LIVE UPDATE
Πιερρακάκης (ΘΕΜΑ 104,6): «Οι πολίτες μπορούν να κάνουν τα ραντεβού στα ΚΕΠ μέσω τηλεδιάσκεψης»
Πιερρακάκης (ΘΕΜΑ 104,6): «Οι πολίτες μπορούν να κάνουν τα ραντεβού στα ΚΕΠ μέσω τηλεδιάσκεψης»
«Όλες οι υπηρεσίες που εξυπηρετούν τους πολίτες στον ψηφιακό κόσμο ήρθαν για να μείνουν» τόνισε ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης
Για την πρόοδο και εξέλιξη του Ψηφιακού Κόσμου στη χώρα μας εν μέσω της πανδημίας, μίλησε στον ρ/σ ΘΕΜΑ 104,6 ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Κυριάκος Πιερρακάκης. Όπως είπε, αυτή η εξέλιξη ήταν μια εκκρεμότητα που απλά ο κορωνοϊός έσπρωξε πιο γρήγορα. Σημείωσε ότι ήταν ήδη από τις προγραμματικές δηλώσεις της κυβέρνησης, ωστόσο εν μέσω συγκυρίας επιταχυνθούν οι διαδικασίες.
Μέσα σε διάστημα 9 μηνών με τις ειδικές πλατφόρμες (gov.gr) οι πολίτες μπορούν να εξυπηρετηθούν διαδικτυακά για τις ανάγκες που έχουν. Για παράδειγμα, μπορούν πλέον μέσω τηλεδιάσκεψης να κλείσουν το ραντεβού τους στο ΚΕΠ όπου θα πάρουν και το χαρτί τους μέσω μαιλ.
Ο υπουργός, υπογράμμισε ότι όλες οι υπηρεσίες που εξυπηρετούν τους πολίτες στον ψηφιακό κόσμο ήρθαν για να μείνουν και όταν ξεπεράσουμε την πανδημία το μόνο που θα αποχαιρετήσουμε οριστικά θα είναι το 13033. Μιλώντας, για τις νέες υπηρεσίες τόνισε ότι λειτουργούν όλες κανονικά. Παράλληλα, όπως είπε, το Ταμείο Ανάκαμψης θα δώσει σημαντικούς πόρους για την περαιτέρω επένδυση για την ψηφιοποίηση.
Παραδέχθηκε, ότι υπήρχαν προβλήματα τις πρώτες μέρες στην πλατφόρμα εκπαίδευσης, ωστόσο πλέον λειτουργεί, ενώ υπογράμμισε, ότι έγιναν μεγάλες προσπάθειες από το Υπουργείο Παιδείας ώστε να δεχθεί τον μεγάλο όγκο μέσω της Τηλεκπαίδευσης, ενώ όπως είπε το επόμενο διάστημα το Πανελλήνιο Δίκτυο θα αναβαθμιστεί.
Ειδήσεις σήμερα:
Απεργία ΑΔΕΔΥ-ΕΚΑ: Πώς θα κινηθούν σήμερα τα ΜΜΕ – Τι θα γίνει με τις συγκεντρώσεις των υγειονομικών
Πιθανόν να βγει και σήμερα από το νοσοκομείο ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος
Η βαρυποινίτισσα που παραθέτει... σεμινάρια Ποινικού Δικαίου
Μέσα σε διάστημα 9 μηνών με τις ειδικές πλατφόρμες (gov.gr) οι πολίτες μπορούν να εξυπηρετηθούν διαδικτυακά για τις ανάγκες που έχουν. Για παράδειγμα, μπορούν πλέον μέσω τηλεδιάσκεψης να κλείσουν το ραντεβού τους στο ΚΕΠ όπου θα πάρουν και το χαρτί τους μέσω μαιλ.
Ο υπουργός, υπογράμμισε ότι όλες οι υπηρεσίες που εξυπηρετούν τους πολίτες στον ψηφιακό κόσμο ήρθαν για να μείνουν και όταν ξεπεράσουμε την πανδημία το μόνο που θα αποχαιρετήσουμε οριστικά θα είναι το 13033. Μιλώντας, για τις νέες υπηρεσίες τόνισε ότι λειτουργούν όλες κανονικά. Παράλληλα, όπως είπε, το Ταμείο Ανάκαμψης θα δώσει σημαντικούς πόρους για την περαιτέρω επένδυση για την ψηφιοποίηση.
Παραδέχθηκε, ότι υπήρχαν προβλήματα τις πρώτες μέρες στην πλατφόρμα εκπαίδευσης, ωστόσο πλέον λειτουργεί, ενώ υπογράμμισε, ότι έγιναν μεγάλες προσπάθειες από το Υπουργείο Παιδείας ώστε να δεχθεί τον μεγάλο όγκο μέσω της Τηλεκπαίδευσης, ενώ όπως είπε το επόμενο διάστημα το Πανελλήνιο Δίκτυο θα αναβαθμιστεί.
Ειδήσεις σήμερα:
Απεργία ΑΔΕΔΥ-ΕΚΑ: Πώς θα κινηθούν σήμερα τα ΜΜΕ – Τι θα γίνει με τις συγκεντρώσεις των υγειονομικών
Πιθανόν να βγει και σήμερα από το νοσοκομείο ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος
Η βαρυποινίτισσα που παραθέτει... σεμινάρια Ποινικού Δικαίου
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα