Hautes Grecians: Ο νέος θεσμός που προωθεί την ελληνική μόδα
Λίγες ημέρες μετά την Athens Xclusive Designers Week, η ελληνική μόδα απέδειξε την δυναμική της ανταποκρινόμενη στον νέο θεσμό Hautes Grecians
Μαρία Λεμονιά
Η φαντασμαγορική επίδειξη μόδας πραγματοποιήθηκε πριν από λίγες ημέρες σε εξωτερικό χώρο του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος με οίκους, brands και γνωστούς σχεδιαστές να επιδεικνύουν τις τάσεις του φετινού χειμώνα.
Οι Βασίλης Ζούλιας, Βρεττός Βρεττάκος, το Aτελιέ Loukia, η Ευαγγελία Δημοπούλου, o Aγγελος Μπράτης, ο Aπόστολος Μητρόπουλος και το ελληνικό brand Toi& Moi έπεισαν το κοινό ότι η ελληνική δημιουργικότητα δεν έχει τίποτα να ζηλέψει από τους ξένους.
Ο Βασίλης Ζούλιας μας ταξίδεψε νοερά σε μια άλλη εποχή, ο Βρεττός Βρεττάκος μας θάμπωσε με τα αμέτρητα Swarovski του και η Eυαγγελία Δημοπούλου απέδειξε ότι δεν την θεωρούν τυχαία το νέο ταλαντούχο πουλέν της μόδας.
Ο Απόστολος Μητρόπουλος επηρεασμένος από τους ανθρώπους που συναντά στους δρόμους είχε την έμπνευση να ντύσει τα παπούτσια των μοντέλων με σακούλες σούπερ μάρκετ. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον είχε και το installation από το brand Zeus +Δione των Μαρέβα Μητσοτάκη και Μιμίκα Κολοτούρα που παρουσίασε την εξέλιξη της μόδας, από την ελληνική φορεσιά στο σύγχρονο ρούχο. Η σαμπάνια Moet Chandon δρόσισε τα χείλη των celebrities και κοσμικών που έδωσαν το παρόν, ενώ oι εταιρείες Mac και Εstee Lauder επιμελήθηκαν το μακιγιάζ και αρωμάτισαν μοντέλα και καλεσμένες.
Με κάθε συλλογή, με κάθε κομμάτι, με κάθε πρωτοβουλία, η H&M αλλάζει το παρόν και το μέλλον της μόδας, σταθερά, αποφασιστικά και εμπνευσμένα, εδώ και 78 χρόνια.
Με τη νέα της πρωτοβουλία, η Κωτσόβολος εξασφαλίζει για δύο ώρες ένα ήρεμο και φιλικό περιβάλλον αγορών, ειδικά διαμορφωμένο για άτομα που βρίσκονται στο φάσμα του αυτισμού καθώς και με προβλήματα αισθητηριακής επεξεργασίας.
Με ανάμεικτες αντιδράσεις έγιναν δεκτά τα δύο νέα σχέδια δράσης της Κομισιόν για τη μείωση του ενεργειακού κόστους και την ανταγωνιστικότητα της βιομηχανίας.