Οι 181 μέρες της Ελληνικής Προεδρίας σε 3.607 «τιτιβίσματα»

«Νο money, no honey» συνηθίζει να λέει ο θυμόσοφος λαός και η Ελληνική Προεδρία είχε εξαρχής θέσει ως στόχο να διαψεύσει την παραδοχή


Η δυσχερής οικονομική συγκυρία μετέτρεψε την επικοινωνιακή διαχείριση της Ελληνικής Προεδρίας, σε μια καλή ευκαιρία για να αναδειχθούν σύγχρονοι τρόποι μετάδοσης της πληροφορίας.

Αυτή τη φορά η διαδικασία εθιμοτυπίας, όπως αυτή εν τάσσεται στο πλαίσιο των δημοσίων σχέσεων, αποτέλεσε υψηλή πολυτέλεια.

Έτσι, πήγαν περίπατο οι περίφημες γραβάτες με σήμα το ευρώ ή την ελληνική σημαία καθώς και κάθε άλλου είδους press papier, τόσο για τους πολιτικούς αξιωματούχους των υπολοίπων κρατών- μελών όσο και για τους διαπιστευμένους δημοσιογράφους.

Με δεδομένη την έλλειψη προϋπολογισμού στα δώρα «αβροφροσύνης», μεγάλη βαρύτητα δόθηκε στον «διαδικτυακό δημόσιο χώρο», με έμφαση στο twitter. Μέσα στις 181 μέρες της Ελληνικής Προεδρίας, οι συνολικά 493 εκδηλώσεις, συνοδεύτηκαν από 3.607 τιτιβίσματα στον επίσημο λογαριασμό @gr2014eu.

Το πρώτο tweet ήρθε στα τέλη Φεβρουαρίου, με τον ένα και μοναδικό λογαριασμό να φτάνει τους 12,900 followers ξεπερνώντας σε δημοφιλία και τους δύο μαζί λογαριασμούς της προηγούμενης «πρωταθλήτριας» Ιρλανδίας.

Και ενώ η Ιρλανδική Προεδρία είχε αναθέσει την ιστοσελίδα της σε ιδιωτική επιχείρηση έναντι 244.741 ευρώ, η Ελλάδα ανέθεσε την ηλεκτρονική της παρουσία στο Πολυτεχνείο και σε μια ομάδα 13 υπαλλήλων του κλάδου Συμβούλων και Γραμματέων Επικοινωνίας, της Γενικής Γραμματείας Ενημέρωσης & Επικοινωνίας, (αρμόδια για την επικοινωνιακή διαχείριση της Προεδρίας) κατεβάζοντας το κόστος της ιστοσελίδας στο ένα πέμπτο, ήτοι 50.000 ευρώ.

Η ιστοσελίδα της Ελληνικής Προεδρίας από την 28η Δεκεμβρίου 2013, που βγήκε στον «αέρα», παρείχε ενημέρωση σε τέσσερις γλώσσες (ελληνικά, αγγλικά, γαλλικά και γερμανικά) για όλες τις συναντήσεις υψηλού επιπέδου στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, ζωντανές μεταδόσεις των κυριότερων συναντήσεων μέσω live streaming αλλά και βιντεοσκοπημένες αναρτήσεις στο κανάλι της Ελληνικής Προεδρίας στο youtube, οι οποίες προσέγγισαν τα 30.000 λεπτά παρακολούθησης.

Μάλιστα, το Scoreboard με τις επιτυχίες της Ελληνικής Προεδρίας έλαβε τα εύσημα από τη Γραμματεία του Συμβουλίου, η οποία μελετά να το χρησιμοποιήσει ως best practice για τι ς επόμενες Προεδρίες. Από εμάς ένα μεγάλο RT και ένα mention προκειμένου αυτή η προσπάθεια να συνεχιστεί και να διευρυνθεί σε όλο τ ο μέρος τους δημοσίου τομέα.

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr