Ο Μηταράκης δεν μπορούσε να επικοινωνήσει με το 1555 του ΕΦΚΑ και πήγε στο τηλεφωνικό κέντρο

Ο Μηταράκης δεν μπορούσε να επικοινωνήσει με το 1555 του ΕΦΚΑ και πήγε στο τηλεφωνικό κέντρο

«Οι ελλείψεις που έχει ο ΕΦΚΑ σε υλικοτεχνικές υποδομές και τεχνολογία είναι τραγικές» είπε ο Νότης Μηταράκης – Πραγματοποίησε απροειδοποίητη επίσκεψη στο τηλεφωνικό κέντρο του ΕΦΚΑ, καθώς δεν μπορούσε να επικοινωνήσει

Ο Μηταράκης δεν μπορούσε να επικοινωνήσει με το 1555 του ΕΦΚΑ και πήγε στο τηλεφωνικό κέντρο
Επανειλημμένες προσπάθειες να επικοινωνήσει με το 1555 του ΕΦΚΑ έκανε ο νέος υφυπουργός Εργασίας, Νότης Μηταράκης. Ωστόσο οι προσπάθειες δεν τελεσφόρησαν και ο ίδιος απηυδισμένος πραγματοποίηση απροειδοποίητη επίσκεψη στο τηλεφωνικό κέντρο.

Ο κ. Μηταράκης συνομίλησε με υπαλλήλους που είναι επιφορτισμένοι με την έκδοση συντάξεων ελευθέρων επαγγελματιών, αλλά και με πολίτες.

«Οι ελλείψεις που έχει ο ΕΦΚΑ σε υλικοτεχνικές υποδομές και τεχνολογία είναι τραγικές. Το τηλεφωνικό κέντρο δεν μπορεί να εξυπηρετήσει τον όγκο των κλήσεων των πολιτών. Στερείται λύσεων και σε θέματα λογισμικού και σε θέματα hardware», ανέφερε μετά την επίσκεψή του ο κ. Μηταράκης.

«Παράλληλα, οι συνθήκες εργασίας εντός του κτιρίου είναι απαράδεκτες. Προτεραιότητα της κυβέρνησης είναι η άμεση ψηφιοποίηση των δεδομένων, για να προχωρήσουμε στην ηλεκτρονική έκδοση των συντάξεων και η ενίσχυση των υποδομών για την εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων. Το επίκεντρό μας είναι οι πολίτες» πρόσθεσε.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης