Βγάζει τις τουαλέτες της στο σφυρί!

Μία από τις πιο καλοντυμένες και εκκεντρικές παρουσίες του ελληνικού socialize μετατρέπει την αγάπη της για τα επώνυμα ρούχα σε επάγγελμα, πουλώντας τις πανάκριβες τουαλέτες της, οι οποίες έγραψαν τη δική τους ιστορία στις κοσμικές στήλες των περιοδικών...

Ηταν το απόλυτο fashion icon της δεκαετίας του ’90, με τους φωτογράφους να δίνουν μάχη για ένα ενσταντανέ σε κάθε της εμφάνιση. Η ίδια ωστόσο ήταν πάντοτε χαλαρή όσον αφορά στη δημοσιότητα: δεν έδινε συνεντεύξεις, σπάνια ενέδιδε σε editorials και όποτε την πλησίαζε δημοσιογράφος για να σχολιάσει κάποιο ρούχο της εκείνη απαντούσε με το νωχελικό ύφος που τη χαρακτηρίζει: «Κι όμως, η αγορά του δεν ήταν τίποτ’ άλλο από ένα shopping therapy της στιγμής!». Η κόρη του μεγαλοκατασκευαστή Μπάμπη Βωβού λάτρευε τα ρούχα, παρακολουθούσε τα σημαντικότερα fashion shows στον κόσμο, μελετούσε τα σημαντικότερα περιοδικά μόδας και όποτε έμπαινε σε μπουτίκ οι πωλήτριες έτριβαν τα χέρια τους από τη χαρά τους. Κάποιοι τη θυμούνται ακόμη και σήμερα να τριγυρνά στη via Condotti, τον δρόμο με τις ακριβότερες μπουτίκ στη Ρώμη, κρατώντας αμέτρητες σακούλες στα χέρια: «Τα ρούχα ήταν πάντοτε το φετίχ της Aντας», αποκαλύπτει άτομο του περιβάλλοντός της και συνεχίζει: «Δεν χρειαζόταν να είναι αρχή σεζόν για να προσθέσει στην γκαρνταρόμπα της μερικές δεκάδες κομμάτια. Από κάθε ταξίδι της στο εξωτερικό επέστρεφε κυριολεκτικά με... κοντέινερ!

Το προσωπικό που δούλευε στο σπίτι της ήξερε ότι μόνο για την τοποθέτηση των ολοκαίνουριων ρούχων στις προθήκες ήταν απαραίτητη μία ολόκληρη μέρα!» Οι κοσμικοί κύκλοι της εποχής, όμως, αναφέρουν κι άλλα: μια φορά, στην μπουτίκ του Delacroix, η υπεύθυνη του καταστήματος όταν αντίκρισε τον λογαριασμό που είχε κάνει κατέβηκε για να τη χαιρετήσει προσωπικά και να της δώσει την κάρτα της, ενώ μία άλλη φορά, στην μπουτίκ του Roberto Cavalli, δεν υπήρξε ρούχο που να μην το κατεβάσει από το ράφι για να το δοκιμάσει. Και φυσικά, ο λογαριασμός αποζημίωσε τις πωλήτριες και με το παραπάνω. Ο οίκος ανέλαβε να μεταφέρει τις ακριβοπληρωμένες αγορές της στο ξενοδοχείο και εκείνη ειδοποίησε τους συνεργάτες του πατέρα της που είχαν κατασκευάσει τη βίλα της στα βόρεια προάστια να προσθέσουν κι άλλες ντουλάπες στο dressing room. Και ας αντιστοιχούσαν οι ήδη υπάρχουσες σε σπίτι 1.000 τετραγωνικών!

Η εκποίηση και η φιλία με τον Καρλ Λάγκερφελντ

Η γκαρνταρόμπα της εκκεντρικής γόνου περιλαμβάνει τα πάντα. Ηταν από τις πρώτες Ελληνίδες που φόρεσαν βραδινή τουαλέτα κεντημένη με πέτρες του οίκου κοσμημάτων Swarovski, που τόλμησε τις μακριές ουρές σε επίσημα καλέσματα και προχώρησε σε ακραίους για την εποχή συνδυασμούς. Η Αντα Βωβού είχε την τόλμη να απαρνηθεί το dress code που αναγραφόταν στις προσκλήσεις, σηκώνοντας τη δική της ενδυματολογική παντιέρα. Ενα πανάκριβο φόρεμα υψηλής ραπτικής του οίκου Dior συνδυαζόταν με ένα φαντεζί μποά και ένα ασορτί ομπρελίνο, ενώ άλλες φορές προτιμούσε ένα σορτ Roberto Cavalli, το οποίο συνδύαζε με ένα ζευγάρι ψηλοτάκουνες γόβες Giuseppe Zanotti. Παρότι η αγάπη της για τη μόδα δεν εξαντλήθηκε ποτέ, σήμερα οι ανάγκες της εποχής είναι διαφορετικές. Ετσι, η Αντα Βωβού ανοίγει τις ντουλάπες της δημιουργώντας, σύμφωνα με το περιβάλλον της, ένα bazaar ελαφρώς μεταχειρισμένων ρούχων: «Πριν από λίγο καιρό επισκέφθηκε γνωστούς Ελληνες σχεδιαστές για να τους ανακοινώσει το επιχειρηματικό της εγχείρημα», λένε οι γνωρίζοντες και συμπληρώνουν: «Ηταν κάτι που το σκεφτόταν καιρό. Οι αγορές μεταχειρισμένων ρούχων είναι πια μόδα σε ολόκληρο τον κόσμο.

Πόσο μάλλον όταν η γυναίκα που θα τροφοδοτεί μία από αυτές διαθέτει μερικά από τα πιο ακριβά κομμάτια διάσημων οίκων μόδας».

Η Αντα έχει ταμπεραμέντο και ξέρει να πρωτοπορεί ως fashion icon καθηλώνοντας ακόμη και τους πιο σνομπ σχεδιαστές, όπως ο Καρλ Λάγκερφελντ, με τον οποίο γνωρίστηκε πριν από κάποια χρόνια σε επίσημο δείπνο της εταιρείας Cartier στο Παρίσι. Λέγεται μάλιστα πως όταν έφτασε στο γεύμα με τρεις ώρες καθυστέρηση και είδε τον διάσημο σχεδιαστή αναφώνησε: «Αχ, με συγχωρείτε, δεν ήξερα ότι θα ήταν τέτοιες προσωπικότητες συνδαιτυμόνες μου». Επειτα έδωσε εντολή να προσφερθούν στον μετρ της μόδας οι ακριβότερες σαμπάνιες που διέθετε το ξενοδοχείο, περνώντας τον λογαριασμό στο όνομά της. Εκτοτε ο Λάγκερφελντ θυμάται από την Ελλάδα μόνο ένα όνομα: αυτό της Αντας Βωβού!


Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr