Πρόωρος αποκλεισμός για την Μαρία Σάκκαρη στο τουρνουά του Den Bosch της Ολλανδίας.
Η κορυφαία Ελληνίδα τενίστρια ηττήθηκε 6-3,6-0 από την Βελγίδα Ελίζ Μέρτενς στον 2ο της αγώνα στο τουρνουά της Ολλανδίας που είναι το πρώτο της στη σεζόν του Wimbledon.
Στο 1ο σετ η Μέρτενς έσβησε 5 μπρέικ πόιντ και ισοφάρισε σε 1-1. Η Βελγίδα ανέβασε στροφές και έφτασε σε μπρέικ (3-1).
Η Σάκκαρη έσβησε σετ πόιντ στο 7ο γκέιμ και στη συνέχεια με μπρέικ πήγε στο 5-3. Δεν υπερασπίστηκε όμως το σερβίς της έφαγε μπρέικ και η Μέρτενς έκλεισε στο 6-3.
Το 2ο ήταν μονόλογος της Βελγίδας.
Η Μαρία Σάκκαρη θα παίξει την επόμενη εβδομάδα στο Βερολίνο.
Παρέχει συμβουλευτική υποστήριξη και καθοδήγηση σε όλα τα στάδια της διαδικασίας αίτησης, βοηθώντας τις επιχειρήσεις να επιλέξουν την κατάλληλη μορφή χρηματοδότησης, αλλά και να διαχειριστούν επιτυχώς την αίτησή τους