Γωγώ Τσαμπά: Έβαλα φερμουάρ και έχασα κιλά, ήταν εύκολο
Η τραγουδίστρια αποκάλυψε πως θα πήγαινε στη «Φάρμα» αν δεν είχε το μαγαζί που εμφανίζεται
Καλεσμένη στην εκπομπή του Νίκου Μουτσινά, «Καλό Μεσημεράκι» βρέθηκε η Γωγώ Τσαμπά.
H τραγουδίστρια αναφέρθηκε μεταξύ άλλων, στη μεγάλη απώλεια κιλών, στην πρόταση που δέχτηκε για να συμμετέχει στη «Φάρμα» αλλά και στα προβλήματα υγείας που αντιμετωπίζει.
Για την απώλεια κιλών «Στην καραντίνα εκεί που περπατούσα ένα μεσημέρι λέω δεν κάνεις και καμιά δίαιτα και έβαλε φερμουάρ. Ήταν εύκολο. Είναι όλα στο μυαλό», δήλωσε η τραγουδίστρια για την απώλεια κιλών.
Για την πρόταση που δέχτηκε από τη Φάρμα «Δέχτηκα ένα τηλέφωνο για τη «Φάρμα» αλλά λόγω του μαγαζιού είπα όχι κάθετα. Θα πήγαινα αν δεν είχα το μαγαζί» είπε η Γωγώ Τσαμπά, με τον Νίκο Μουτσινά να την ρωτάει αν θα αποδεχόταν μία πρόταση για να συμμετέχει στο Survivor με εκείνη να απαντά: «Αν δεν είχα προβλήματα υγείας θα πήγαινα», τόνισε η Γωγώ Τσαμπά.
Και πρόσθεσε: «Στο Bachelor δεν θα πήγαινα, δεν με αφήνει η μαμά μου. Στο DWTS θα πήγαινα, δεν βλέπεις πόση ευλυγισία έχω».
Η κατάψυξη ωαρίων αποτελεί μία από τις σημαντικότερες εξελίξεις της σύγχρονης αναπαραγωγικής ιατρικής, προσφέροντας στις γυναίκες τη δυνατότητα να διατηρήσουν τη γονιμότητά τους και να σχεδιάσουν το μέλλον τους με μεγαλύτερη ελευθερία και αυτονομία.
Για έβδομη συνεχόμενη χρονιά, το Plastic Free Greece δίνει δυναμικά το παρών σε κάθε γωνιά της χώρας. Η πρώτη πράξη της φετινής εκστρατείας εκτυλίχθηκε σε τέσσερις ηπειρωτικούς προορισμούς (Θεσσαλονίκη, Τρίκαλα, Αθήνα, Πάτρα) και είχε ως αποτέλεσμα τη συλλογή 150,5 κιλών σκουπιδιών.
Με διεθνή παρουσία, ισχυρό τεχνολογικό αποτύπωμα και έμφαση στην ανάπτυξη ψηφιακών λύσεων, ο όμιλος Super Technologies εισέρχεται δυναμικά στην ελληνική αγορά.