Eurovision 2018: Στο «κόκκινο» η τηλεθέαση του τελικού
O μεγάλος τελικός είχε μέσο όρο 53,3%, ενώ στο ίδιο τέταρτο (01:15 – 01:29) ανέβηκε στο 69,5%
Ο μεγάλος τελικός της Eurovision 2018 διεξήχθη το βράδυ του Σαββάτου στη λισαβόνα και ολοκληρώθηκε περίπου στις 02:00 τα ξημερώματα με το Ισραήλ να κατακτά την κορυφή για τέταρτη φορά στην ιστορία του. Η Netta Barzilai ήταν η νικήτρια αφήνοντας την Ελένη Φουρέιρα και την Κύπρο στη δεύτερη θέση.
Όσον αφορά στα νούμερα τηλεθέασης τώρα, η επόμενη μέρα βρήκε την ΕΡΤ να σημειώνει μέσο όρο στο γενικό σύνολο 47,9%, με το υψηλότερο τέταρτο (01:15 – 01:29) να φτάνει στο 66,1%. Στο δυναμικό κοινό, ο μεγάλος τελικός είχε μέσο όρο 53,3%, ενώ στο ίδιο τέταρτο (01:15 – 01:29) ανέβηκε στο 69,5%.
Με κάθε συλλογή, με κάθε κομμάτι, με κάθε πρωτοβουλία, η H&M αλλάζει το παρόν και το μέλλον της μόδας, σταθερά, αποφασιστικά και εμπνευσμένα, εδώ και 78 χρόνια.
Με τη νέα της πρωτοβουλία, η Κωτσόβολος εξασφαλίζει για δύο ώρες ένα ήρεμο και φιλικό περιβάλλον αγορών, ειδικά διαμορφωμένο για άτομα που βρίσκονται στο φάσμα του αυτισμού καθώς και με προβλήματα αισθητηριακής επεξεργασίας.
Με ανάμεικτες αντιδράσεις έγιναν δεκτά τα δύο νέα σχέδια δράσης της Κομισιόν για τη μείωση του ενεργειακού κόστους και την ανταγωνιστικότητα της βιομηχανίας.