Συγκίνησε με ανάρτησή του την οποία συνόδευσε από αρκετές φωτογραφίες ο
Σακίλ ΜακΚίσικ.
Ο Αμερικανός άσος του Ολυμπιακού έκλεισε 7 χρόνια στον Ολυμπιακό και ευχαρίστησε την ομάδα και τον κόσμο της για όσα του έχουν προσφέρει σε αυτόν και στην οικογένειά του.
Ο Σακίλ ΜακΚίσικ έχει συμβόλαιο έως τις 30/6 και όπως όλα δείχνουν τότε θα έχουμε και το επίσημο αντίο από την πλευρά της ΚΑΕ.
«
Ανεξάρτητα από το μέλλον, ο Ολυμπιακός θα είναι πάντα μέρος του εαυτού μου», υπογραμμίζει μεταξύ άλλων στην ανάρτησή του.
H ανάρτηση του Σακίλ ΜακΚίσικ
«Επτά σεζόν, μια φανέλα, ένα σπίτι.
Ο Πειραιάς μου έδωσε κάτι περισσότερο από μια ομάδα. Μου έδωσε μια οικογένεια. Σας ευχαριστώ που με αγκαλιάσατε από την πρώτη μέρα και κάνατε την Ελλάδα σπίτι για μένα και την οικογένειά μου. Οι αναμνήσεις, τα πρωταθλήματα, τα Final Four και κάθε στιγμή με τα κόκκινα και τα άσπρα θα μείνουν μαζί μου για πάντα.
Για επτά σεζόν φορούσα το #77 με υπερηφάνεια και έδωσα ό,τι είχα για τον σύλλογο, την πόλη και τους οπαδούς.
Ανεξάρτητα από το μέλλον, ο Ολυμπιακός θα είναι πάντα μέρος του εαυτού μου.
Σας ευχαριστώ από καρδιάς.
Ολυμπιακός για πάντα».