Ο Στέφανος Τσιτσιπάς και η Πάουλα Μπαντόσα μετά το Cincinnati Masters είναι έτοιμοι για το US Open και πριν από λίγες ώρες έφτασαν στη Νέα Υόρκη.
Ο κορυφαίος Έλληνας τενίστας και η Ισπανίδα σύντροφός του είχαν την ευκαιρία να κάνουν τις πρώτες βόλτες τους στο "Μεγάλο Μήλο" και θα συνεχίσουν και τις επόμενες ημέρες αφού το US Open αρχίζει την Δευτέρα 29 Αυγούστου.
Το ζευγάρι πήρε το μετρό της Νέας Υόρκης για να βρεθεί στο Μανχάταν και σε άλλα δημοφιλή σημεία της πόλης των ΗΠΑ.
Η κλήρωση είναι προγραμματισμένη για τις 24 Αυγούστου.
Παρέχει συμβουλευτική υποστήριξη και καθοδήγηση σε όλα τα στάδια της διαδικασίας αίτησης, βοηθώντας τις επιχειρήσεις να επιλέξουν την κατάλληλη μορφή χρηματοδότησης, αλλά και να διαχειριστούν επιτυχώς την αίτησή τους