Η Coca-Cola ταυτίζεται διαχρονικά με τα Χριστούγεννα και τις εορτές του νέου έτους και το κάνει πάντοτε μοναδικά. Φέτος το κάνει ακόμη καλύτερα, πραγματοποιώντας με το κατακόκκινο φορτηγό το μεγαλύτερο χριστουγεννιάτικο tour που έγινε ποτέ στην Ελλάδα και μας προσκαλεί να φέρουμε τη μαγεία... στο χωριό μας!
Στα μπλε ο Ολυμπιακός για τους εκτός έδρας αγώνες
Στα μπλε ο Ολυμπιακός για τους εκτός έδρας αγώνες
Στο μπράτσο και το χρυσό επετειακό σήμα των 90 χρόνων του Θρύλου
Φέτος, στα παιχνίδια του μακριά από το γήπεδο Καραϊσκάκη ο Ολυμπιακός θα αγωνίζεται φορώντας τη νέα εμφάνιση που σχεδίασε η Adidas για τους εκτός έδρας αγώνες της ομάδας της σεζόν 2015-16.
Στον σχεδιασμό της νέας εκτός έδρας εμφάνισης, το βασικό χρώμα μπλε συνδυάζεται με λεπτές κόκκινες ρίγες και λεπτομέρειες, για να υποδηλώσει τη σύνδεση της ψυχής του Ολυμπιακού με τη θάλασσα του μεγάλου λιμανιού, του Πειραιά.
Όπως και στη νέα εντός έδρας εμφάνιση της ομάδας που παρουσιάστηκε πρόσφατα, έτσι και στο μπράτσο της εκτός έδρας φανέλας βρίσκεται το επετειακό χρυσό badge των «90 Χρόνων» του Ολυμπιακού, ενώ στο εσωτερικό του γιακά υπάρχει το τύπωμα «We keep on dreaming».
Ο Ολυμπιακός φέτος στοχεύει να φορέσει τη νέα του εκτός έδρας εμφάνιση στους περισσότερους αγώνες που θα δώσει μακριά από το γήπεδο Καραϊσκάκη, κάνοντας την αρχή απόψε στην Αυστρία, στο φιλικό αγώνα απέναντι στην ομάδα της Ντούκλα Πράγας. Η τεχνολογία ClimaCool™ της Αdidas σε συνδυασμό με ειδικά 3D υφάσματα, που βρίσκονται τοποθετημένα σε καίρια σημεία εφίδρωσης του σώματος, εξασφαλίζει στη νέα εκτός έδρας φανέλα του Ολυμπιακού την καλύτερη δυνατή ροή αέρα και επιτρέπει στον αθλητή να παραμένει στεγνός και άνετος, μεγιστοποιώντας το επίπεδο της απόδοσης του.
Πηγή:www.gazzetta.gr
Στον σχεδιασμό της νέας εκτός έδρας εμφάνισης, το βασικό χρώμα μπλε συνδυάζεται με λεπτές κόκκινες ρίγες και λεπτομέρειες, για να υποδηλώσει τη σύνδεση της ψυχής του Ολυμπιακού με τη θάλασσα του μεγάλου λιμανιού, του Πειραιά.
Όπως και στη νέα εντός έδρας εμφάνιση της ομάδας που παρουσιάστηκε πρόσφατα, έτσι και στο μπράτσο της εκτός έδρας φανέλας βρίσκεται το επετειακό χρυσό badge των «90 Χρόνων» του Ολυμπιακού, ενώ στο εσωτερικό του γιακά υπάρχει το τύπωμα «We keep on dreaming».
Ο Ολυμπιακός φέτος στοχεύει να φορέσει τη νέα του εκτός έδρας εμφάνιση στους περισσότερους αγώνες που θα δώσει μακριά από το γήπεδο Καραϊσκάκη, κάνοντας την αρχή απόψε στην Αυστρία, στο φιλικό αγώνα απέναντι στην ομάδα της Ντούκλα Πράγας. Η τεχνολογία ClimaCool™ της Αdidas σε συνδυασμό με ειδικά 3D υφάσματα, που βρίσκονται τοποθετημένα σε καίρια σημεία εφίδρωσης του σώματος, εξασφαλίζει στη νέα εκτός έδρας φανέλα του Ολυμπιακού την καλύτερη δυνατή ροή αέρα και επιτρέπει στον αθλητή να παραμένει στεγνός και άνετος, μεγιστοποιώντας το επίπεδο της απόδοσης του.
Πηγή:www.gazzetta.gr
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα