«AEGEAN 600»: Συναρπαστικές ιστιοδρομίες στο Αιγαίο Πέλαγος

Μεγάλα σκάφη θα επισκεφθούν τις  Νίσυρο, Κω, Κάλυμνο, Φαρμακονήσι και Αγαθονήσι

Με ιστιοδρομίες που διακρίνονται για τον έντονο συναγωνισμό και πανέμορφες εικόνες συνεχίζεται ο διεθνής ιστιοπλοϊκός αγώνας «AEGEAN 600», που διοργανώνεται από τον Πανελλήνιο Όμιλο Ιστιοπλοΐας Ανοικτής Θαλάσσης με συνδιοργανώτρια την Περιφέρεια Αττικής. Τα μεγάλα σκάφη έχουν ξεχωρίσει από τον υπόλοιπο στόλο και το κάθε πλήρωμα εργάζεται με όλες του τις δυνάμεις προκειμένου να πετύχει τον δικό του άθλο σε αυτή τη μεγάλη ιστιοδρομία.

Οι καιρικές συνθήκες, με τους αρχικά ασθενείς ανέμους, δυσκόλεψαν τους ιστιοπλόους στην πλεύση προς Σαντορίνη, αλλά τους αντάμειψε το πανέμορφο τοπίο στην Καλντέρα, καθώς ο στόλος πέρασε ανάμεσα από το θαλάσσιο πέρασμα που έχει διαμορφωθεί από την έκρηξη του ηφαιστείου. Τα τέσσερα μεγάλα σκάφη «ξεγλίστρησαν» από τον υπόλοιπο στόλο και κατευθύνθηκαν για το επόμενο μεγάλο μπράτσο προς το νοτιοδυτικό άκρο της Κάσου, με μέτριους μεταβλητούς ανέμους - πρόκειται για το «Atalanta ΙΙ», το «Άκρον Άωτον», το «Optimum 3 – Samos Steamship» και το «Hagar V».

Το ιταλικό «Atalanta ΙΙ», του μεγαλοεπιχειρηματία Κάρλο Αλεσάντρο Πούρι Νέγκρι, προπορεύεται στον αγώνα, σε ότι αφορά την κλάση IRC και Line Honours . Πρόκειται για ένα σκάφος με διακρίσεις σε κορυφαίους διεθνείς αγώνες, όπως Rolex Middle Sea Race κλπ. Στο τιμόνι του βρίσκεται ο Φραντσέσκο ντε Άντζελις, ένα από τα καλύτερα τιμόνια στον κόσμο, με συμμετοχές και διακρίσεις σε America’s Cup, ενώ από παγκόσμια πρωταθλήματα διαφόρων κατηγοριών έχει έξι χρυσά, τρία ασημένια και ένα χάλκινο. Ο Ντε Άντζελις είναι η δεύτερη φορά που αγωνίζεται σε ελληνικά νερά. Το 2008 είχε πάρει μέρος στο παγκόσμιο πρωτάθλημα ORCi, που είχε διοργανώσει ο Πανελλήνιος Όμιλος Ιστιοπλοΐας Ανοικτής Θαλάσσης με συνεργάτη τον Ναυτικό Όμιλο Ελλάδος, και μάλιστα είχε αναδειχθεί νικητής με το σκάφος «Libertine».

Το ελληνικό «Άκρον Άωτον» (κυβερνήτης Ιωάννης Μπάρκας) είναι τριμαράν Orma 60 με μία νεανική ομάδα που θέλει να γευτεί τις αγωνιστικές χαρές του Αιγαίου, με ένα σκάφος πρωτόγνωρο για την ελληνική αγωνιστική ιστιοπλοΐα, το οποίο χρειάζεται ειδικές γνώσεις και έχει ιδιαίτερες απαιτήσεις. Η συγκεκριμένη συμμετοχή «ανοίγει τον δρόμο» για παρόμοιου τύπου σκάφη καθώς δείχνει ότι το, γεμάτο νησιά και βραχονησίδες, Αιγαίο μπορεί να «υποδεχτεί» σε αγωνιστική ιστιοπλοΐα και αυτή την κλάση. Το «Άκρον Άωτον» βρίσκεται στη δεύτερη θέση στο Line Honours.

Το «Optimum 3 – Samos Steamship», των Περικλή Λιβά και Νίκου Λάζου, με κυβερνήτες τους πρωταθλητές στα Laser Χάρης Μαυρογεώργη και Βαγγέλη Νικολόπουλο, την πρωταθλήτρια των Laser, με συμμετοχή σε Ολυμπιακούς Αγώνες, Άννα Αγραφιώτη και του διακεκριμένο αθλητή των Laser Φάνη Δαλέζιο, είναι πρώτο στην κατηγορία ORC, και δεύτερο στα IRC. Πρόκειται για ένα ιστιοφόρο με έμπειρο πλήρωμα που έχει πρωταγωνιστήσει στον αγώνα 600 ν.μ. της Μάλτας αλλά και σε πολλές διοργανώσεις του Ράλλυ Αιγαίου.

Τέταρτο είναι το 65άρι «HAGAR V», ένα σκάφος που έχει διακριθεί σε πολλούς αγώνες στην Αδριατική Θάλασσα ενώ έχει πάρει μέρος και σε διοργανώσεις 600 ν.μ. Κυβερνήτης του είναι ο έμπειρος Άλντο Σκουντέρι και ιδιοκτήτης ο Γκρέγκορ Στιμπφλ.

Τα ιστιοφόρα στη διαδρομή προς τη Ρόδο βρήκαν βόρειους – βορειανατολικούς ανέμους και οι ιστιοπλόοι είχαν την ευκαιρία να θαυμάσουν την πανέμορφη Λίνδο, γενέτειρα του Κλεόβουλου ενός από τους επτά σοφούς της αρχαιότητας. Μετά τη Ρόδο το μελτέμι που, εξαιτίας της ζέστης, δεν είχε εφέτος εμφανιστεί, αναμένεται να «υποδεχτεί» τους αγωνιζόμενους και να τους χαρίσει πρωτόγνωρες στιγμές. Μέσα στις επόμενες ώρες τα σκάφη θα περιπλεύσουν τις Νίσυρο, Κω, Κάλυμνο, Φαρμακονήσι και Αγαθονήσι.

Ειδήσεις σήμερα

Δουλεύουμε 179 ημέρες το χρόνο για... φόρους και εισφορές!

Σοκ από την αύξηση των κρουσμάτων: Επιστρέφει η μάσκα παντού

Ε
πιστροφή σε μέτρα και πρόστιμα: Nύχτα και νεολαία τρομάζουν για 4ο σκληρό κύμα της πανδημίας
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr