Η Coca-Cola ταυτίζεται διαχρονικά με τα Χριστούγεννα και τις εορτές του νέου έτους και το κάνει πάντοτε μοναδικά. Φέτος το κάνει ακόμη καλύτερα, πραγματοποιώντας με το κατακόκκινο φορτηγό το μεγαλύτερο χριστουγεννιάτικο tour που έγινε ποτέ στην Ελλάδα και μας προσκαλεί να φέρουμε τη μαγεία... στο χωριό μας!
Πώς η Μπαρτσελόνα «έκλεψε» τη χορηγία της Rakuten από την Μάντσεστερ Σίτι
Πώς η Μπαρτσελόνα «έκλεψε» τη χορηγία της Rakuten από την Μάντσεστερ Σίτι
Οι Καταλανοί από σήμερα έχουν την πιο… ακριβή φανέλα στον κόσμο καθώς θα εισπράττουν περίπου 56 εκατ. ευρώ το χρόνο από την ιαπωνική εταιρία Rakuten, ωστόσο η πρώτη επιλογή των Ασιατών ήταν η Μάντσεστερ Σίτι
Η Μπαρτσελόνα από σήμερα προσέθεσε ένα νέο «τρόπαιο» στη συλλογή της, καθώς είναι η ομάδα με την μεγαλύτερη χορηγική συμφωνία στο χώρο του ποδοσφαίρου, όσον αφορά τη διαφήμιση στη φανέλα της.
Μέχρι τώρα το ρεκόρ κατείχε η Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ η οποία εισπράττει 54.5 εκατ. ευρώ (47 εκατ. λίρες) από την αυτοκινητοβιομηχανία που διαφημίζει, αλλά πλέον η Μπαρτσελόνα θα βάζει στα ταμεία της 55.7 εκατ ευρώ (48 εκατ. λίρες) από την ιαπωνική εταιρία on-line αγορών Rakuten (τα κέρδη που παρουσίασε πέρσι κάτι περισσότερα από 5 δις ευρώ).
Πίσω από το deal των δύο πλευρών δεν βρίσκεται κάποιος δαιμόνιος διευθυντής μάρκετινγκ, αλλά ο αμυντικός της Μπαρτσελόνα Ζεράρ Πικέ, ο οποίος άγνωστο πως έχει προσωπική σχέση με την ιδρυτή και διευθύνοντα σύμβουλο της Rakuten Χιρόσι Μικιτάνι τον οποίο σύστησε πέρσι το καλοκαίρι στον πρόεδρο της Μπάρτσα Χοσέπ Μπαρτομέου (σε δείπνο στο Σαν Φρανσίσκο των ΗΠΑ) κι εκεί ξεκίνησαν οι συζητήσεις.
Μόνο που η Rakuten θα είχε μπει πολύ νωρίτερα στο χώρο του ποδοσφαίρου, αν είχαν ευοδωθεί οι συζητήσεις με την Μάντσεστερ Σίτι στην οποία επίσης πρόσφερε πάρα πολλά χρήματα, θέτοντας όμως έναν απαράβατο όρο: Να αλλάξουν τα χρώματα της φανέλας από μπλε σε κόκκινο!
Με τη «μισητή» αντίπαλο Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ να φορά κόκκινα, οι άνθρωποι της Σίτι δεν το σκέφτηκαν και απέρριψαν την πρόταση μετ’ επαίνων αποφεύγοντας να ακούσουν το οικονομικό αντάλλαγμα.
Κι απομένει να δούμε αν οι ιθύνοντες της εταιρίας έχουν θέσει ανάλογα αιτήματα και στην πλευρά της Μπαρτσελόνα.
Μέχρι τώρα το ρεκόρ κατείχε η Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ η οποία εισπράττει 54.5 εκατ. ευρώ (47 εκατ. λίρες) από την αυτοκινητοβιομηχανία που διαφημίζει, αλλά πλέον η Μπαρτσελόνα θα βάζει στα ταμεία της 55.7 εκατ ευρώ (48 εκατ. λίρες) από την ιαπωνική εταιρία on-line αγορών Rakuten (τα κέρδη που παρουσίασε πέρσι κάτι περισσότερα από 5 δις ευρώ).
Πίσω από το deal των δύο πλευρών δεν βρίσκεται κάποιος δαιμόνιος διευθυντής μάρκετινγκ, αλλά ο αμυντικός της Μπαρτσελόνα Ζεράρ Πικέ, ο οποίος άγνωστο πως έχει προσωπική σχέση με την ιδρυτή και διευθύνοντα σύμβουλο της Rakuten Χιρόσι Μικιτάνι τον οποίο σύστησε πέρσι το καλοκαίρι στον πρόεδρο της Μπάρτσα Χοσέπ Μπαρτομέου (σε δείπνο στο Σαν Φρανσίσκο των ΗΠΑ) κι εκεί ξεκίνησαν οι συζητήσεις.
Μόνο που η Rakuten θα είχε μπει πολύ νωρίτερα στο χώρο του ποδοσφαίρου, αν είχαν ευοδωθεί οι συζητήσεις με την Μάντσεστερ Σίτι στην οποία επίσης πρόσφερε πάρα πολλά χρήματα, θέτοντας όμως έναν απαράβατο όρο: Να αλλάξουν τα χρώματα της φανέλας από μπλε σε κόκκινο!
Με τη «μισητή» αντίπαλο Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ να φορά κόκκινα, οι άνθρωποι της Σίτι δεν το σκέφτηκαν και απέρριψαν την πρόταση μετ’ επαίνων αποφεύγοντας να ακούσουν το οικονομικό αντάλλαγμα.
Κι απομένει να δούμε αν οι ιθύνοντες της εταιρίας έχουν θέσει ανάλογα αιτήματα και στην πλευρά της Μπαρτσελόνα.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα