Νέα deals και «διαζύγια» στη νυχτερινή Αθήνα - Γιατί αλλάζουν στέγη Ρέμος και Οικονομόπουλος

Απαγορεύεται από το δίκαιο της Πνευμ. Ιδιοκτησίας η καθ΄οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση/ιδιοποίηση του παρόντος, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη
remos-oikonomopoylos-arthro

Το «διαζύγιο» του Ρέμου με τον Παπαθεοχάρη και η συμφωνία με τον Ηλία Μαροσούλη και την «Ιερά Οδό» - Η αποχώρηση του Οικονομόπουλου που δεν ήθελε την Πάολα μαζί του  -  Ο μοναχικός δρόμος του Νίκου Βέρτη  - Όλες οι νέες συμμαχίες, μεταγραφές και αποχωρήσεις που συνθέτουν το νέο σκηνικό του αθηναϊκού nightlife που μετά τη χειμερία νάρκη της οικονομικής δυσπραγίας δείχνει να ξυπνάει

Ο Γκαίτε έγραψε κάποτε ότι «η νύχτα είναι το άλλο μισό της ζωής και μάλιστα το καλύτερο». Πρόκειται για ένα απόφθεγμα με το οποίο συμφωνούν οπωσδήποτε κάποια εκατομμύρια Ελληνες. Εκφράζει απόλυτα αυτούς που μέχρι την αρχή της κρίσης τιμούσαν δεόντως τους νυχτερινούς ναούς της πρωτεύουσας, όταν οι μεγάλες πίστες αλλά και οι μικρότερες δούλευαν πέντε ή έξι μέρες. Ηταν οι εποχές όπου έβγαινες και είχες πάντα μαζί σου καλού κακού γυαλιά ηλίου, γιατί απλά δεν ήξερες αν θα γύριζες σπίτι σου πριν ή μετά την ανατολή του ήλιου.

«Και διηγώντας τα να κλαις», έλεγε προ ημερών στιβαρός επιχειρηματίας της νυχτερινής διασκέδασης που φέτος έκλεισε δύο μεγάλα ονόματα στον χώρο του, όμως το κέντρο του, όπως και όλα, λειτουργεί μόνο δύο ημέρες, Παρασκευή και Σάββατο. Παρά τη δεδομένη κατάσταση των τελευταίων χρόνων, κάτι δείχνει να κινείται εσχάτως στον ταλαίπωρο αυτό χώρο, με σημαντικούς παίκτες να αποχωρούν, νέες συμφωνίες να κυριαρχούν, ενώ δεν λείπουν και οι ηχηρές μεταγραφές.

Η πιο δυνατή ανακοινώθηκε πριν από λίγες ημέρες και αφορούσε τον Αντώνη Ρέμο, ο οποίος μετά από πολλά χρόνια άφησε κοινή συναινέσει τον όμιλο Παπαθεοχάρη. Εκεί όπου το όνομά του γιγαντώθηκε χάρη στο ταλέντο του, αλλά και στην αμέριστη στήριξη του Γιάννη Παπαθεοχάρη και του γιου του Διογένη, οι οποίοι ήταν πάντα δίπλα του.
at1
Σάκης Ρουβάς, Στέλιος Ρόκκος και Ελενα Παπαρίζου είναι μαζί σε ένα σχήμα που αποδεικνύεται από τα hits της φετινής σεζόν

Οι καιροί αλλάζουν, όμως, όπως και οι προτεραιότητες, κι έτσι ήρθε η ώρα για έναν γλυκό αποχαιρετισμό από τον Ρέμο στον όμιλο που τον στήριξε πολύ. Ο λόγος του χωρισμού είναι ότι η οικογένεια Παπαθεοχάρη έχει ρίξει το βάρος της σε άλλες επαγγελματικές δραστηριότητες, οι οποίες δεν έχουν καμία σχέση με τη νυχτερινή διασκέδαση, από την οποία λέγεται μάλιστα ότι αποχωρούν.

Ούτως ή άλλως, ο πιο δημοφιλής Ελληνας ερμηνευτής βρισκόταν εδώ και καιρό σε συζητήσεις για τη μεταγραφή του και, σύμφωνα με διαρροές, ήταν μια ανάσα από το να υπογράψει με τον επιχειρηματία Κώστα Ματσίκα.

Ο τελευταίος τον είχε προσεγγίσει για να τον έχει από την ερχόμενη σεζόν στο «Εναστρον», αλλά ο Ηλίας Μαροσούλης -leader στη νύχτα εδώ και δεκαετίες- είπε τελικά την τελευταία λέξη. Η προσφορά του, που δεν έγινε γνωστή, έκανε τον Ρέμο να πει το «ναι» και στις 30 Ιανουαρίου φωτογραφήθηκε χαμογελαστός μαζί με τον επιχειρηματία και τον συνεταίρο του Αγγελο Κοταρίδη για τις ανάγκες του δελτίου τύπου. Τον ερχόμενο χειμώνα θα εμφανιστεί στην «Ιερά Οδό», έναν χώρο που έχει γράψει Ιστορία στο αθηναϊκό nightlife, από τον οποίο έχουν περάσει όλοι οι μεγάλοι, από τον Δημήτρη Μητροπάνο και τον Γιάννη Πάριο μέχρι τον Πασχάλη Τερζή.

Ο χώρος θα ανανεωθεί ριζικά - για την ακρίβεια, θα γκρεμιστεί όλο το εσωτερικό και θα φτιαχτεί από την αρχή, ενώ παραμένει άγνωστο αν ο Ρέμος θα παίξει μπάλα μόνος του ή θα έχει και κάποιο άλλο όνομα δίπλα του.
at2
Η προσφορά του επιχειρηματία Ηλία Μαροσούλη, που δεν έγινε γνωστή, έκανε τον Ρέμο να πει το «ναι». Στις 30 Ιανουαρίου φωτογραφήθηκαν χαμογελαστοί για να σφραγίσουν τη συνεργασία τους τον ερχόμενο χειμώνα στην ανακαινισμένη εξ ολοκλήρου «Ιερά Οδό». Μαζί τους (δεξιά) ο συνεταίρος του επιχειρηματία Αγγελος Κοταρίδης

Αποχώρηση και αιχμές

Μία ημέρα προτού ανακοινωθεί η συνεργασία του «Αντόνιο» με τον όμιλο Μαροσούλη, έσκασε η αποχώρηση-βόμβα του Νίκου Οικονομόπουλου από το «Κέντρο Αθηνών» του Γιάννη Τσακουμάκου, μετά από πολύχρονη συνεργασία.

Βόμβα ήταν για τους αμύητους, αφού στους κύκλους της αθηναϊκής νύχτας ήταν γνωστό εδώ και μήνες ότι ο ερμηνευτής και ο επιχειρηματίας μάλλον δεν είχαν και τις καλύτερες σχέσεις...

Εν αντιθέσει με πέρυσι, όταν ο Οικονομόπουλος έδωσε το «παρών» μαζί με την τότε σύντροφό του Ευαγγελία Αραβανή στην κοπή της πίτας που είχε γίνει σε καφέ που διατηρεί ο επιχειρηματίας, φέτος είναι ζήτημα αν αντάλλαξαν καν ευχές για τις γιορτές.

Η ρήξη φαίνεται ότι άρχισε όταν ο Τσακουμάκος πρότεινε στον Οικονομόπουλο να έχει παρτενέρ του τη σεζόν που διανύουμε την Πάολα και ο πρώτος απέρριψε την πρόταση. Σύμφωνα με το περιβάλλον του επιχειρηματία, ο τραγουδιστής επέμεινε να είναι αυτός και μόνο το πρώτο βιολί, έχοντας δίπλα του τη Ζόζεφιν και τον Αναστάσιο Ράμμο, που ήταν και πέρυσι μαζί του. Μετά τις πρώτες δύο εβδομάδες το μαγαζί δεν πήγαινε, δεν τράβαγε, όπως λένε οι γνώστες του χώρου, και αμέσως μετά τις γιορτές η κατάσταση έγινε ακόμη πιο δύσκολη.

Ουσιαστικά, σύμφωνα με όσα διέρρευσαν, η σχέση των δύο ανδρών ήταν πλέον δύσκολη σε όλα τα επίπεδα και η τελευταία τους συνάντηση έγινε λίγες ημέρες πριν από την ανακοίνωση-αποχώρηση του Οικονομόπουλου στο μαγαζί. Το κλίμα δεν ήταν καλό σε αυτό το τελευταίο τετ α τετ και χρυσή τομή δεν βρέθηκε, αφού καθένας πίστευε πως έχει δίκιο. Η αλήθεια, πάντως, συνήθως βρίσκεται κάπου στη μέση.

Πλέον ο Οικονομόπουλος βρίσκεται σε αναζήτηση νέας επαγγελματικής στέγης και οι τελευταίες πληροφορίες τον θέλουν να κλείνει με τον επιχειρηματία Κώστα Μπερτάκη. Μένει να φανεί αν θα συνεχίσει να επιμένει να εμφανίζεται χωρίς άλλο μεγάλο όνομα δίπλα του στη νέα του επαγγελματική στέγη, όπου θα πρέπει να αποδείξει ότι μπορεί να τη γεμίζει μόνος του.

Αν όμως, ο μη γένοιτο, συμβεί το αντίθετο, θα προκληθούν προβλήματα...

Την ίδια στιγμή στο άλλο νυχτερινό κέντρο συμφερόντων Τσακουμάκου συνέπραξαν ο Σάκης Ρουβάς, ο Στέλιος Ρόκκος και η Ελενα Παπαρίζου, που δέχτηκαν να είναι μαζί σε ένα σχήμα που αποδεικνύεται από τα hitς της φετινής σεζόν.
at3
Η αποχώρηση του Νίκου Οικονομόπουλου από το «Κέντρο Αθηνών» ήταν βόμβα μόνο για τους αμύητους, αφού στους κύκλους της αθηναϊκής νύχτας ήταν γνωστό εδώ και μήνες ότι ο ερμηνευτής και ο επιχειρηματίας δεν είχαν καθόλου καλές σχέσεις

Η απουσία, ο Βέρτης και το θέατρο

Αν κάτι συζητήθηκε πολύ φέτος στην αθηναϊκή νύχτα, αυτό ήταν η απόφαση του Αντώνη Ρέμου να τραγουδήσει μόνο στη Θεσσαλονίκη από την αρχή της σεζόν και να μη συνεχίσει στην Αθήνα.

Προτίμησε να απέχει αφήνοντας ένα κενό που δεν καλύφθηκε, παρότι υπάρχουν αξιόλογα και δυνατά σχήματα με δύο και τρία ονόματα.

Ο μόνος που βαδίζει έναν απόλυτα μοναχικό δρόμο είναι ο Νίκος Βέρτης, που εκτός από τραγουδιστής αποδεικνύεται και πολύ καλός επιχειρηματίας.

Εμφανίζεται σε έναν χώρο όπου είναι συνιδιοκτήτης μαζί με τον Τάκη Γιγουρτάκη και τον Παναγιώτη Βασιλειάδη, ο οποίος είναι μακράν ό,τι καλύτερο υπάρχει αυτή τη στιγμή στη νυχτερινή Αθήνα.

Δεν είναι μόνο ο τέλειος ήχος και ότι τον βλέπεις όσο μακριά και αν κάθεσαι, αλλά η γενικότερη φιλοσοφία του Βέρτη για τη διασκέδαση στο «YTON».

Φέτος στο μαγαζί του δημιουργήθηκαν σουίτες -πρώτος διδάξας βέβαια ήταν ο Γιάννης Παπαθεοχάρης στο «Αθηνών Αρένα» που μάλλον θα γίνει ξενοδοχείο, σύμφωνα με πληροφορίες- αλλά και εστιατόριο με sushi, ενώ μέρος της πίστας περιστρέφεται ώστε τα πρώτα τραπέζια να είναι περισσότερα και να μην υπάρχουν παράπονα.

Λέγεται μάλιστα ότι ετοιμάζεται να ανοίξει και ένα θέατρο σε έναν πολυχώρο που μόνο σε μπουζούκια δεν παραπέμπει με την αισθητική και το στήσιμό του.

Στην παραλιακή, που κάποτε κράταγε τα σκήπτρα της διασκέδασης, τα πράγματα ζόρισαν πολύ φέτος, αφού το κλασικό «Romeo», που άνοιξε πριν απ’ όλα, πήγε πολύ καλά μόνο μέχρι να αρχίσουν τα δυνατά σχήματα.

ΣΧΟΛΙΑ (65)

@

Οποιος δεν ακουει ποιοτικους-Πασχαλιδηδες/Μποφιλιου/Θηβαιους και σια ΕΙΝΑΙ ΣΚΥΛΑΣ!ΤΕΛΟΣ.

Montazieros

Αυτό που στην Ελλάδα έχουμε κάνει ακόμα και τις μουσικές επιλογές του καθενός πεδίο οπαδικής αντιπαράθεσης, πότε δεν το κατάλαβα. Αυτό φυσικά δεν είναι τωρινό. Παλαιότερα είχαμε τους γιεγιέδες που άκουγαν Beatles και Stones με τις λαικάντζες, που γούσταραν Καζαντζίδη και Αγγελόπουλο. Και πιο παλιά όπου οι ρεμπέτες ήταν οι "χασίκληδες" και άλλοι οι φλούφληδες που άκουγαν οπερέτα και κλασική μουσική. Άσε για το τι έλεγαν για τις μεγάλες Ελληνίδες λαϊκές τραγουδίστριες το 60 και το 70 και για την ηθική του επαγγέλματος. Παιδιά να χαλαρώσουμε. Υπάρχει μόνο καλή και κακή μουσική. Σε όλα τα είδη και σε όλες τις εποχές πέρα από τα προσωπικά γούστα, αισθητική και ιδεολογία που ο καθένας μας κουβαλάει μέσα του. Με τους μόνους που γελάω είναι με κάτι δήθεν "πειραγμένους" κουλτουριάρηδες με την πολύ κακή έννοια που όταν πάνε σε καμία μεγάλη πίστα και πιούν και δύο "ξύδια" ξεχνάνε αμέσως Πασχαλίδη και Μποφίλιου, και χωροπηδάνε σαν κατσίκια στην πρώτη νότα του "Για τα λεφτά τα κάνεις όλα".

ΝΟΤ

Το μοναδικό είδος μουσικής που κάνει γνωστή την Ελλάδα στο εξωτερικό δεν ανήκει στην "ελληνική μουσική", αυτά είναι για τους κανίβαλους/ιθαγενείς/ουγκα-μπουγκα θαμώνες των ξεκωλαδικων...τους αφιερώνετε και άρθρα...

@K-κλασικό μουσικό

Ρε φιλαράκι εμείς εδώ μεγαλώσαμε με κλαρίνα και μπουζούκια.Εδώ είναι Ελλάδα.Χωνέψτε το!

mb

Αλλο το μπουζούκι και ο μπαγλαμάς των ρεμπέτικων, και άλλο αυτός ο ανατολίτικος ήχος και οι...χοροί της κοιλιάς των μπουζουκομάγαζων, πάρτε τα τσιφτετέλια σας, τα γαρύφαλλα σας, τα ουίσκια σας, τις σκυλοτραγουδιάρες σας, τα ανοιχτά σας πουκάμισα, τις καδένες και τις ασχημόφατσες σας, και τραβάτε σε Τουρκια μεριά, και ο Λίβανος καλός ειναι, και η Αίγυπτος! Θα βρείτε την υγειά σας εκει, σαν στο σπιτι σας θα είστε.

K

Κι εσύ χωνεψε το ότι όταν εσύ άνοιγες σαμπάνιες στα μπουζούκια άλλοι άκουγαν κλασσική μουσική, ροκ, εντεχνα, τζαζ κτκ. Οπότε τα "εμείς" κράτα τα για τον εαυτό σου

Και οι Τούρκοι έχουν αντίστοιχα Κέντρα, αλλά...

Τρολλαρουν μερικοί με το να λέμε για κλασσική μουσική αλλά οι Αλβανοί και οι Τούρκοι έχουν τριπλάσιες ορχηστρες, ειδικά η Αλβανία έχει μια ευρωπαϊκού τύπου ακαδημία του πιο δύσκολου και απαιτητικού οργάνου, του βιολιου , που για τα κλασσικά έργα το βιολί είναι μικροχειρουργικη στη κυριολεξια

Ότι να ναι

Σε λίγο θα μας πεις ότι εκτός από εγκληματίες η Αλβανία εξαγάγει και πολιτισμό.

n

ο απλος κοσμος ειναι ή ανεργος ή μισθωτος με 500 ευρω. πως θα διαθεσεις 250 ευρω για μπια μπουκαλα ουισκι κ δυο ξυροκαρπια με ενα αγγουρακι κ 2 καροτα? πανε οι εποχες πασοκ με τους 14 μισθους των 1000 το λιγοτερο που εβγαινες κ δε σε ενοιαζε τιποτα.

@

Αν δεν μπορείς,μην ανοίγεις μπουκάλι.Αραξε στη γωνίτσα σου,πιές 2 ποτά και μετά τράβα σπίτι.

mb

Και γιατί πρέπει να πιεις ουίσκι, ...ακόμα στα ουίσκια έχετε μείνει ρε Ελληναράδες? Πότε θα πετάξετε την 80τίλα απο πάνω σας? Ακομα σε μπουζούκια στοιβαγμένοι σαν σαρδέλες διασκεδάζετε? Ελεος πια, δεν βαρεθήκατε?

Οτι να ναι

Αυτα που λενε για Οικονομοπουλο ειναι ολα ψεμματα.Το μαγαζι γεμιζε ασφυκτικ τα, βλεπαμε τα βιντεο στο instagram ο κοσμος ηταν ολο παραπονα γιατι τους στοιβαζαν σα τα τσαμπια. Και τους χρεωναν και παραπανω. Μπειτε και διαβαστε τις κακες κριτικες και μονοι σας.Το κεντρο δεν ηταν καλο για ενα τοσο καλο τραγουδιστη.Δεν επρεπε να ειχε πατησει ποτε το ποδι του εκει.Στις συναυλιες του πηγαινουν χιλιαδες κοσμος γιατι απλα εχει φωναρα πολλοι λιγοι τραγουδιστες τραγουδουν καλα ζωντανα οι περισσοτεροι μετριοι εως αφωνοι ας ειναι καλα τα computer.

Αυτά μόνο

τα Σάββατα, τις άλλες μέρες βαρούσαν μύγες

Alex

Οι τιμές πλέον στα μπουζούκια είναι απαγορευτικές θες μια περιουσία για μια καλή θέση αν δεν υπάρξει μειώσει των τιμών ούτε αυτά πλέον θα δουλεύουν και θα σταματάν τα σχήματα επειδή ο κόσμος δεν θα πηγαί

Κ

Αυτά τα χρήματα θα σκεφτόσουν ποτέ αντί να τα δώσεις στα μπουζούκια να τα δώσεις για μια συναυλία κλασσικής μουσικής?

Ποια συναυλία κλασικής ρε φίλε??? Σε δασκάλα πρέπει να τα δώσει μπας και μάθει ορθογραφία....

Μια γρηγορη άναλυση του φαινομένου " μπουζουξίδικα εν'Ελλάδι"

Τι στο πο@@ο μας νοιάζουν εμας οι αρπαχτές κονόμες, αρπακολιές του καθε τυρχάπαστου που έτυχε να κάνει ενα βιμπράτο και αυτο όλο να τον κάνει τραγουδιστη... που άμα τους δείξεις μια παρτιτούρα με νότες τις βλέπουν σαν αράχνες έτοιμες να τους κατασπαράξουν. Ευτυχώς αυτοι και η αγέλη τους ( γιατι με τον δονκιχοτισμό δεν πας ουτε μέχρι τη γωνια, γενικα στο θεαμα ) ειναι οι διασκεδαστες ανθρώπων θυματα του 8ωρου, του περιθωριου, των φυγουρατζίδων Ρομά και οχι μονο και της καθε κατακαημενης νοικοκυρας που παει και κλέγεται που την παρατησε ο γκιοζάκος της. ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΜΩς ΕΛΠΙΔΑ για τα σημερινα 20-25 χρονα μου λεει ενα καθηγητης βιολιού, μου λεει ειναι πολλοι περισσοτεροι οι μαθητες απο οτι ηταν 10 - 20 χρονια πριν

Λες?

Αφού δεν σε ενδιαφέρουν τοτες γιατί σχολιάζεις λιμοκοντοριδιε?

Sovrako

Δε θα μιλήσω για τους σημερινούς τραγουδιστές/διασκεδαστές..Με το σκεπτικό σου,όμως,θα πρέπει να καταδικάσω εκατοντάδες εκπροσώπους του παλιού,ΚΑΛΟΥ ελληνικού τραγουδιού(Μπιθικώτσης,Χιώτης,Ζαμπέτας,Καζαντζίδης κα)επειδή "δεν ήξεραν νότες" και να παραβλέψω τα διαχρονικά τραγούδια τους,που έχουν ψυχή και ακούγονται μέχρι σήμερα.

Αθάνατος

Τι ναι αυτά ρε?Ακούτε και λίγο Τσαμπά,Πυργάκη,Πετρολούκα,Κυρίτση,Χαλκιά,Γρίβα να δείτε τι θα πει μουσική

Φόρτωση περισσότερων σχολίων
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης