Κυβέρνηση: Fake ότι η καμπάνια για τον τουρισμό κοστίζει 32 εκατ. ευρώ

greek-summer

Επίθεση στον ΣΥΡΙΖΑ : «Όλος ο προϋπολογισμός του ΕΟΤ είναι 32 εκατ», λέει ο κυβερνητικός εκπρόσωπος

Την αντίδραση της κυβέρνησης προκάλεσε η κριτική της αξιωματικής αντιπολίτευσης στο πρόγραμμα της επανεκκίνησης του τουρισμού και οι αιτιάσεις ότι η καμπάνια του υπουργείου Τουρισμού θα κοστίσει 32 εκατ. ευρώ. Σε ανακοίνωσή του, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Στέλιος Πέτσας, κατηγορεί τον ΣΥΡΙΖΑ για fake αντιπολίτευση και αναφέρει ότι «επιλέγει να υιοθετεί οτιδήποτε ψεύτικο διακινούν τα trolls των 0,60 ευρώ του διαδικτύου».

Στην ανακοίνωσή του, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος αναφέρει:

Τελευταίο ατόπημα ο εναγκαλισμός του ΣΥΡΙΖΑ με τα ψέματα ότι η καμπάνια του Υπουργείου Τουρισμού, του ΕΟΤ και των φορέων του τουρισμού μέσω της Marketing Greece θα κοστίσει δήθεν 32 εκατ. ευρώ.

Μα δεν μπορούν να δουν ότι όλος ο Προϋπολογισμός του ΕΟΤ είναι 32 εκατ. ευρώ; Δεν καταλαβαίνουν ότι αυτογελοιοποιούνται;

Κρίμα, γιατί η Δημοκρατία μας έχει ανάγκη σοβαρής αντιπολίτευσης.
Επί της ουσίας, για τη συνεργασία δημόσιου και ιδιωτικού τομέα στην προβολή της χώρας μας αυτό το καλοκαίρι:

- Η εποπτεία και η αρμοδιότητα ανήκει και παραμένει στον ΕΟΤ και η στρατηγική του μάρκετινγκ στο Υπουργείο Τουρισμού.

- Η Marketing Greece δεν είναι ιδιωτική διαφημιστική εταιρία. Είναι μη κερδοσκοπική εταιρεία, θυγατρική του ΣΕΤΕ, ενός από τους κοινωνικούς εταίρους, και του ΞΕΕ.

- Η Marketing Greece αποφάσισε να υλοποιήσει την παραγωγή της καμπάνιας με δικά της έξοδα και να δώσει όλα τα πνευματικά δικαιώματα στον ΕΟΤ. *Δεν κοστισε λοιπόν στο Ελληνικό Δημόσιο ούτε ένα ευρώ*.

- Η μόνη ανάθεση που έχει κάνει ο ΕΟΤ στην Marketing Greece είναι 99 χιλιάδες ευρώ πλέον ΦΠΑ, για πληρωμή της διαφήμισης του «GreeceFromHome» στο Facebook και Instagram κάτι που δεν είχε νομική δυνατότητα να κάνει ο ΕΟΤ. Ενώ η Marketing Greece όχι μόνο δε θα έχει όφελος, αλλά θα προσθέσει άλλα 15 χιλ. ευρώ στον ιδιο σκοπό, για μια δράση που έχει ανάγκη ο τουρισμός της χώρας.

Επομένως, τα υποτιθέμενα 32 εκατ. ευρώ αποτελούν μια από τις πλέον επιπόλαιες προσπάθειες κατασκευής fake news από την πλευρά του ΣΥΡΙΖΑ.

Οι πολίτες βλέπουν και κρίνουν.

Η Κυβέρνηση, πιστή στις προεκλογικές της δεσμεύσεις προωθεί τη συνεργασία ιδιωτικού και δημόσιου τομέα. Και θα συνεχίσει να κινητοποιεί όλες τις δημιουργικές δυνάμεις του τόπου προς όφελος των πολιτών και της χώρας. Δημιουργία και συνέπεια που είναι άγνωστες λέξεις για τον ΣΥΡΙΖΑ.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

Ρoή Ειδήσεων

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

ΣΧΟΛΙΑ (7)

Το μήνυμα του σποτ δυστυχώς αλλά μπορεί να διαβαστεί διαφορετικά

Ανεξάρτητα απο το κόστος ή το μηδέν κόστος φαίνεται ότι το μήνυμα που στέλνει το εν λόγω σποτ μπορεί να έχει και μία δεύτερη ανάγνωση που ας ελπίσουμε ότι δεν θα είναι αυτή που θα επικρατήσει στους ξένους που προσδοκούμε να έρθουν από το εξωτερικό στην χώρα μας. Φαινομενικά κερδίζει, είναι δυνατό το σποτ. Αν κάποιος σκεφτεί όμως βαθύτερα, σε δεύτερη ανάγνωση, ανάλυση μπορεί να το ερμηνεύσει και διαφορετικά. Δηλ. αφού το σποτ λέει ότι η Ελλάδα είναι κάτι περισσότερο από ήλιο και θάλασσα, είναι state of mind και μπορείς να το ζήσεις "wherever" με αγαπημένα πρόσωπα είναι σαν να λέει στους ξένους, όπου και να είστε κύριοι ξένοι, που εμείς όμως θέλουμε να έρθετε στην Ελλάδα, μπορείτε να ζήσετε το ξεχωριστό Ελληνικό καλοκαίρι αφού δεν είναι τόσο ή μόνο ο ήλιος, δεν είναι τόσο ή μόνο η θάλασσα (που δεν έχετε και μη σας νοιάζει) το Ελληνικό καλοκαίρι είναι state of mind! Δηλ. μπορεί να εκληφθεί και ...ας μείνουμε εδώ που είμαστε, στην χώρα μας, δεν θα μας λείψουν τόσο ο ήλιος και η θάλασσα της Ελλάδας γιατί απλά μπορούμε να νιώσουμε, να φαντασιωθούμε το Ελληνικό καλοκαίρι αφού αυτό δεν είναι ήλιος και θάλασσα αλλά μία... διανοητική κατάσταση (state of mind) την οποία μπορούμε να έχουμε στο μυαλό σας όπου και εάν είμστε (wherever) και εκτός Ελλάδας. Eπίσης...feeling free με τόσους απαραίτητους υγειονομικούς κανονισμούς που σωστά θα συναντήσουν στις διακοπές τους στην Ελλάδα για να είναι και covid safe? Το σποτ φαίνεται λοιπόν πως κυρίως κάνει καλό σαν state of mind και όχι ως προσέλκυση της φυσικής παρουσίας των τουριστών που έχουμε ανάγκη. Δεν θέλουμε να φαντασιωθούν το Ελληνικό καλοκαίρι νιώθοντας ελεύθεροι μένοντας στις χώρες τους οι ξένοι αλλά θέλουμε να έρθουν στην Ελλάδα ! Ας ελπίσουμε ότι με αυτό το κείμενο ο κάθε ξένος που θα ήθελε να ταξιδέψει δεν θα το εκλάβει ότι ...καλά είμαι εδώ στη χώρα μου για φέτος, το Ελληνικό καλοκαίρι είναι state of mind κι εγώ θα το ζήσω νοερά, βλέποντας το σποτ, από εδώ που είμαι! Aνεξάρτητα λοιπόν από τις καλές προθέσεις για τον στόχο του σποτ, μάλλον το κείμενο για την επίτευξη του στόχου δεν είναι το κατάλληλο. Μακάρι όμως αυτό τελικά να μην ισχύσει και ο τουρισμός να εισρεύσει αθρώος, "καθαρός" και όλα να πάνε πολυ καλά.

--------/-----

,.,.μα, τώρα κι εσείς,.,. ,.ΤΟ Εύρημα!! ,.,μην τους το χαλάτε,. ,.,και μην έχετε και απαίτηση όλα αυτά,.,, όχι να τα σκεφτούν,,. να τα καταλάβουν,., .,έέ,.,.;;,.,

--------/-----

,.,.πρόκειται για ελεεινό κατασκεύασμα, από όχι ατάλαντους, από άχρηστους εντελώς,., ,.,αυτό εδώ το video με την απολύτως αποκρουστική εικόνα, την αραβική προφορά που θέλει να μιλήσει τα ξένα,., και το κλεμμένο "New York State of Mind",.,. ,.,που εκεί έχει νόημα γιατί παίζει με to state = Πολιτεία (Ν.Υόρκης) και state = κατάσταση (πνευματική κατάσταση - state of mind),., .,.αντιπροσωπεύει την Ελλάδα και αποσκοπεί στο να διεγείρει το ενδιαφέρον και να προσελκύσει επισκέπτες,.,.;;; ,.,(,.,.δυστυχώς, αυτή είναι η ελλάδα σήμερα,.,. της αρπαχτής και του "άρπα-κόλλα",.. των "κολλητών" και των πονηρών πολιτικών και όχι μόνο,.,. και την αντιπροσωπεύει, δυστυχώς,.,)

Κο-κο-κο-κο....

Ξεφτίλες, φτηνιάρηδες, απατεωνίσκοι, αεριτζήδες και κατσικοκλέφτες είναι οι «άριστοι» που κάνουν «δουλίτσες» με τη μαφιόζικη φαμίλια Μητσοτάκη – προς αμοιβαίο όφελος, βεβαίως – βεβαίως… 32 εκατομμύρια ευρώ, λοιπόν, πήρε –φυσικά με απευθείας ανάθεση!- η εταιρεία «άριστου» του Μητσοτάκη «Marketing Greece», για την προώθηση της τουριστικής καμπάνιας της χώρας. Και το σλόγκαν με το οποίο καλεί τους τουρίστες να επισκεφθούν το Μητσοτακιστάν-Κλεφτοκοτιστάν, είναι κλεμμένο από ξένη εταιρεία καλλυντικών! Πρόκειται για το σλόγκαν «Greek summer is a state of mind», το οποίο χρησιμοποιεί (χωρίς το αρχικό «Greek» βεβαίως…) από τις 6 Μαρτίου 2020 η παγκοσμίως γνωστή εταιρεία καλλυντικών Lancaster, για να προωθήσει τα αντηλιακά της! 32 εκατομμύρια κι ούτε ένα σλόγκαν δε μπόρεσαν να φτιάξουν οι αρπαβούτηδες! Σε καλή μεριά λαμόγια της μητσοτακικής… «αριστείας» τα 32 εκατομμύρια που έχουν βγει από το αίμα και τον ιδρώτα του ελληνικού λαού! (ΥΓ) 1: Αλλά τι περιμένει κανείς από έναν… τσίπη («φτηνιάρη» στα… ελληνοαμερικάνικα!) σαν τον Κούλη Μητσοτάκη που καταδεχόταν να παίρνει ακόμα και… λεμονοστίφτες από την Siemens; (ΥΓ) 2: Και να το θυμάστε: αυτός θα πάρει ακόμα και τα… πόμολα από το Μαξίμου, λίγο πριν παραδώσει στον επόμενο!

--------/-----

.,.,πρόκειται γα άτομα τόσο μικρονοϊκά, κλεισμένα στα σκοτάδια της αμάθειάς τους, που ούτε που σκέφτηκαν ότι όλο και κάποιος/οι θα τό'χουν δει,.,.

hellas

πονας και φταιει ο κουλης ο μπαμπας με της 23 μοναδες διαφορα αντε και συντομα εκτος βουλης αριστεροφασισταρια τ τσυριζα ...

ΛΡ

Ο τσυριζα εχει ξεφτυλιστει εντελως, μη εχοντας πολιτικο λογο και οντας ανυπαρκτοι πολιτικα εχουν θυμηθει την νοοτροπια τους να συκοφαντουν , να κσταστρεφουν και να δημιουργουν εικονες σαν κι αυτες που βλεπουμε στο κεντρο της Αθηνας.Ας καταλαβουν οι τσυριζαιοι οτι ο κοσμος δεν ψηφισε τον Μητσοτακη μονο για το προγραμμα του στις εκλογες, αλλα γιατι ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ τον τσυριζα !!

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης