Ο Σεφερλής, ο Αρναούτογλου και το κουαρτέτο της φωτιάς

Στο τέλος και με την τηλεόραση στο off πάλι δυσάρεστες εκπλήξεις μας περιμένουν

Είναι μία δύσκολη χρονιά για τον ΑΝΤ1 στο prime time. Ένα μεγάλο κανάλι, ένα κανάλι σχολείο, ένα σταθμός με μεγάλη παράδοση βιώνει μία κρίση στο prime time. Δεν είναι ούτε κακό ούτε κατακριτέο, γιατί πάντα οι πορείες των καναλιών έχουν σκαμπανεβάσματα. Αλλωστε μιλάμε για έναν σταθμό με μεγάλη παράδοση στην πρωινή ζώνη (και ενημερωτικά και ψυχαγωγικά), στην μυθοπλασία, με κυριαρχία στην μεσημεριανή ζώνη και φυσικά με προγράμματα όπως το «Ρουκ Ζουκ», το «Ράδιο Αρβύλα» τα οποία είναι αήττητα στην ζώνη τους. Για τις «Αγριες Μέλισσες» δεν υπάρχουν πια λόγια. Ο,τι και να πεις είναι λίγο.

Δυστυχώς φέτος, αρχής γενομένης με το «Game of Chefs», η βραδινή ζώνη δεν τα πήγε καλά. Ακολούθησε η «Φάρμα» η οποία ήταν τόσο υποτονική και αδιάφορη που σε ενδεχόμενο γκάλοπ η πλειοψηφία του τηλεοπτικού κοινού δεν θα γνωρίζει αν προβάλλεται ή όχι. Η σειρά με τον Ζελένσκι την διαδέχθηκε και μετά και άλλα λάθη τα οποία στοίχισαν στο κανάλι.

Χθες πραγματοποιήθηκε μία πολυαναμενόμενη πρεμιέρα. Αυτή του Μάρκου Σεφερλή με την «Super Mammy». Τα ποσοστά της πρεμιέρας ήταν ικανοποιητικά καθώς κινήθηκαν κοντά στο 15%. Δυστυχώς τα νούμερα δεν ήταν αυτά που συζητήθηκαν. Τουλάχιστον δύο σκηνές του συγκεκριμένου επεισοδίου, αυτή με την αναφορά στον βιαστή και μία ακόμη με ένα ζευγάρι γκέι, πυροδότησαν σφοδρές αντιδράσεις στο διαδίκτυο.


Δεν αναφέρομαι μόνο στα κοινωνικά δίκτυα. Εκεί τα αντανακλαστικά είναι αστραπιαία. Μιλώ όμως και για την αρθρογραφία, η οποία σήμερα ασχολήθηκε σε μεγάλο ποσοστό με τα ατοπήματα της σειράς.

Είναι θλιβερό και εύχομαι οι συντελεστές να κατάλαβαν το λάθος. Και να επανορθώσουν. Σε άλλες εποχές ίσως θα έγραφα ένα άλλο κείμενο, πιο σκληρό. Όμως νιώθω ότι η ανθρωποφαγία δεν οδηγεί κάπου. Ηδη τα μηνύματα είναι πολλά. Η ουσία είναι να κατανοούμε το γιατί δεν μπορούμε να βλέπουμε με αυτόν τον τρόπο την ζωή και τους ανθρώπους. Είναι απαράδεκτο, οπισθοδρομικό, σκοτεινό και λάθος μεγάλο. Δεν έχει πλάκα, Μάρκο. Θλίψη προκαλεί και μόνο… Τα ριάλιτι μπροστά του θυμίζουν ζαχαρόπαστα. Υποθέτω θα το συνειδητοποίησαν και τα στελέχη…

Η εκδίκηση του κουαρτέτου. Αυτός θα μπορούσε να είναι τίτλος ταινίας. Με πρωταγωνιστές τους Ζήνα Κουτσελίνη, Αγγελική Νικολούλη, Τατιάνα Στεφανίδου και Νίκο Ευαγγελάτο. Με συμπρωταγωνιστές τους Θανάση Κατερινόπουλο, Βασίλη Λαμπρόπουλο, Γρηγόρη Λέων, Χρήστο Ρουγκάλα και πολλούς άλλους. Η παλιά φρουρά της δημοσιογραφίας έχει τεθεί επικεφαλής των εκπομπών έρευνας αποδεικνύοντας πως ο παρουσιαστής δημοσιογράφος δουλεύει σκληρά για την εκπομπή του και δεν πάει δύο ώρες νωρίτερα για να βαφτεί και να ντυθεί. Ερευνα, στοιχεία και σοβαρότητα. Δυστυχώς το θέμα της Πάτρας οδηγεί την τηλεόραση σε επικίνδυνα μονοπάτια. Σε μονοπάτια όπου η δημοσιογραφία αγνοείται. Με εκπροσώπους της ψυχαγωγίας απλώς να δίνουν παραστάσεις και να αναμασούν τις πληροφορίες αγνοώντας τους κινδύνους που εγκυμονούν οι αδέξιοι χειρισμοί.

Και επίσημα ανακοινώθηκε ο «Εκατομμυριούχος». Με φωτογραφίες από τα γυρίσματα και τον Γρηγόρη Αρναούτογλου παρουσιαστή. Ωραίο παιχνίδι, ωραία επιλογή.


Ελπίζω μέχρι αύριο να υπογράψει η Βίκυ Καγιά στο «GNTM» γιατί χάσαμε τον ύπνο μας.

Κλείνοντας ένα κουίζ: Ποιος επικεφαλής προγράμματος ετοιμάζεται να επιστρέψει σε μεγάλο πόστο;


Ειδήσεις σήμερα:

Πόλεμος στην Ουκρανία: Διεθνής κατακραυγή κατά Ρωσίας, έρευνα του ΟΗΕ για τη σφαγή στην Μπούτσα

Ρούλα Πισπιρίγκου: Το μοιραίο λάθος της 33χρονης και τα σενάρια για τα κίνητρα του φρικτού εγκλήματος

Το «Ημερολόγιο» του προξένου Μανώλη Ανδρουλάκη: Είκοσι μέρες στην κόλαση της Μαριούπολης


Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr