Μέσι, Σουάρες, Ανρί και Πουτέγιας «εισβάλλουν» σε μπαρ: Το βίντεο της νέας καμπάνιας χορηγού του Champions League
27.02.202519:45
Από τη Βαρκελώνη μέχρι το Μαϊάμι, οι οπαδοί δεν πίστευαν στα μάτια τους βλέποντας τα είδωλά τους να κάθονται δίπλα τους, να μοιράζονται το αγαπημένο τους σνακ και να ζουν τη μαγεία του Champions League μαζί τους
Φίλαθλοι του ποδοσφαίρου σε Βαρκελώνη και Μαϊάμι έμειναν με το στόμα ανοιχτό, καθώς οι Λιονέλ Μέσι,Λουίς Σουάρες, Τιερί Ανρί και Αλέξια Πουτέγιας εμφανίστηκαν απρόσμενα σε μπαρ για να παρακολουθήσουν μαζί τους αγώνες του Champions League.
Η πρωτοβουλία αυτή έρχεται στο πλαίσιο της νέας καμπάνιας της Lay’s, «No Lay’s, No Game», που για τρίτη χρονιά φέρνει την απόλαυση του ποδοσφαίρου πιο κοντά στους οπαδούς, με τη γνωστή μάρκα σνακ να παραμένει επίσημος χορηγός της κορυφαίας ποδοσφαιρικής διοργάνωσης τόσο στους άνδρες όσο και στις γυναίκες.
Η περιπέτεια ξεκίνησε στη Βαρκελώνη, όπου η Αλέξια Πουτέγιας, αστέρι του γυναικείου ποδοσφαίρου, κάτοχος της χρυσής μπάλας, συνάντησε τον θρύλο του γαλλικού ποδοσφαίρου Τιερί Ανρί. Οι δυο τους «εισέβαλαν» σε τοπικά μπαρ, αφήνοντας άφωνους τους θαμώνες που απολάμβαναν τον αγώνα με τα αγαπημένα τους πατατάκια.
Η δράση συνεχίστηκε στο Μαϊάμι, όπου οι Λιονέλ Μέσι και Λουίς Σουάρες, έκαναν το δικό τους «Lay’s Crawl», φέρνοντας χαμόγελα και ενθουσιασμό στους Αμερικανούς φιλάθλους.
«Ήταν μαγικό να βλέπω τις αντιδράσεις τους», δήλωσε η Πουτέγιας στο περιθώριο της δράσης. «Ως φανατική του ποδοσφαίρου, ξέρω πόσο σημαίνει να μοιράζεσαι έναν αγώνα με φίλους. Η συνεργασία με τη Lay’s για να δώσουμε αυτή τη χαρά στους οπαδούς ήταν απίστευτη εμπειρία».
Ο Μέσι, από την πλευρά του, πρόσθεσε: «Με τον Λουίς περάσαμε φανταστικά. Είναι σπάνιο για εμάς να ζήσουμε έναν αγώνα σαν απλοί φίλαθλοι, και η Lay’s το έκανε πραγματικότητα». Ο Ανρί, γνωστός για τη νοσταλγία του, συμπλήρωσε: «Το ποδόσφαιρο είναι οικογενειακή υπόθεση για μένα. Όπως έτρωγα πατατάκια με τον πατέρα μου μικρός, έτσι κάνω τώρα με τα παιδιά μου».