«Αγνοια» μαθητών ως προς το φαινόμενο του θερμοκηπίου
Διαστρεβλωμένη εικόνα για το φαινόμενο του θερμοκηπίου και άλλα σύνθετα περιβαλλοντικά προβλήματα, φαίνεται να έχουν οι μαθητές, σύμφωνα με έρευνες που ανακοίνωσαν εκπαιδευτικοί, σε 112 μαθητές τριών δημοτικών σχολείων στο δήμο Πεύκων , από το βήμα ημερίδας που έγινε σήμερα με θέμα: «Περιβάλλον, παιδί και εκπαίδευση». Το 88% των μαθητών αναφέρει το λιώσιμο των πάγων ως ένα πρόβλημα που συνδέεται με το φαινόμενο του θερμοκηπίου και μόνο το 48% συνδέει το φαινόμενο της
Διαστρεβλωμένη εικόνα για το φαινόμενο του θερμοκηπίου και άλλα σύνθετα περιβαλλοντικά προβλήματα, φαίνεται να έχουν οι μαθητές, σύμφωνα με έρευνες που ανακοίνωσαν εκπαιδευτικοί, σε 112 μαθητές τριών δημοτικών σχολείων στο δήμο Πεύκων , από το βήμα ημερίδας που έγινε σήμερα με θέμα: «Περιβάλλον, παιδί και εκπαίδευση». Το 88% των μαθητών αναφέρει το λιώσιμο των πάγων ως ένα πρόβλημα που συνδέεται με το φαινόμενο του θερμοκηπίου και μόνο το 48% συνδέει το φαινόμενο της ανόδου της στάθμης του νερού με το φαινόμενο του θερμοκηπίου. Ακόμη, το 49% των μαθητών συνδέει λανθασμένα το φαινόμενο του θερμοκηπίου με την όξινη βροχή ενώ το 37% το συνδέει με τις εκρήξεις των ηφαιστείων. Σε ό,τι αφορά στον κίνδυνο ερημοποίησης, στο ποσοστό των μαθητών που θεωρεί ότι σχετίζεται με το φαινόμενο του θερμοκηπίου είναι 54%. Σύμφωνα με τον εκπαιδευτικό Νίκο Βουδρισλή, υπάρχουν παρερμηνείες των μαθητών σε ό,τι αφορά στο μηχανισμό της γέννησης του φαινομένου, άρα και των επιπτώσεών του στον πλανήτη. Αυτές οι παρερμηνείες όμως, δεν αφορούν μόνο στους μαθητές αλλά και στους φοιτητές βιολογικών και παιδαγωγικών τμημάτων, όπως και τους ίδιους του εκπαιδευτικούς.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr