Η Coca-Cola ταυτίζεται διαχρονικά με τα Χριστούγεννα και τις εορτές του νέου έτους και το κάνει πάντοτε μοναδικά. Φέτος το κάνει ακόμη καλύτερα, πραγματοποιώντας με το κατακόκκινο φορτηγό το μεγαλύτερο χριστουγεννιάτικο tour που έγινε ποτέ στην Ελλάδα και μας προσκαλεί να φέρουμε τη μαγεία... στο χωριό μας!
Σε μπελάδες η Nike από τα tweets Άγγλων ποδοσφαιριστών
Σε μπελάδες η Nike από τα tweets Άγγλων ποδοσφαιριστών
Σε μπελάδες έβαλαν οι γνωστοί ποδοσφαιριστές Wayne Rooney και Jack Wilshere την εταιρία Nike. Μετά από ανάρτηση που έκαναν και οι δυο μέσω των προσωπικών τους λογαριασμούς
Σε μπελάδες έβαλαν οι γνωστοί ποδοσφαιριστές Wayne Rooney και Jack Wilshere την εταιρία Nike. Μετά από ανάρτηση που έκαναν και οι δυο μέσω των προσωπικών τους λογαριασμούς στο Twitter, οι βρετανικές αρχές, αποφάσισαν να απαγορεύσουν στην Nike τη συνέχιση της διαφημιστικής της καμπάνιας μέσω twitter.
Ο λόγος που οι βρετανικές αρχές κατέληξαν σε αυτό το συμπέρασμα βασίζεται στο γεγονός ότι οι δύο ποδοσφαιριστές χρησιμοποίησαν τους προσωπικούς τους λογαριασμούς αναρτώντας διαφημιστικά tweets για την Nike, χωρίς όμως να ενημερώσουν όλους όσοι τους ακολουθούν (followers). Ενδεικτικό είναι ότι ο Rooney έχει 4.37 εκατομμύρια followers.
Η Nike, η οποία έχει συμφωνία -χορηγίας με τους ποδοσφαιριστές ανάρτησε στο Twitter μια διαφημιστική καμπάνια ως μέρος μιας ευρύτερης ώθησης των προϊόντων της στην αγορά με το σλόγκαν «Make It Count».
Συγκριμένα ο Rooney έγραψε στο Twitter του «Η ευχή μου για φέτος είναι να ξεκινήσω την χρονιά ως πρωταθλητής και να την ολοκληρώσω ως πρωταθλητής.-makeitcount gonike.me/makeitcount».
Από την πλευρά του ο Wilshere έγραψε «το 2012 θα επιστρέψω στην ομάδα μου και θα είμαι έτοιμος για τη χώρα μου -makeitcount.gonike.me/Makeitcount».
Από την πλευρά της η Νike υποστηρίζει ότι είναι γνωστό στο βρετανικό και όχι μόνο κοινό ότι οι δύο ποδοσφαιριστές αποτελούν κεντρικά πρόσωπα της διαφημιστικής της καμπάνιας και οι followers των δύο δεν παραπλανήθηκαν ούτε ξεγελάστηκαν από τα tweets τους.
Ο λόγος που οι βρετανικές αρχές κατέληξαν σε αυτό το συμπέρασμα βασίζεται στο γεγονός ότι οι δύο ποδοσφαιριστές χρησιμοποίησαν τους προσωπικούς τους λογαριασμούς αναρτώντας διαφημιστικά tweets για την Nike, χωρίς όμως να ενημερώσουν όλους όσοι τους ακολουθούν (followers). Ενδεικτικό είναι ότι ο Rooney έχει 4.37 εκατομμύρια followers.
Η Nike, η οποία έχει συμφωνία -χορηγίας με τους ποδοσφαιριστές ανάρτησε στο Twitter μια διαφημιστική καμπάνια ως μέρος μιας ευρύτερης ώθησης των προϊόντων της στην αγορά με το σλόγκαν «Make It Count».
Συγκριμένα ο Rooney έγραψε στο Twitter του «Η ευχή μου για φέτος είναι να ξεκινήσω την χρονιά ως πρωταθλητής και να την ολοκληρώσω ως πρωταθλητής.-makeitcount gonike.me/makeitcount».
Από την πλευρά του ο Wilshere έγραψε «το 2012 θα επιστρέψω στην ομάδα μου και θα είμαι έτοιμος για τη χώρα μου -makeitcount.gonike.me/Makeitcount».
Από την πλευρά της η Νike υποστηρίζει ότι είναι γνωστό στο βρετανικό και όχι μόνο κοινό ότι οι δύο ποδοσφαιριστές αποτελούν κεντρικά πρόσωπα της διαφημιστικής της καμπάνιας και οι followers των δύο δεν παραπλανήθηκαν ούτε ξεγελάστηκαν από τα tweets τους.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα