Στις χαμένες ευκαιρίες ενώ το σκορ ήταν στο 1-0 στάθηκε ο τεχνικός του Παναθηναϊκού, μετά το τέλος του ισόπαλου 1-1 με τον Ατρόμητο στο ΟΑΚΑ.
Αναλυτικά τα όσο είπε στην κάμερα της Cosmote TV ο Ρούι Βιτόρια:
Glomex Player(eexbs1jkdkewvzn, v-d60npkj8qly1)
«Το να δέχεσαι γκολ στο τέλος, σου αφήνει άσχημη γεύση. Στο δεύτερο μέρος είχαμε τις ευκαιρίες και όσο δεν βάζεις τα γκολ που πρέπει, τόσο δίνεις οξυγόνο στον αντίπαλο. Ο αντίπαλος το εκμεταλλεύτηκε. Με το 1-0 είχαν ελπίδες τις οποίες κυνήγησαν και πέτυχαν το γκολ».
Παρέχει συμβουλευτική υποστήριξη και καθοδήγηση σε όλα τα στάδια της διαδικασίας αίτησης, βοηθώντας τις επιχειρήσεις να επιλέξουν την κατάλληλη μορφή χρηματοδότησης, αλλά και να διαχειριστούν επιτυχώς την αίτησή τους