Όταν η μόδα ερωτεύτηκε τη λογοτεχνία: Κόλπο του μάρκετινγκ ή μια τάση που μπορεί στ’ αλήθεια να σώσει τα βιβλία;

Κι έτσι ξαφνικά, fashion brands συνεργάζονται με ανεξάρτητα βιβλιοπωλεία, δίνουν λογοτεχνικά ραντεβού και εκδίδουν συλλογές διηγημάτων. Η ανάγνωση είναι viral

Ποιος είπε ότι τα βιβλία είναι μόνο για να διαβάζονται; Το 2025, οι σελίδες τους δεν είναι απλώς φορείς γνώσης και φαντασίας, αλλά σημεία ταυτότητας και στρατηγικά εργαλεία προσωπικού branding. Από τη Κλόι Σεβινί σε ένα όνειρο του Προυστ για καμπάνια του Saint Laurent μέχρι τις εμφανίσεις celebrities στον δρόμο και τα δικά σου Insta Stories, τα βιβλία έχουν γίνει μέρος του στυλ. Πια, η ανάγνωση -ή έστω η υποψία της- δεν είναι μόνο πράξη εσωτερικού πλούτου και διανόησης, αλλά και κομμάτι μιας επιμελημένης εικόνας, μιας στάσης ζωής.

Διαβάστε τη συνέχεια στο marieclaire.gr
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr