Την πρώτη φωτογραφία μετά την περιπέτεια που είχε με την υγεία της η Μάρθα Καραγιάννη, κοινοποίησε η Αλίκη Κατσαβού.
Η αγαπημένη πρωταγωνίστρια μαζί με την κολλητή της φίλη και συγκάτοικο,Ντόρα Δούμα υποδέχτηκαν στο σπίτι τους τον βαφτισιμιό τους, Φοίβο Βουτσά και τη μητέρα του Αλίκη Κατσαβού η οποία κατέγραψε τα στιγμιότυπα. «Χθες, Κυριακή, πήγαμε με το Φοίβο στις νονές του Μάρθα και Ντόρα και δεν θέλαμε να φύγουμε! Αγάπη, γέλια, χάδια και η Ζωζώ παρέα! Μοναδικές, πολύτιμες στιγμές οικογενειακής θαλπωρής!»έγραψε στην ανάρτησή της στο instagram η τελευταία σύζυγος του Κώστα Βουτσά.
Η κατάψυξη ωαρίων αποτελεί μία από τις σημαντικότερες εξελίξεις της σύγχρονης αναπαραγωγικής ιατρικής, προσφέροντας στις γυναίκες τη δυνατότητα να διατηρήσουν τη γονιμότητά τους και να σχεδιάσουν το μέλλον τους με μεγαλύτερη ελευθερία και αυτονομία.