Ακτοπλοϊα: Μείωση 20% στα εισιτήρια άν καταργηθούν οι κρατήσεις υπέρ τρίτων

Ακτοπλοϊα: Μείωση 20% στα εισιτήρια άν καταργηθούν οι κρατήσεις υπέρ τρίτων

Άμεση εναρμόνιση με τον Ευρωπαϊκό Κανονισμό 3577/92, ζήτησε η Ένωση Επιχειρήσεων ακτοπλοϊας. Ο πρόεδρος της Ένωσης Απόστολος Βεντούρης, στη διάρκεια συνέντευξης τύπου  επεσήμανε  ότι «το πιο σημαντικό θέμα που απασχολεί τον κλάδο της ακτοπλοΐας εξακολουθεί να παραμένει στάσιμο εδώ και 17 χρόνια»

«Αποφασίσαμε να ενημερώσουμε έναν - έναν όλους τους επιβάτες μας μέσω του εντύπου που σας παρουσιάζουμε  με τίτλο «

Ακτοπλοϊα: Μείωση 20% στα εισιτήρια άν καταργηθούν οι κρατήσεις υπέρ τρίτων

Άμεση εναρμόνιση με τον Ευρωπαϊκό Κανονισμό 3577/92, ζήτησε η Ένωση Επιχειρήσεων ακτοπλοϊας. Ο πρόεδρος της Ένωσης Απόστολος Βεντούρης, στη διάρκεια συνέντευξης τύπου  επεσήμανε  ότι «το πιο σημαντικό θέμα που απασχολεί τον κλάδο της ακτοπλοΐας εξακολουθεί να παραμένει στάσιμο εδώ και 17 χρόνια»

«Αποφασίσαμε να ενημερώσουμε έναν - έναν όλους τους επιβάτες μας μέσω του εντύπου που σας παρουσιάζουμε  με τίτλο «Εναρμόνιση με τον Ευρωπαϊκό Κανονισμό 3577/92 για Βιώσιμη & Ανταγωνιστική Ελληνική Ακτοπλοΐα» που αναφέρεται στο κόστος της μη εναρμόνισης, στο κόστος του να είμαστε από τις τελευταίες χώρες στην Ευρώπη που δεν έχουν εναρμονισθεί με τον Ευρωπαϊκό Κανονισμό 3577/92, στο κόστος που πληρώνει τελικά ο κάθε επιβάτης» συμπλήρωσε ο Πρόεδρος της Ένωσης

Ο κ. Βεντούρης αναρωτήθηκε εάν είναι δυνατόν η Ελληνική Ακτοπλοΐα, η οποία αντιπροσωπεύει το 10% του παγκόσμιου ακτοπλοϊκού στόλου, με τους καλύτερους ναυτικούς παγκοσμίως, να λειτουργεί με ένα απαρχαιωμένο θεσμικό πλαίσιο το οποίο προσθέτει ένα δυσβάστακτο κόστος σε όλους τους επιβάτες της ακτοπλοΐας.

Επιπλέον, ο κ. Βεντούρης αναφέρθηκε στο αίτημα για την κατάργηση  των κρατήσεων υπέρ τρίτων, υποστηρίζοντας ότι μία τέτοια εξέλιξη θα οδηγούσε σε μείωση της τιμής των εισιτηρίων κατά 20% περίπου.

«Εδώ και ένα χρόνο», τόνισε χαρακτηριστικά, «λέμε ότι πρέπει να εκλείψουν οι κρατήσεις υπέρ τρίτων που προσθέτουν έως και 33% επιπλέον επιβάρυνση στις τιμές των εισιτηρίων για τον νησιώτη, για τον τουρίστα, για τον επιχειρηματία και εν πάσει περιπτώσει για όλους μας υπέρ του κρατικού προϋπολογισμού χωρίς να επιστρέφονται τα κονδύλια αυτά στην Ελληνική Ακτοπλοΐα».

Υποδομές

 Όσο αφορά για τις λιμενικές υποδομές ο πρόεδρος της ΕΕΑ τόνισε:
«Οι περισσότεροι από εσάς, αν όχι όλοι, θα έχετε ακούσει για το τάδε ή το δείνα πλοίο που προσέκρουσε σε λιμάνι. Υπάρχει περίπτωση να το θέλει αυτό ο Πλοίαρχος, το πλήρωμα ή η εταιρεία; Έχετε την εντύπωση ότι οποιοσδήποτε Πλοίαρχος ή οποιαδήποτε ακτοπλοϊκή εταιρεία προτιμά να περιμένει έξω από λιμάνια για χρόνους όπως 20, 30 και 40 λεπτά; Διότι αυτό γίνεται. Σίγουρα θα το έχετε διαπιστώσει και εσείς, πολλά λιμάνια δεν έχουν υποδομές να δεχθούν περισσότερα του ενός πλοία ταυτόχρονα. Είναι και άλλα τα οποία είχαν τις υποδομές αλλά λόγω έλλειψης συντηρήσεως δεν τις έχουν πια», κατέληξε ο κ. Βεντούρης

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης