Η Άννα Βίσση χάρισε μια συγκινητική και ιδιαίτερη στιγμή στο κοινό στο Hotel Ermou, αφιερώνοντας με ιδιαίτερο τρόπο το τραγούδι «12» στον δημιουργό του, Νίκο Καρβέλα.
Στο βίντεο που κάνει τον γύρο του διαδίκτυου η τραγουδίστρια γονατίζει μπροστά στον Καρβέλα και του τραγουδά το 12. Εκείνος δεν παίρνει τα μάτια του από πάνω της και μάλιστα πιάνει τη ζώνη της που κρέμεται από το παντελόνι της και τη δένει στο χέρι του.
Το «12», ένα από τα πιο εμβληματικά κομμάτια του ελληνικού ρεπερτορίου που έχει συνδέσει άρρηκτα το όνομα της Άννας Βίσση με αυτό του Νίκου Καρβέλα, απέδωσε με πάθος και συγκίνηση η ερμηνεύτρια, αποδεικνύοντας για ακόμη μία φορά τη στενή τους καλλιτεχνική σχέση.
Η κατάψυξη ωαρίων αποτελεί μία από τις σημαντικότερες εξελίξεις της σύγχρονης αναπαραγωγικής ιατρικής, προσφέροντας στις γυναίκες τη δυνατότητα να διατηρήσουν τη γονιμότητά τους και να σχεδιάσουν το μέλλον τους με μεγαλύτερη ελευθερία και αυτονομία.