Γιάννης Αντετοκούνμπο: Δεν έφτασε η 30άρα στους Μπακς - Έχασαν 100-112 από τους Καβαλίερς
Με τη νίκη αυτή οι Καβς έφτασαν τις 14 σερί και έγιναν μόλις η δεύτερη ομάδα στην ιστορία του ΝΒΑ που σημειώνει αυτή την επίδοση σκοράροντας 110+ πόντους σε κάθε παιχνίδι
Οι Κλίβελαντ Καβαλίερς (54-10) υπέταξαν τους Μιλγουόκι Μπακς (36-27) στο Fiserv Form, επικρατώντας με 100-112 και φτάνοντας τις 14 συνεχόμενες νίκες στην κανονική περίοδο.
Έτσι οι Καβς έγιναν μόλις η δεύτερη ομάδα στην ιστορία του ΝΒΑ που σημειώνει αυτή την επίδοση σκοράροντας 110+ πόντους σε κάθε παιχνίδι! Το πέτυχαν ξανά οι Μπόστον Σέλτικς το 1986, κατακτώντας στο τέλος το πρωτάθλημα.
Ο Μαξ Στρους κουβάλησε επιθετικά τους φιλοξενούμενους, σημειώνοντας 17 πόντους, ο Ντόνοβαν Μίτσελ πρόσθεσε 15 πόντους ενώ οι Ντάριους Γκάρλαντ και Έβαν Μόμπλει μέτρησαν από 13 πόντους έκαστος για το Κλίβελαντ που βελτίωσε το καλύτερο ρεκόρ σε ολόκληρο το ΝΒΑ.
Στο Top-50 των σκόρερ ο Αντετοκούνμπο
Από την άλλη πλευρά, ο Γιάννης Αντετοκούνμπο πέτυχε 30 πόντους και σκαρφάλωσε στην 50ή θέση της λίστας των κορυφαίων σκόρερ στην ιστορία της λίγκας, φτάνοντας τους 20.077 πόντους και αφήνοντας πίσω του τον Τομ Τσέιμπερς, ο οποίος σημείωσε 20.049 πόντους την περίοδο 1981-98.
Κλείσιμο
Όσον αφορά τον Ντέμιαν Λίλαρντ, πρόσθεσε 15 πόντους για τα «Ελάφια» που ηττήθηκαν για δεύτερη φορά μέσα σε δύο βράδια μετά το 109-111 από τους Μάτζικ.
Τα ακραία καιρικά φαινόμενα και οι φυσικές καταστροφές δεν είναι πλέον σπάνιο γεγονός για την Ελλάδα. Η κλιματική αλλαγή κάνει διαρκώς αισθητή την παρουσία της, τα τελευταία χρόνια, με τα παραδείγματα να είναι πολλά.
Με απόλυτη επιτυχία και με μετρήσιμα αποτελέσματα, που αποδεικνύουν ότι η συνεργασία ιδιωτικού - δημόσιου τομέα μπορεί να κάνει τη μεγάλη διαφορά, ολοκληρώθηκαν τα έργα βιώσιμης διαχείρισης νερού στο Δήμο Τανάγρας, κατά τη δεύτερη φάση του προγράμματος Zero Drop Mornos.
Μια κούπα καφέ, μια αφορμή για ισότητα - Με δράσεις που ενισχύουν την καθημερινότητα και δημιουργούν νέες δυνατότητες, ο NESCAFÉ® προάγει την ισότιμη συμμετοχή και την εμπειρία μάθησης.