ΣΥΡΙΖΑ: Επιχειρεί αλλαγή ατζέντας με τρία σποτ για ακρίβεια, παρακολουθήσεις και απευθείας αναθέσεις

Δείτε τα βίντεο που έδωσε στη δημοσιότητα το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης

Στην αντεπίθεση, μετά τον... καταποντισμό του στην τρίτη θέση των γκάλοπ, επιχειρεί να περάσει ο ΣΥΡΙΖΑ, με τρία νέα σποτ που έδωσε σήμερα στη δημοσιότητα.

Σε αυτά, είναι εμφανές ότι το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης κάνει... φυγή προς τα μπρος, προκειμένου να σταματήσει η εσωστρέφεια που προκάλεσαν οι αποχωρήσεις από την παράταξη και να ενταθεί η πίεση και η κριτική προς την κυβέρνηση.

Τα τρία σποτ αφορούν στην ακρίβεια, τις υποκλοπές και τις απευθείας αναθέσεις.

Στο πρώτο, με τίτλο «Ξέρουν για την ακρίβεια, αλλά», περιλαμβάνονται δηλώσεις του πρωθυπουργού, μεταξύ άλλων από επίσκεψή του σε σούπερ μάρκετ, ενώ στο βίντεο αναφέρεται ότι η Ελλάδα είναι «πρωταθλήτρια» στο κόστος στέγασης και πως «το 27% του πληθυσμού της χώρας επωμίστηκε κόστος στέγασης άνω του 40% του διαθέσιμου εισοδήματός του» και πως «το αντίστοιχο ποσοστό πληθυσμού στη ζώνη του ευρώ διαμορφώθηκε σε 9,4%».







Στο σποτ για τις υποκλοπές, με τίτλο «ΕΥΠοκλοπές», ο ΣΥΡΙΖΑ χαρακτηρίζει την υπόθεση «μαύρη κωμωδία», με σκηνοθέτη και πρωταγωνιστή τον Κυριάκο Μητσοτάκη.

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr