Η Coca-Cola ταυτίζεται διαχρονικά με τα Χριστούγεννα και τις εορτές του νέου έτους και το κάνει πάντοτε μοναδικά. Φέτος το κάνει ακόμη καλύτερα, πραγματοποιώντας με το κατακόκκινο φορτηγό το μεγαλύτερο χριστουγεννιάτικο tour που έγινε ποτέ στην Ελλάδα και μας προσκαλεί να φέρουμε τη μαγεία... στο χωριό μας!
Τηλεθέαση: Από τα δελτία ειδήσεων, στον Ολυμπιακό
Τηλεθέαση: Από τα δελτία ειδήσεων, στον Ολυμπιακό
Δείτε αναλυτικά τις μετρήσεις
Σταθερά πρώτο έρχεται το δελτίο ειδήσεων του ΑΝΤ1 κερδίζοντας με διαφορά τα υπόλοιπα κανάλια.
Συγκεκριμένα στο σύνολο η Μαρία Χούκλη σημείωσε 19,4% και στο νεανικό κοινό 18,2%. Η Μαρία Σαράφογλου εχθές άγγιξε το 17,2% στο σύνολο και στο 15-44 έκανε πολύ χαμηλές «πτήσεις» με 12,1%. Το δελτίο του STAR στο σύνολο σκαρφάλωσε στο 17% και στο 15-44 έκανε 14,3%.
Αυτό που αξίζει να σημειωθεί είναι ότι το δελτίο ειδήσεων του ALPHA τις τελευταίες εβδομάδες περνά σε ποσοστά τηλεθέασης την σαπουνόπερα του MEGA «Όνειρο ήτανε». Έτσι και εχτές το δελτίο του Αντώνη Σρόιτερ έκανε 20,3% στο δυναμικό κοινό και 20,9% στο σύνολο. Το σίριαλ «Ονειρο ήτανε» σημείωσε 13,1%και 14,3% αντίστοιχα. Το «Μπρούσκο» κατέγραψε 26,5% στο σύνολο και 26,5% στο δυναμικό κοινό.
Χθες το βράδυ είχε Ολυμπιακό! Ο ποδοσφαιρικός αγώνας νίκησε ό,τι βρισκόταν απέναντι του καθως το ΟΣΦΠ-Γιουβέντους σημείωσε 17,2% στο πρώτο ημίχρονο και 19,2% στο δεύτερο στο εμπορικό κοινό 15-44 (στο σύνολο έκανε 16,8% στο α ημίχρονο και 18,1% στο β).
Συγκεκριμένα στο σύνολο η Μαρία Χούκλη σημείωσε 19,4% και στο νεανικό κοινό 18,2%. Η Μαρία Σαράφογλου εχθές άγγιξε το 17,2% στο σύνολο και στο 15-44 έκανε πολύ χαμηλές «πτήσεις» με 12,1%. Το δελτίο του STAR στο σύνολο σκαρφάλωσε στο 17% και στο 15-44 έκανε 14,3%.
Αυτό που αξίζει να σημειωθεί είναι ότι το δελτίο ειδήσεων του ALPHA τις τελευταίες εβδομάδες περνά σε ποσοστά τηλεθέασης την σαπουνόπερα του MEGA «Όνειρο ήτανε». Έτσι και εχτές το δελτίο του Αντώνη Σρόιτερ έκανε 20,3% στο δυναμικό κοινό και 20,9% στο σύνολο. Το σίριαλ «Ονειρο ήτανε» σημείωσε 13,1%και 14,3% αντίστοιχα. Το «Μπρούσκο» κατέγραψε 26,5% στο σύνολο και 26,5% στο δυναμικό κοινό.
Χθες το βράδυ είχε Ολυμπιακό! Ο ποδοσφαιρικός αγώνας νίκησε ό,τι βρισκόταν απέναντι του καθως το ΟΣΦΠ-Γιουβέντους σημείωσε 17,2% στο πρώτο ημίχρονο και 19,2% στο δεύτερο στο εμπορικό κοινό 15-44 (στο σύνολο έκανε 16,8% στο α ημίχρονο και 18,1% στο β).
Στον ψυχαγωγικό τομέα, ο τυφώνας «Μην αρχίζεις την Μουρμούρα» συνεχίζει την πορεία του, αφού η AGB κατέγραψε 35% στο 15-44 και 31,4% στο σύνολο.
Το ελληνικό θρίλερ «Εκδρομή» του ΑΝΤ1 έκανε εχθές 14,7% στο δυναμικό κοινό και 14,9% στο σύνολο.
Τα «Καρντάσιανς» σημείωσαν 13,7% στο νεανικό κοινό και 14,9% στο σύνολο.
Το ελληνικό θρίλερ «Εκδρομή» του ΑΝΤ1 έκανε εχθές 14,7% στο δυναμικό κοινό και 14,9% στο σύνολο.
Τα «Καρντάσιανς» σημείωσαν 13,7% στο νεανικό κοινό και 14,9% στο σύνολο.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα