Ο Τάκης Ζαχαράτοςμίλησε για την ιδιαίτερη σχέση που είχε αναπτύξει με την Αλίκη Βουγιουκλάκη, καθώς και για τη συνάντηση που είχε με τη μητέρα της, λίγο μετά τον θάνατο της μεγάλης ηθοποιού.
Σε συνέντευξή του στην εκπομπή «Καλημέρα Είπαμε;», ο γνωστός καλλιτέχνης αποκάλυψε, μεταξύ άλλων, και μια υπόσχεση που του είχε δώσει η Αλίκη Βουγιουκλάκη, αλλά δεν πρόλαβαν να πραγματοποιήσουν.
«Η Αλίκη λάτρευε όταν πήγαινα στο θέατρο και της έδειχνα φωτογραφίες από τις εμφανίσεις μου, που πάντα ήταν εμπνευσμένες από τα έργα που έπαιζε. Δεν συνεργαστήκαμε ποτέ επί σκηνής, αλλά ήταν τόσο έξυπνη και μου είχε πει "θα βρω ένα έργο για να παίξουμε τις δίδυμες. Εγώ θα σε βγάλω στο θέατρο", πριν καν γίνω γνωστός», αποκάλυψε ο Τάκης Ζαχαράτος.
Δείτε το βίντεο
Glomex Player(eexbs1jkdkewvzn, v-d7tq7qtd42kp)
Στη συνέχεια, περιέγραψε μια εμπειρία που είχε όταν επισκέφθηκε το νεκροταφείο μετά τον θάνατο της ηθοποιού. «Είχα πάει στον τάφο της με λευκά κρίνα, τα οποία λάτρευε. Καθώς κρατούσα τα λουλούδια και τραγουδούσα ένα τραγούδι από τη "Μελωδία της Ευτυχίας", χωρίς να φυσάει, ξαφνικά ένας κρίνος έσπασε και έπεσε πάνω μου. Τη στιγμή που συνέβη αυτό, πλησίασε μια γυναίκα και μου είπε "η μαμά της θέλει να σας δει". Ήταν κάτι πραγματικά συγκλονιστικό», είπε εμφανώς συγκινημένος.
Τέλος, περιέγραψε τη συνάντηση με τη μητέρα της Αλίκης Βουγιουκλάκη: «Όταν πήγα να τη συναντήσω, μου είπε "θέλω να ακούσω το παιδί μου". Παρά τον κόμπο στον λαιμό και τη συγκίνηση, άρχισα να της τραγουδώ το τραγούδι. Τότε, το πρόσωπό της γαλήνεψε, χαμογέλασε και ένιωσα πως, έστω για λίγο, πήρε μια χαρά που δεν θα ξεχάσω ποτέ».
Οι μαθητές έχουν την ευκαιρία να διεκδικήσουν μια θέση σε πανεπιστήμια του εξωτερικού χωρίς International Baccalaureate, με την καθοδήγηση και τη μεθοδικότητα των Εκπαιδευτηρίων Καίσαρη.
Το WORLD PASS powered by Telekom έδωσε την ευκαιρία σε δύο startups να επισκεφθούν το Hubraum, το Tech Incubator Center της Telekom στην Κρακοβία, και να βρεθούν στην καρδιά της επιχειρηματικότητας και της καινοτομίας.
Από το 2019 η Wolt ανατρέπει τα δεδομένα στη διανομή φαγητού και προϊόντων, ενισχύοντας τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, και αναβαθμίζοντας συνεχώς την αγοραστική εμπειρία των καταναλωτών.