Ο Ντάνος μίλησε για τη δική του εμπειρία από το Survivor ενώ αποκάλυψε και τις συζητήσεις που έκανε με την παραγωγή του ριάλιτι επιβίωσης προκειμένου να αναλάβει την παρουσίαση. Επίσης, μίλησε και για το έργο του μη κερδοσκοπικού σωματείου «Φύλακας άγγελος» που ασχολείται με την κακοποίηση.
«Είναι ένα πάρα πολύ ευαίσθητο θέμα. Ο “Φύλακας άγγελος” δημιουργήθηκε για να βοηθήσει στο πρόβλημα της κακοποίησης. Αυτό το πρόβλημα δεν υπάρχει μόνο στο θέαμα, είναι παντού. Κατά κάποιο τρόπο καμουφλάρεται, κάποιες φορές και από τους ανθρώπους που ασκούν κακοποίηση. Ο “Φύλακας άγγελος” αφορά τα παιδιά… Το θέμα είναι τι κάνουμε για την κακοποίηση» είπε και συνέχισε. «Έχουμε εξετάσει περίπτωση πατέρα που ασκούσε σεξουαλική κακοποίηση πάνω στην 2.5 ετών κόρη του. Με τη συναναστροφή μου με τα παιδιά σε περιστατικά κακοποίησης, βλέπω ότι μια τέτοια συνθήκη μπορεί να αλλάξει ριζικά τη ζωή ενός παιδιού. Μια κακοποίηση δεν παραγράφεται, αντίθετα ενισχύεται μέσα στο κακοποιημένο άτομο και το ωθεί σε μια μη κανονική καθημερινότητα».
Όπως αποκάλυψε στη συνέντευξή του φέτος δεν βλέπει πολύ Survivor. «Δεν το βλέπω πολύ. Ξεκίνησα να το βλέπω λίγο γιατί είχαμε κάνει και τις συζητήσεις να το παρουσιάσω. Είναι διαφορετικό όμως. Το ότι προστίθενται παίκτες κάθε τόσο χαλάει την άγνοια που είναι και το βασικό. Οι συζητήσεις που είχαμε κάνει έγιναν περίπου ένα μήνα πριν ξεκινήσει όλο αυτό, αλλά τελικά δεν προχώρησαν. Ο Γιώργος κούμπωσε πολύ στο φετινό Survivor και μπράβο του γιατί κατάλαβα ότι έφυγε ξαφνικά αλλά εγκλιματίστηκε αμέσως. Εγώ θα το παρουσίαζα μόνος μου, η συζήτησε έγινε εφόσον δε θα το παρουσίαζε ο Σάκης αλλά δεν προχώρησε» ανέφερε χαρακτηριστικά.
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.