MasterChef: Ο παίκτης που αποχώρησε και η τελική 15άδα
Ποιος συγκέντρωσε την χαμηλότερη βαθμολογία στο πιάτο αντιγραφής;
Στο επεισόδιο του MasterChef που προβλήθηκε το βράδυ της Παρασκευής 22 Μαρτίου, διαμορφώθηκε η 15άδα του διαγωνισμού.
Ζωή Καλλέργη, Ηλίας Παναγιώτου, Χρήστος Γανίτης, Χρήστος Μοίρας και Λευτέρης Ζαφειρόπουλος κλήθηκαν να δώσουν για μια ακόμα φορά τον καλύτερο τους εαυτό προκειμένου να εντυπωσιάσουν τόσο τους κριτές του MasterChef, Πάνο Ιωαννίδη, Σωτήρη Κοντιζά και Λεωνίδα Κουτσόπουλο όσο και την καλεσμένη τους σεφ, Θεοδώρα Σακαγιάννη.
Στη διαδικασία δεν συμμετείχε ο Ηλίας, ο οποίος πήρε τη νίκη στην «τελευταία ευκαιρία».
Μετά την παρασκευή των πιάτων, οι τέσσερις υποψήφιοι προς αποχώρηση στάθηκαν απέναντι από τους κριτές και την Θεοδώρα Σακαγιάννη προκειμένου να μάθουν την βαθμολογία των πιάτων τους.
Ο παίκτης που συγκέντρωσε την χαμηλότερη βαθμολογία σε αυτή τη δοκιμασία αντιγραφής και έπρεπε να αποχωρήσει από το MasterChef ήταν o Χρήστος Γανίτης, που είχε αποχωρήσει ξανά και είχε επιστρέψει μόλις στην αρχή αυτής της εβδομάδας.
Με διεθνή παρουσία, ισχυρό τεχνολογικό αποτύπωμα και έμφαση στην ανάπτυξη ψηφιακών λύσεων, ο όμιλος Super Technologies εισέρχεται δυναμικά στην ελληνική αγορά.
Η κατάψυξη ωαρίων αποτελεί μία από τις σημαντικότερες εξελίξεις της σύγχρονης αναπαραγωγικής ιατρικής, προσφέροντας στις γυναίκες τη δυνατότητα να διατηρήσουν τη γονιμότητά τους και να σχεδιάσουν το μέλλον τους με μεγαλύτερη ελευθερία και αυτονομία.