Κοροϊδία ή ανάγκη; Οι πελάτες δεν «τσιμπάνε» με τις συνδρομές στα αυτοκίνητα

Το συνδρομητικό μοντέλο για υπηρεσίες στα αυτοκίνητα δεν φαίνεται να «περπατάει». Και οι καταναλωτές έχουν τα δίκια τους να αδιαφορούν.

Για πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες η ιδέα των συνδρομητικών υπηρεσιών εμφανίστηκε ως μία νέα “κότα” που θα μπορεί να γεννά τα χαμένα αυγά της κρίσης και του αυξημένου κόστους παραγωγής.



ΔΕΙΤΕ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΕΔΩ




Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr