Σπίρτζης: Επιστροφή στο παρελθόν το πρόγραμμα της ΝΔ

spirtzis-1-1021x576

Εξήγγειλαν έργα που είτε υλοποιούνται, είτε έχουν δημοπρατηθεί υποστήριξε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών

«Ακούσαμε το πρόγραμμα της ΝΔ για τις Υποδομές και πραγματικά μείναμε έκπληκτοι» αναφέρει σε δήλωσή του ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης κι αυτό γιατί όπως τονίζει:

Πρώτον, εξήγγειλαν έργα που είτε υλοποιούνται, είτε έχουν δημοπρατηθεί.

Χαρακτηριστικά παραδείγματα: Ο Ε65, η υποθαλάσσια της Σαλαμίνας, η γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας, ο οδικός άξονας Πάτρα - Πύργος, ο Βόρειος Οδικός Άξονας Κρήτης.

Δεύτερον, μείωσαν τα έργα που είτε έχουν υλοποιηθεί, είτε δημοπρατηθεί, είτε είναι προς δημοπράτηση και έχουν εξασφάλιση πόρων όπως το Πύργος – Καλό Νερό – Τσακώνα, το Καλαμάτα – Ριζόμυλος- Πύλος – Μεθώνη, η παράκαμψη της Χαλκίδας και οδικά έργα σε Λέσβο και Ρόδο, ο κάθετος άξονας της Εγνατίας στη Περιφερειακή Ενότητα Ξάνθης, ο κάθετος άξονας Δράμα – Αμφιπόλη, που δεν τόλμησαν να τα πουν.

Τρίτον, το πρόγραμμα παρουσίασαν οι κύριοι υπεύθυνοι της απαξίωσης των Υποδομών, των Μεταφορών, των Αστικών Συγκοινωνιών και του Σιδηρόδρομου, δηλαδή οι κ.κ. Χατζηδάκης, Παπαθανασίου, Μητσοτάκης.

Ο πρώτος, ο κ. Χατζηδάκης, που ως υπουργός Μεταφορών και υπουργός Ανάπτυξης και Οικονομίας επαναδιαπραγματεύτηκε τις συμβάσεις παραχώρησης μειώνοντας το φυσικό αντικείμενο κρατώντας ψηλά το τίμημα και τα διόδια, διέλυσε τον ελληνικό Σιδηρόδρομο (και όχι μόνο) και σε αγαστή συνεργασία με τον κ. Παπαθανασίου, ως ΓΓ Μεταφορών, άφησαν εκατοντάδες εκατομμύρια απλήρωτα για τις Αστικές Συγκοινωνίες , κυκλώματα πλαστών εισιτηρίων και πάνω από 16 δισεκατομμύρια σε ανοιχτές υποθέσεις κρατικών ενισχύσεων για τον ελληνικό Σιδηρόδρομο. Επέκτειναν τη σύμβαση του ΟΑΣΘ συνεχίζοντας τη σπατάλη εκατοντάδων εκατομμυρίων στη γνωστή κρατικοδίαιτη ιδιωτική πρωτοβουλία της ΝΔ.

Ο τρίτος, ο κ. Μητσοτάκης, ως υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης, με μετατάξεις και απολύσεις από κρίσιμες ειδικότητες του Σιδηροδρόμου, των Αστικών Συγκοινωνιών, των εποπτευόμενων φορέων και των υπηρεσιών του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών.

Τέταρτον, ανακοίνωσαν ότι δεν θα καταργήσουν τον νόμο 4412/16 για τον οποίο μέχρι χθες μας κατήγγειλαν.»

Όπως υπογραμμίζει ο κ Σπίρτζης, «Η «αποτελεσματικότητα» της ΝΔ στα Δημόσια έργα και τις Υποδομές είναι συστατικό της στοιχείο.

Κανείς δεν θα ξεχάσει τις λαμαρίνες του Μετρό της Θεσσαλονίκης. Κανείς δεν θα ξεχάσει τα «κολωνάκια» στην Κορίνθου – Πατρών.

Κανείς δεν θα ξεχάσει τα κωλύματα της Ιόνιας, των Τεμπών, του ενός τρίτου του Ε65 και του Μορέα.

Κανείς δεν θα ξεχάσει τις δεκαετίες του σιδηροδρομικού δικτύου, της σήραγγας του Καλλιδρόμου, του τμήματος Τιθορέα - Δομοκός, της σύνδεσης της Πάτρας.

Ευτυχώς για τις Δημόσιες Υποδομές, τις Μεταφορές, τις Αστικές Συγκοινωνίες, τα αεροδρόμια και τα λιμάνια της χώρας, δεν θα τους δοθεί η ευκαιρία.»

ΣΧΟΛΙΑ (2)

spirtzomania

ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΤΑ ΠΕΡΙΕΘΑΛΨΕ Ο ΣΥΡΙΖΑ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΑ ΑΛΛΑ ΠΑΡΤΑΛΙΑ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ !

Κουκος

Ενώ εσύ που ανήκεις στο παλαιό κλεπτοΠΑΣΟΚ , νύν ΣΥΡΙΖΑ και έκοψες κορδέλα μέχρι και στο ΜΕΤΡΟ ΘΕΣ/ΚΗΣ είσαι η Επιστροφή στο Μέλλον !!! Ωρέ θράσος , κάνε μιά βόλτα από Λάρισα και πάνω και θα μαζέψεις αυγά για να φτιάχνεις πρωινά μέχρι τις Εκλογές !

Κούκος

Ενώ εσύ Δρακουμέλ του Παλαιού Κραταιού ΠΑΣΟΚ και νυν ΣΥΡΙΖΑ που έκοψες κορδέλα μέχρι και στο ΜΕΤΡΟ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ είσαι Επιστροφή στο Μέλλον !!! Κάνε ρε μαϊμού μια βόλτα από Λάρισα και πάνω και θα φας τόσο αυγό που θα φτιάχνεις κάθε πρωί ομελέτα μέχρι τις Εκλογές

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

georgoulis_main

Μετά τα «όχι» από τον Π. Γιαννάκη, τον Γ. Καπουτζίδη, πρωτοκλασσάτα στελέχη όπως ο Ν. Φίλης, ο Γ. Δραγασάκης, η Έφη Αχτσιόγλου το ψηφοδέλτιο του κυβερνώντος κόμματος κλείνει με τον ηθοποιό Αλέξη Γεωργούλη - Και ο Ρος Ντέιλι στο ευρωψηφοδέλτιο

50