Σαμαράς για Στεφανάδη: Εξαιρετικός επιστήμονας που υπηρετεί με ανιδιοτέλεια την πολιτική ζωή του τόπου

xri98

«Ο Χριστόδουλος Στεφανάδης είναι ένας ξεχωριστός άνθρωπος που ποτέ δεν ξέχασε την ιδιαίτερη πατρίδα του, ένας εξαιρετικός γιατρός, ένας εξαιρετικός ερευνητής επιστήμονας, πανεπιστημιακού διεθνούς κύρους», επισημαίνει ο πρώην πρωθυπουργός

Για τον παγκοσμίου φήμης καθηγητή καρδιολογίας και υποψηφίου βουλευτή με τη ΝΔ στο νομό Σάμου, Χριστόδουλο Στεφανάδη, μίλησε ο πρώην πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς σε μαγνητοσκοπημένο μήνυμά του.

«Ελάχιστες φορές είδα επιστήμονες τέτοιας ακτινοβολίας, να νοιάζονται και να υπηρετούν με τόση ανιδιοτέλεια την πολιτική ζωή του τόπου», αναφέρει χαρακτηριστικά ο πρώην πρωθυπουργός για τον υποψήφιο βουλευτή.

Συγκεκριμένα ο κ. Σαμαράς τονίζει:

«Ο Χριστόδουλος Στεφανάδης είναι ένας πανάξιος άνθρωπος που ξεκίνησε μαθητής από την Ικαρία και έφτασε στα ανώτερα επίπεδα των επιστημονικών διακρίσεων παγκοσμίως. Ένας ξεχωριστός άνθρωπος που ποτέ δεν ξέχασε την ιδιαίτερη πατρίδα του, ένας εξαιρετικός γιατρός, ένας εξαιρετικός ερευνητής - επιστήμονας, πανεπιστημιακός διεθνούς κύρους... ένας φίλος που διακριτικά βρέθηκε δίπλα μου και με στήριξε και στα εύκολα και στα δύσκολα. Δεν έχει ανάγκη την πολιτική ο Χριστόδουλος. Η πολιτική όμως έχει ανάγκη να βρίσκει τους πιο αξίους και προσωπικά τόσα χρόνια που βρίσκομαι στο μέτωπο της μαχόμενης πολιτικής ελάχιστες φορές είδα επιστήμονες τέτοιας ακτινοβολίας, να νοιάζονται και να υπηρετούν με τόση ανιδιοτέλεια την πολιτική ζωή του τόπου».

Ο κ.Στεφανάδης με καταγωγή από την Ικαρία, είναι ο Έλληνας επιστήμονας, με τον μεγαλύτερο αριθμό επιστημονικών εργασιών παγκοσμίως. Είναι ο πρώτος και ο μόνος που έσπασε το «φράγμα» των 1500 δημοσιεύσεων σε έγκυρα διεθνή επιστημονικά περιοδικά, κάτι που ελάχιστοι έχουν επιτύχει διεθνώς (σύμφωνα με την πλέον επίσημη βάση δεδομένων (www.pubmed.com).

Ο κ.Στεφανάδης έχει αναδείξει τα ιδιαίτερα προβλήματα της Σάμου και έχει πολλάκις παρέμβει για την αντιμετώπιση των πολλαπλών προβλημάτων που δημιουργεί το προσφυγικό, αλλά και για την ισόρροπη κατανομή των κονδυλίων για έργα στην περιφέρεια του βορείου Αιγαίου που ανήκουν η Σάμος και η Ικαρία. Παράλληλα, ως εκ της ιδιότητάς του τού κορυφαίου γιατρού επιδεικνύει ιδιαίτερη μέριμνα για τα ζητήματα που αφορούν τη δημόσια υγεία και μάλιστα στα νησιά.

Δήλωση Σαμαρά

Βαλεντίνη

Εξαιρετικός ο κύριος Στεφανάδης, όχι μόνο γιατρός, αλλά και άνθρωπος!!! Όχι μόνο η Νέα Δημοκρατία, αλλά και κάθε κόμμα θα ήταν περήφανο, άν είχε μία τέτοια μεγάλη προσωπικότητα στους κόλπους του!!! Ένας πραγματικά άξιος άνθρωπος και επιστήμων!!

joker-petsas-arthro