Η Μαρία Μπεκατώρουμίλησε για τον σύζυγό της, Αντώνη Αλεβιζόπουλο, με τον οποίο είναι μαζί 25 χρόνια. Τον χαρακτήρισε στήριγμα και σύντροφο της ζωής της, ενώ ανέφερε ότι η κοινή τους πορεία αποτέλεσε τη βάση για την επαγγελματική της ανέλιξη.
Σε συνέντευξή της στο περιοδικό OK!, η παρουσιάστρια εξήγησε πως αναγνωρίζει τις δυσκολίες της ισορροπίας στη σχέση τους λόγω της αναγνωρισιμότητάς της, τονίζοντας ότι εκείνη χρειάζεται να κάνει περισσότερες υποχωρήσεις. Αρχικά, η παρουσιάστρια μίλησε για τον Αντώνη Αλεβιζόπουλο λέγοντας πως είναι «πάντα εκεί για εκείνη», ενώ εξήγησε πως καμιά φορά τον κουράζει η αναγνωρισιμότητά της.
«Είμαστε μαζί 25 χρόνια από το 1999. Ο Αντώνης, ο σύζυγός μου είναι το στήριγμά μου, ο σύντροφος της ζωής μου. Είναι πάντα εκεί για μένα. Όλα τα δημιουργήσαμε μαζί. Προχώρησα και έκανα τη διαδρομή μου και την άνοδό μου στη δουλειά μαζί του. Είναι δίκαιος, καλλιεργημένος, σοβαρός, προσγειωμένος. Κάποιες φορές μπορεί απλά να τον έχει κουράσει λίγο η δική μου προβολή. Αλλά αυτό είναι επιλογή μου. Όταν ο ένας από τους δύο είναι αναγνωρίσιμος, δεν είναι εύκολο να βρεθεί ισορροπία στη σχέση. Κάποιος πρέπει να έχει διάθεση για περισσότερες υποχωρήσεις. Στη δική μας περίπτωση, αυτός που πρέπει να κάνει υποχώρηση είναι αυτός που λείπει πιο πολύ από το σπίτι, δηλαδή εγώ», εξήγησε.
Η Μαρία Μπεκατώρου με τον σύζυγό της, Αντώνη Αλεβιζόπουλο
Παράλληλα, εξέφρασε την υπερηφάνεια που νιώθει ο σύζυγός της για τη δουλειά και τη συνέπειά της, σημειώνοντας πως και η ίδια νιώθει ηθική ικανοποίηση για όσα έχει καταφέρει. «Είναι περήφανος για μένα και πάντα μου λέει ότι το άξιζα αυτό. Εγώ δεν μπορώ να απαντήσω για μένα αν το άξιζα, θα το κρίνει ο Θεός. Νιώθω όμως μια ηθική ικανοποίηση για τη δουλειά που έχω κάνει και για τη συνέπεια που είχα όλα αυτά τα χρόνια. Για αυτό, ναι, νιώθω υπερηφάνεια», είπε κλείνοντας.
Η κατάψυξη ωαρίων αποτελεί μία από τις σημαντικότερες εξελίξεις της σύγχρονης αναπαραγωγικής ιατρικής, προσφέροντας στις γυναίκες τη δυνατότητα να διατηρήσουν τη γονιμότητά τους και να σχεδιάσουν το μέλλον τους με μεγαλύτερη ελευθερία και αυτονομία.
Για έβδομη συνεχόμενη χρονιά, το Plastic Free Greece δίνει δυναμικά το παρών σε κάθε γωνιά της χώρας. Η πρώτη πράξη της φετινής εκστρατείας εκτυλίχθηκε σε τέσσερις ηπειρωτικούς προορισμούς (Θεσσαλονίκη, Τρίκαλα, Αθήνα, Πάτρα) και είχε ως αποτέλεσμα τη συλλογή 150,5 κιλών σκουπιδιών.
Με διεθνή παρουσία, ισχυρό τεχνολογικό αποτύπωμα και έμφαση στην ανάπτυξη ψηφιακών λύσεων, ο όμιλος Super Technologies εισέρχεται δυναμικά στην ελληνική αγορά.