Αντιδράσεις προκαλεί η συμμετοχή της Ρέιτσελ Ζέγκλερ στην παράσταση «Evita», καθώς η σκηνή στην οποία τραγουδά από εξωτερικό μπαλκόνι θεάτρου συνοδεύεται για κάποιους από δυνατούς ήχους. Οι διαμαρτυρίες επικεντρώθηκαν στη δημόσια όχληση και τον τρόπο με τον οποίο αξιοποιήθηκε ο εξωτερικός χώρος για την προβολή της παράστασης. Μερικοί θεατές σχολιάζουν ότι έχουν πληρώσει για την παράσταση και βλέπουν κομβικό σημείο από μία οθόνη.
Η Ρέιτσελ Ζέγκλερ, γνωστή από τις ταινίες «West Side Story» και «Snow White», πρωταγωνιστεί στην παράσταση «Evita» στο West End, όμως μια πρωτοποριακή σκηνοθετική επιλογή έχει τραβήξει την προσοχή των θεατών και όχι μόνο. Κατά τη διάρκεια της παράστασης, η ηθοποιός βγαίνει από τη σκηνή του θεάτρου Palladium και ανεβαίνει στο εξωτερικό μπαλκόνι, για να ερμηνεύσει ζωντανά το εμβληματικό «Don’t Cry for Me Argentina» - ενσαρκώνοντας την Εβίτα Περόν - σε περαστικούς και θεατές του δρόμου. Όσοι βρίσκονται μέσα στην αίθουσα, έχοντας πληρώσει έως και 250 λίρες για εισιτήριο, παρακολουθούν τη σκηνή μέσω livestream.
Η επιλογή αυτή έχει προκαλέσει αντιδράσεις. Από τη μία, σχολιάζεται ως μια πράξη που «φέρνει τον πολιτισμό στον δρόμο» και τιμά την κληρονομιά της Εβίτα Περόν, μετατρέποντας μια προσωπική εξομολόγηση σε δημόσιο γεγονός. Από την άλλη, πολλοί θεατές διαμαρτύρονται, επειδή χάνουν ζωντανά την πιο διάσημη στιγμή του μιούζικαλ, την ώρα που κάποιοι στο πεζοδρόμιο την απολαμβάνουν δωρεάν.
Δείτε βίντεο από την παράσταση
Παράλληλα, η παράσταση έχει δεχτεί επικρίσεις και για τις προειδοποιήσεις σχετικά με δυνατούς ήχους, με κάποιους να θεωρούν τις επισημάνσεις αυτές υπερβολικές. Παρόλα αυτά, το «Evita» του σκηνοθέτη Τζέιμι Λόιντ δεν περνά απαρατήρητο, και η 24χρονη Ζέγκλερ προστίθεται σε μια λίστα καλλιτεχνών που έχουν υποδυθεί την Εβίτα Περόν, ανάμεσα στις οποίες η Πάτι ΛουΠόουν και η Μαντόνα.
Χάρη στην ευρηματική σκηνοθεσία του Λόιντ για την έναρξη της δεύτερης πράξης με το «Don’t Cry for Me Argentina», η Ζέγκλερ ερμηνεύει ζωντανά το τραγούδι από το μπαλκόνι του Palladium. Περισσότεροι από 800, ακόμη και 1.000 άνθρωποι, συγκεντρώνονται καθημερινά για να απολαύσουν τη ζωντανή ερμηνεία, με την ασφάλεια να έχει ενισχυθεί ώστε να διατηρείται η τάξη και η εστίαση στην παράσταση. «Στην πρώτη προεπισκόπηση, το βίντεο που προβαλλόταν στο εσωτερικό του θεάτρου δεν έδειχνε τα πρόσωπα των ανθρώπων στον δρόμο. Τώρα τα δείχνει και η σκηνή αποκτά σαφές συμβολισμό: η "Evita" μιλά στο πλήθος από το μπαλκόνι της Casa Rosada», εξηγεί ο Χάρισον.
Κλείσιμο
Πλέον, οι 2.280 θεατές στο Palladium αναφωνούν όταν βλέπουν στο βίντεο τον κόσμο, που έχει συγκεντρωθεί έξω. Ο Χάρισον απορρίπτει τις επικρίσεις περί «αδικίας» προς όλους όσοι έχουν πληρώσει εισιτήριο, ενώ άλλοι απολαμβάνουν δωρεάν την πιο εμβληματική στιγμή της παράστασης. «Οι πιο έντονες διαμαρτυρίες έρχονται από όσους δεν έχουν δει ακόμη το έργο», λέει και προσθέτει: «Όσοι βρίσκονται μέσα, ενθουσιάζονται όταν βλέπουν τη Ρέιτσελ στη μεγάλη οθόνη».
Η επέκταση του προγράμματος Zero Drop στη Βοιωτία -σε κοντινή απόσταση από την Αττική- αξιοποιεί προηγμένες λύσεις εξοικονόμησης νερού και αποτελεί ένα υποδειγματικό και επιτυχημένο μοντέλο συνεργασίας μεταξύ δημόσιου και ιδιωτικού τομέα, για το κοινό καλό.