Γρηγόρης Αρναούτογλου: Στην κορυφή φέτος για τη late prime time ζώνη

Γρηγορης_Αρναουτογλου

Το «The 2night show» ήταν η πρώτη επιλογή των τηλεθεατών, στην ώρα προβολής του στο δυναμικό κοινό 18-54, για τη φετινή σεζόν

Με θετικό πρόσημο έκλεισε η φετινή σεζόν για τον Γρηγόρη Αρναούτογλου, που είχε πολύ
ξεχωριστές στιγμές στον τηλεοπτικό αέρα, αλλά και στους πίνακες τηλεθέασης.

Με πρωτιά στο δυναμικό κοινό 18-54 αλλά και σε όλα τα επιμέρους κοινά, ήταν ο αδιαμφισβήτητος νικητής της late prime time, τις μέρες προβολής του.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen για το διάστημα 09.10.2019 – 02.07.2020, το «The 2night show» ήταν η πρώτη επιλογή των τηλεθεατών, στην ώρα προβολής του στο δυναμικό κοινό 18-54, με μέσο όρο 24,8%.

Η εκπομπή προηγήθηκε του ανταγωνισμού κατά 8,4 μονάδες, ενώ η δυναμική της στο γυναικείο κοινό ήταν, επίσης, εντυπωσιακή με τις γυναίκες 18-54 να καταγράφουν συνολικό μερίδιο 29,3%. Υψηλές ήταν οι επιδόσεις της και στο ανδρικό κοινό με τους άνδρες 18-54 να σημειώνουν μέσο όρο 19,9%.

Ειδήσεις σήμερα:

Μητσοτάκης από Ελληνικό: Ο τόπος αυτός θα γίνει μια κυψέλη ανάπτυξης - Δείτε βίντεο

Η απάντηση Γεωργιάδη για τις μπουλντόζες στο Ελληνικό - To «καρφί» στον Νίκο Παππά

Ντορέττα Παπαδημητρίου & Δέσποινα Βανδή: Μαζί την ιδρώνουν τη φανέλα (βίντεο)
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

Ρoή Ειδήσεων

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

ΣΧΟΛΙΑ (4)

Γιώργος

Φοβερη επιτυχία. Όταν πάνε όλοι για ύπνο η εκπομπή του Αρναούτογλου βγαίνει 1η σε τηλεθέαση 🤣🤣🤣

τι άλλο θα ακούσουμε

Ειλικρινά, αδυνατώ να αντιληφθώ την επιτυχία που έχει ένας παρουσιαστής που μιλά περισσότερο από τον καλεσμένο λέγοντας κάθε πέντε λεπτά το ευφυέστατο ''για να δούμε τι ακριβώς συμβαίνει''. Είναι μακράν ο χειρότερος όλων στις συνεντεύξεις.

Μπράβο στον Γρηγόρη

Πολύ καλή δουλειά και φέτος , το άξιζε.

Σοβαρά τώρα;

Το κοινό 18-54 βλέπει 3 άλλες οθόνες πριν ανοίξει επίγεια τηλεόραση. Η σωστή διατύπωση θα ήταν: Από το κοινό 18-54, ένα 50% βλέπει streaming, youtube, netflix, amazon, κλπ. Ένα 30% είναι στο twitter, fb, insta, κτλ. Το γηραιότερο ή πιο αδιάφορο κομμάτι, ένα 20% μόλις, βλέπει τηλεόραση, εκ των οποίων το 10% ελληνική συνδρομητική. Μένει ένα 10% μόλις να βλέπει την δωρεάν ελληνική. Δηλαδή αν στην AGB πιάνει 20%, μιλάμε για ένα 2% του κοινού με οθόνες που τον βλέπει. Έτσι γίνονται αντιληπτά τα πραγματικά μεγέθη.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης