Ο βιονικός μέσος της Τσελσι κέρδισε το βραβείο του καλύτερου μέσου της περσινής χρονιάς στην κορυφαία διασυλλογική διοργάνωση
Καλύτερος μέσος του Champions League για τη σεζόν 2020/21 αναδείχθηκε ο Ενγκολό Καντέ. Ο 30χρονος χαφ ήταν εκ των πρωταγωνιστών της Τσέλσι στην εντυπωσιακή πορεία προς την κατάκτηση του τροπαίου της κορυφαίας διασυλλογικής διοργάνωσης, κερδίζοντας μάλιστα και το βραβείο MVP στον τελικό με την Μάντσεστερ Σίτι.
Ο Κέβιν Ντε Μπρόινε της Μάντσεστερ Σίτι, αλλά και ο συμπαίκτης του Καντέ στην Τσέλσι, Ζορζίνιο, ήταν οι άλλοι δύο υποψήφιου του βραβείου.