Πολύ κοντά στο στόχο του να ξεπεράσει τα περσινά διαρκείας αγωνιζόμενη δυο κατηγορίες παρακάτω
Χωρίς να υπολογίζονται αυτές των συνδέσμων, η «Ένωση» έχει διαθέσει 8.000 κάρτες. Ο αρχικός ρυθμός διάθεσης έδειχνε τρέλα. Ο Αύγουστος (μήνας διακοπών που πάντα κινείται σε ρηχά νερά) έριξε κάπως τις πωλήσεις.
Πλέον η ΑΕΚ όμως ξαναβάζει πλώρη για το μίνιμουμ στόχο του να διαθέσει -από την τρίτη κατηγορία- όσα εισιτήρια διαρκείας πούλησε πέρυσι στη Σούπερ Λίγκα.
Κάτι λιγότερο από ένα μήνα λοιπόν πριν αρχίσουν οι υποχρεώσεις της στο πρωτάθλημα, η «Ένωση» ενημέρωσε πως έχουν διατεθεί περισσότερες από 8.000 κάρτες.
Με κάθε συλλογή, με κάθε κομμάτι, με κάθε πρωτοβουλία, η H&M αλλάζει το παρόν και το μέλλον της μόδας, σταθερά, αποφασιστικά και εμπνευσμένα, εδώ και 78 χρόνια.
Με τη νέα της πρωτοβουλία, η Κωτσόβολος εξασφαλίζει για δύο ώρες ένα ήρεμο και φιλικό περιβάλλον αγορών, ειδικά διαμορφωμένο για άτομα που βρίσκονται στο φάσμα του αυτισμού καθώς και με προβλήματα αισθητηριακής επεξεργασίας.
Με ανάμεικτες αντιδράσεις έγιναν δεκτά τα δύο νέα σχέδια δράσης της Κομισιόν για τη μείωση του ενεργειακού κόστους και την ανταγωνιστικότητα της βιομηχανίας.