Στα βουνά με το Nissan X-Trail

Στα βουνά με το Nissan X-Trail

Χρειάζεστε ένα SUV για να σας μεταφέρει στο σκηνικό του ονείρου σας; Ευτυχώς, οι επιλογές που έχετε είναι πολλές. Στην κατηγορία κυριαρχούν τα RAV4 και Grand Vitara, που προσφέρουν το πρώτο… τα πάντα, το δεύτερο μεγάλες δυνατότητες εκτός δρόμου. Υπάρχουν όμως και άλλες επιλογές: μια απ’ αυτές είναι το νέο Nissan XTrail.

Το αυτοκίνητο της δοκιμής μας φορούσε τον κινητήρα 2.0 lt, 140

Στα βουνά με το Nissan X-Trail

Χρειάζεστε ένα SUV για να σας μεταφέρει στο σκηνικό του ονείρου σας; Ευτυχώς, οι επιλογές που έχετε είναι πολλές. Στην κατηγορία κυριαρχούν τα RAV4 και Grand Vitara, που προσφέρουν το πρώτο… τα πάντα, το δεύτερο μεγάλες δυνατότητες εκτός δρόμου. Υπάρχουν όμως και άλλες επιλογές: μια απ’ αυτές είναι το νέο Nissan XTrail.

Το αυτοκίνητο της δοκιμής μας φορούσε τον κινητήρα 2.0 lt, 140 PS, 20 kgm που μας είναι ήδη γνωστός από το Qashqai. Πρόκειται για ένα σύνολο που εντυπωσιάζει με τη γραμμικότητα και την ομοιογένειά του. Στην περίπτωση του XTrail έχει να αντιμετωπίσει ενάμισι τόνο και τα καταφέρνει αξιοπρεπέστατα, ενώ ταυτόχρονα η κατανάλωσή του δεν ξεπέρασε στα χέρια μας τα 11lt /100km, τιμή πολύ καλή για SUV της κατηγορίας.
Σ’ αυτό συντελεί και η δυνατότητα επιλογής της μετάδοσης μόνο στους εμπρός τροχούς, ώστε σε ασφάλτινες συνθήκες να εξοικονομείται καύσιμο. Η επιλογή γίνεται από έναν περιστροφικό διακόπτη. Στη θέση 2WD η κίνηση μεταδίδεται εμπρός, στη θέση 4WD σε όλους τους τροχούς ανάλογα με τις συνθήκες και στη θέση LOCK 50/50 στους δύο άξονες.
Για τα παιχνίδια και το πικνίκ που λέγαμε, το XTrail, όντας μεγαλύτερο από το απερχόμενο μοντέλο, έχει χώρο αποσκευών 609 λίτρα. Για να μην μπλέξετε τις ντομάτες με τα πεντάλ, η Nissan προσφέρει και μια διαμόρφωση δυο επιπέδων με συρτάρια δαπέδου που είναι εξαιρετικά πρακτικά. Σκεφτείτε τα και ως εργαλειοθήκες…
Στο εσωτερικό ο αέρας του Qashqai έχει φέρει αρκετά στοιχεία. Ο οδηγός και οι επιβάτες απολαμβάνουν ένα εργονομικό και ευχάριστο εσωτερικό με πολλές θήκες για μικροαντικείμενα, ενώ αφθονούν οι πρακτικές ποτηροθήκες. Δεν αφθονούν οι χώροι για τους πίσω επιβάτες, εκεί έχει γίνει κάποιος συμβιβασμός.



Στο βασικό εξοπλισμό υπάρχουν 6 αερόσακοι, πρακτικό σύστημα Bluetooth για σύνδεση με κινητά τηλέφωνα, αυτόματος κλιματισμός, σύστημα εισόδου - εκκίνησης κινητήρα χωρίς κλειδί και πανοραμική ηλιοροφή.
Στον δρόμο το XTrail με ανεξάρτητα γόνατα McPherson εμπρός και πολλαπλούς συνδέσμους πίσω συμπεριφέρεται εφάμιλλα με το Primera. Οι κλίσεις είναι περιορισμένες, η αίσθηση του τιμονιού καλή, ενώ οι ανωμαλίες του οδοστρώματος αποσβένονται ικανοποιητικά. Επιπλέον, το άκαμπτο πλαίσιο δεν λέει όχι και σε κακουχίες. Συμπέρασμα; Ακόμη μια καλή επιλογή, τυχεροί όσοι με τέτοιους προβληματισμούς!

NISSAN XTRAIL 2.0 lt
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ1997 cc
ΙΣΧΥΣ140 PS / 6.000 rpm
ΡΟΠΗ20,0 kgm / 4.800 rpm
ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗ 0-100 km/h11,1 sec
ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ177 km/h
ΜΙΚΤΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ10,8 lt / 100 km
KIBΩTIOXειροκίνητο 6 σχέσεων
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ (ΜxΠxΥ)4.630x1.785x1.685 mm
ΧΩΡΟΣ ΑΠΟΣΚΕΥΩΝ603 – 1.773 lt
ΒΑΡΟΣ1.480 kg
Εκπομπές C02222 gr/km
ΤΙΜΗαπό 28.850 ευρώ

ΤΑ ΣΥΝ:
· Οδική συμπεριφορά, εντός και εκτός δρόμου
· Τιμή
· Κινητήρας – κατανάλωση

ΤΑ ΠΛΗΝ:
· Χώροι για τους πίσω επιβάτες


 

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Δείτε Επίσης