαμβάνει 300
ζευγάρια, ως άλλη Carrie Bradshaw του Sex and the City. Μπορεί με τα σανδάλια της να «ντύνει» τα πέλματά μας, όμως η Χριστίνα Μαρτίνη έχει πια καταλήξει πως «αυτό που οδηγεί τα βήματά μας είναι το ένστικτό μας», όπως λέει χαρακτηριστικά.
Διαβάστε περισσότερα στο PEOPLE που κυκλοφορεί μαζί με το ΘΕΜΑ.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα