«Ήρθαμε για τη νίκη, τα δώσαμε όλα αλλά μετράει το αποτέλεσμα», δήλωσε ο Γιαννίκης
Ο Αργύρης Γιαννίκης τόνισε μετά από το παιχνίδι με τον Ολυμπιακό ότι «η ΑΕΚ είναι μεγάλη ομάδα» αλλά ξεκαθάρισε ότι το αποτέλεσμα είναι αυτό που μετράει
Ο Αργύρης Γιαννίκης συνεχίζει να είναι υπό πίεση στην ΑΕΚ αφού η ομάδα του δεν κερδίζει.
Ο τεχνικός τη ΑΕΚ είπε στη NOVA μετά από την ήττα από τον Ολυμπιακό στη Super League 1 :
«Ήρθαμε σήμερα μετά από ένα άσχημο αποτέλεσμα με στόχο τη νίκη. Για να δώσουμε χαρά στον κόσμο μας. Τα δώσαμε όλα αλλά μετράνε τα αποτελέσματα. Η ΑΕΚ ήταν και θα είναι πάντα μεγάλη ομάδα. Δυστυχώς τα τελευταία χρόνια δεν παίρνει αυτό που αξίζει.
Εμείς δεν αξιοποιήσαμε τις φάσεις μας. Τις στατικές. Ο Ολυμπιακός το έκανε και το αποτέλεσμα μετράει. Δεν βοηθάει η ήττα (στο να φύγει η πίεση)».
H AEK είναι στο -17 από τον Ολυμπιακό και στο -8 από τον 2ο ΠΑΟΚ.
Παρέχει συμβουλευτική υποστήριξη και καθοδήγηση σε όλα τα στάδια της διαδικασίας αίτησης, βοηθώντας τις επιχειρήσεις να επιλέξουν την κατάλληλη μορφή χρηματοδότησης, αλλά και να διαχειριστούν επιτυχώς την αίτησή τους