Η Coca-Cola ταυτίζεται διαχρονικά με τα Χριστούγεννα και τις εορτές του νέου έτους και το κάνει πάντοτε μοναδικά. Φέτος το κάνει ακόμη καλύτερα, πραγματοποιώντας με το κατακόκκινο φορτηγό το μεγαλύτερο χριστουγεννιάτικο tour που έγινε ποτέ στην Ελλάδα και μας προσκαλεί να φέρουμε τη μαγεία... στο χωριό μας!
ΕΡΤ: Με νέα λογότυπα - Μπλε η ΕΡΤ1 Κόκκινη η ΕΡΤ2 Πράσινη η ΕΡΤ3
ΕΡΤ: Με νέα λογότυπα - Μπλε η ΕΡΤ1 Κόκκινη η ΕΡΤ2 Πράσινη η ΕΡΤ3
Με τη νέα καμπάνια της δημόσιας τηλεόρασης «ΕΡΤ. Κάθε μέρα, το καλύτερό μας»
Τα νέα λογότυπα και τα σήματα της ΕΡΤ είναι από σήμερα Δευτέρα 28 Σεπτεμβρίου στον «αέρα» με τη νέα καμπάνια της δημόσιας τηλεόρασης «ΕΡΤ. Κάθε μέρα, το καλύτερό μας».
Τα νέα λογότυπα, που έχουν καθαρότερες γραμμές, δεν σηματοδοτούν απλά το ξεκίνημα ενός εντελώς νέου προγράμματος, αλλά την προσαρμογή της δημόσιας τηλεόρασης στη σύγχρονη τηλεοπτική αισθητική.
Παράλληλα, η έμφαση που έχει δοθεί στη χρωματική αρίθμηση των καναλιών της ΕΡΤ, καταδεικνύει τη στρατηγική επιλογή να είναι πλέον ξεκάθαρη στους τηλεθεατές η ταυτότητα και η φυσιογνωμία του κάθε σταθμού ήδη με την πρώτη ματιά.
Για την ΕΡΤ1, που απευθύνεται στο ευρύ κοινό και θα συνδυάζει πλέον την ενημέρωση και την ψυχαγωγία επιλέχθηκε το μπλε χρώμα, για την ΕΡΤ2 η οποία θα αναδείξει τον ελληνικό πολιτισμό το κόκκινο, ενώ για την ΕΡΤ3 που θα έχει στο επίκεντρό της την ελληνική περιφέρεια, την καινοτομία και το περιβάλλον το πράσινο.
Τον σχεδιασμό της νέας ταυτότητας και τα σήματα της ΕΡΤ επιμελήθηκε η δημιουργική ομάδα της designpark.
Τα νέα λογότυπα, που έχουν καθαρότερες γραμμές, δεν σηματοδοτούν απλά το ξεκίνημα ενός εντελώς νέου προγράμματος, αλλά την προσαρμογή της δημόσιας τηλεόρασης στη σύγχρονη τηλεοπτική αισθητική.
Παράλληλα, η έμφαση που έχει δοθεί στη χρωματική αρίθμηση των καναλιών της ΕΡΤ, καταδεικνύει τη στρατηγική επιλογή να είναι πλέον ξεκάθαρη στους τηλεθεατές η ταυτότητα και η φυσιογνωμία του κάθε σταθμού ήδη με την πρώτη ματιά.
Για την ΕΡΤ1, που απευθύνεται στο ευρύ κοινό και θα συνδυάζει πλέον την ενημέρωση και την ψυχαγωγία επιλέχθηκε το μπλε χρώμα, για την ΕΡΤ2 η οποία θα αναδείξει τον ελληνικό πολιτισμό το κόκκινο, ενώ για την ΕΡΤ3 που θα έχει στο επίκεντρό της την ελληνική περιφέρεια, την καινοτομία και το περιβάλλον το πράσινο.
Τον σχεδιασμό της νέας ταυτότητας και τα σήματα της ΕΡΤ επιμελήθηκε η δημιουργική ομάδα της designpark.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα