Τι απαντά η Aegean στον Συνήγορο του Καταναλωτή για τις ακυρώσεις πτήσεων

Τι απαντά η Aegean στον Συνήγορο του Καταναλωτή για τις ακυρώσεις πτήσεων

Tι ισχύει για τις πτήσεις που ακυρώθηκαν - Πώς και πότε αποζημιωνεται ο πελάτης

aegean
Σε συνέχεια του, από 20 Μαρτίου 2020, εγγράφου της Ανεξάρτητης Αρχής “Συνήγορος του Καταναλωτή”, σε σχέση με οφειλές σε καταναλωτές από ακυρώσεις πτήσεων, η εταιρεία AEGEAN απάντησε σχετικά δίνοντας διευκρινίσεις.
Συγκεκριμένα με επιστολή της διευκρινίζει πως οι επιβάτες μπορούν να επιλέξουν εκτός από την αλλαγή της κράτησής τους σε άλλη ημερομηνία και την έκδοση ειδικού ταξιδιωτικού πιστωτικού κουπονιού, ισης αξίας με αυτήν του εισιτηρίου τους που ακυρώθηκε.
Το κουπόνι αυτό μπορούν να το χρησιμοποιήσουν για οποιαδήποτε πτήση της Aegean και της Olympic Air, σε οποιαδήποτε ημερομηνία μέσα σε διάστημα 18 μηνών από την ημερομηνία έκδοσης του κουπονιού. Αν παρέλθουν οι 18 μήνες και το ειδικό ταξιδιωτικό κουπόνι δεν χρησιμοποιηθεί, τότε θα είναι δυνατή η επιστορή του πλήρους αντιτίμου του εισιτηρίου προς τον πελάτη.

Δείτε ΕΔΩ ολόκληρη την επιστολή της Aegean.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης