Αν επιμένουμε στις δυσκολίες και τις αδυναμίες των παιδιών μας, κάνουμε ένα σημαντικό λάθος

Ένας εκπαιδευτικός, βασισμένος στην επιστήμη, μας παρακινεί να αναζητήσουμε τα δικά τους «νησιά ικανοτήτων» και να εστιάσουμε στις μοναδικές κλίσεις και τα ταλέντα τους

Στην εποχή μας όποτε εντοπίζουμε οποιαδήποτε (μαθησιακή) δυσκολία και αδυναμία του παιδιού μας, σπεύδουμε να του την επισημάνουμε και να τη διορθώσουμε, ενδεχομένως σε συνεργασία με ειδικούς παιδαγωγούς, λογοθεραπευτές και εργοθεραπευτές. Ωστόσο ένας εκπαιδευτικός, ο Russell Shaw, διευθυντής ενός σχολείου στην Ουάσινγκτον (Georgetown Day School), σε ένα νέο, ιδιαίτερα ενδιαφέρον άρθρο του στο Atlantic υποστηρίζει ότι πρέπει να αρχίσουμε να δίνουμε περισσότερη έμφαση στα χαρίσματα και τα δυνατά σημεία των παιδιών: στα λεγόμενα «νησιά ικανοτήτων» τους («islands of competence»), σύμφωνα με τον όρο που λάνσαρε, ήδη πριν από τέσσερις δεκαετίες, ο ψυχολόγος Robert Brooks.

Διαβάστε τη συνέχεια στο marieclaire.gr
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr